Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ПЕРЕДМОВА

Історія України

Кафедра гуманітарних наук

Міністерство охорони здоров’я України

Державний заклад

«Дніпропетровська медична академія МОЗ України»

Методичні розробки до семінарських занять, підготовки контрольних робіт, рефератів та доповідей, самостійної роботи з курсу «Історія України» для студентів 1 курсу медичного та стоматологічного факультетів та з фаху «Фармація»

 

Дніпропетровськ

 

 

Укладач: викладач кафедри гуманітарних наук ДМА

Котенко Наталія Анатоліївна

Друкується за рішенням кафедри гуманітарних наук ДМА, протокол №9 від 2 квітня 2012 р.

Затверджено на засіданні ЦМК ДМА протокол №__ від __.__.2012 року.

 

Відповідальний за випуск: завідувач кафедри, доцент Добридень О.В.

Рецензент: кандидат історичних наук, доцент кафедри філософії, соціології та історії

Дніпропетровського державного аграрного університету Зражевський А.П.

 

Семінарські заняття – важлива складова частина вивчення курсу “Історія України ”. Вони передбачають поглиблений розгляд окремих питань політичної історії і політичної філософії, ознайомлення з широким колом першоджерел і історичної літератури.

Семінари будуть сприяти перетворенню набутих на лекціях теоретичних знань у необхідний студентам практичний політичний досвід, допомагати вихованню у них демократичної політичної свідомості, активістської політичної культури.

 

В процесі вивчення курсу історії України студенти готують:

а) курсовий реферат (обсяг 18-20 сторінок);

б) реферат (доповідь) з будь-яких тем (обсяг 8-10 сторінок)

 

 

Програма з «Історії України» для вищих медичних закладів освіти України 3-4 рівнів акредитації складена для спеціальностей: 7.110101 - «Лікувальна справа», 7.110105 - Медико - профілактична справа», 7.110104 - «Педіатрія»,7.110.106 «Стоматологія» у відповідності з освітньо — кваліфіційними характеристиками і освітньо - професійними програмами підготовки фахівців, затвердженими наказом МОН України від 16.04.03 №239.

Вивчення історії України студентами цих спеціальностей здійснюється протягом першого року навчання. Загальний обсяг на медичному, стоматологічному факультеті та з фаху «Фармація» всього-90годин, з яких 40-аудиторні, а 50 – виносяться на самостійне опрацювання.

Вивчення дисципліни дає можливість студентам всебічно оволодіти фундаментальними теоретичними засадами історичної науки, глибоко зрозуміти основні тенденції та закономірності розвитку державності України, усвідомити складність і суперечливість загальноцивілізаційних і національних суспільних процесів на межі тисячоліть. Саме тому курс історії України формує у майбутніх фахівців медичних спеціальностей демократичну політичну свідомість та культуру, необхідні якості громадянина і патріота, наукове бачення політичних процесів українського національно-державного становлення.

Організація навчального процесу здійснюється за кредитно - модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу. Обсяг навчального навантаження студентів описаний у залікових кредитах, які зараховуються студентам при успішному засвоєнні ними предмету - залікового кредиту.


Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. Передмова
  10. Передмова
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 181

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тематика | Мета і завдання курсу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.