МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні запитанняПлан ТЕМА V. Українська культура у ХХ – на початку ХХІ ст. Контрольні запитання План ТЕМА ІV. Культура України в ХІХ – на початку ХХ ст. Модуль ІІ. 1. Національно-культурне відродження. 2. Освіта і наука. 3. Література, театр, музика. 4. Архітектура і образотворче мистецтво.
1. Чому в Російській імперії українці не вважалися «інородцями»? 2. Яку мету переслідувала царська влада, приймаючи Валуєвський указ та Емський акт? 3. Як проявився інтерес до українських національних традицій на початку ХІХ ст.? 4. Як Ви розумієте поняття культурно-національної автономії? 5. Які вимоги висувало Кирило-Мефодієвське братство? 6. Яку роль відіграли громади і «просвіти» в українському національному русі? 7. Як був створений український гімн «Ще не вмерла Україна» ? 8. Що зближувало діяльність Кирило-Мофодієвського братства та «Руської трійці»? 9. Які нові типи навчальних закладів з’явилися у ХІХ ст.? 10. Що Ви знаєте про виникнення перших українських університетів? 11. Який вищий навчальний заклад започаткував вищу освіту на Катеринославщині? 12. Що Ви знаєте про наукові здобутки українських учених у ХІХ ст.? 13. У чому значення поеми «Енеїда»? 14. Які твори М.Гоголя присвячені Україні? 15. Чому український народ шанує і любить Т.Шевченка? 16. Хто автор першого українського національного історичного роману? Що Ви про нього знаєте? 17. Хто заснував український професійний театр? 18. Які архітектурні споруди в Україні класичного стилю Ви знаєте? 19. Чи вважаєте Ви еклетизм занепадом у архітектурі? 20. Які історичні події надихнули Гулака-Артемовського на створення першої української національної опери? 21. Кого з українських «передвижників» Ви знаєте? 22. Хто з українських митців був улюбленим учнем автора картини «Останній день «Помпеї»? 23. Хто з лідерів Товариства пересувних художніх виставок народився в Україні, на Слобожанщині? Які свої твори він присвятив Україні? 24. Хто автор пам’ятника Б. Хмельницькому у Києві?
1. Стан української культури напередодні та у період національно-демократичної революції 1917-1921рр. 2. Освіта і наука в УРСР . 3. Література і мистецтво соціалістичного реалізму. 4. Проблеми розвитку культури в незалежній Україні.
1. Охарактеризуйте умови розвитку української культури у 1901-1917 рр. 2. Якими були особливості розвитку освіти і науки в українських землях на початку ХХ ст. 3. Які твори прогресивної української літератури та мистецтва (1901-1917рр.) Ви знаєте? 4. Чи відбувався розвиток української культури у період революції та громадянської війни (1917 – 1921рр.). 5. Назвіть головні чинники українського культурного відродження (1920-ті – початок 1930-х рр.). 6. Якими були причини українізації та її наслідки для розвитку вітчизняної культури. 7. У чому головні здобутки розбудови мережі закладів освіти у 1920-1930-ті роки. 8. Які видатні твори української культури 20-30-х рр. ХХ. Ви знаєте? 9. У чому причини згортання українізації та широкомасштабного наступу на українську національну культуру у 930-ті – першій половині 1950-х років. 10. Який був внесок діячів української культури у перемогу у Великій Вітчизняній війні. 11. У чому Ви вбачаєте основні тенденції розвитку вітчизняної культури у повоєнний період. 12. Чи були досягнення в розвитку освіти і науки в Україні в 50-80-ті рр. ХХ ст.? 13. Хто такі українські „шістдесятники”? 14. Якою була мовно-культурна ситуація в Україні 60-80-х років ХХ ст.? 15. Укажіть основні тенденції розвитку української культури періоду незалежної держави. 16. У чому Ви вбачаєте небезпеку поширення „масової культури” для розвитку української національної культури? 17. Що Ви знаєте про участь України у Болонському процесі? 18. Назвіть галузі науки, в яких українські вчені мають світовий пріоритет. 19. Творчість яких письменників українського зарубіжжя стала відомою українському читачеві останніми роками? 20. Дайте аналіз головних проблем сучасної української культури та визначте роль культури в подальшому розвитку держави. 21. У чому Ви вбачаєте своє особисте завдання у вдосконаленні вищої освіти ?
Читайте також:
|
||||||||
|