Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






За демократичне врядування та культуру миру!

Беручи до уваги все вище проголошене,

ми звертаємось до народів і людей доброї волі трьох регіонів із закликом відчути й продемонструвати власну відповідальність за утвердження, розвиток і збагачення демократичних принципів врядування, структур миру і мирних норм життя. Демократія не встановлюється примусово, а життєво втілюється у вільній соціальній творчості людей. Розширення демократії прямо пов’язане із зростанням загальної кількості соціально активних громадян, які мають право самостійно вирішувати власну долю. Так забезпечується справжній мир як справедливий, стабільний і безпечний для всіх суспільний лад, який повинен підтримуватись спільними зусиллями і постійно вдосконалюватись із урахуванням набутого поколіннями європейців трьох регіонів історичного досвіду культур.

Ми звертаємось до глав держав і урядів, парламентаріїв усіх європейських країн, офіційних осіб – представників різних гілок влади на всіх рівнях із закликом через визнання і дотримання фундаментальних прав і свобод людини, максимально широке народне представництво і конструктивну співпрацю з громадянами, місцевими громадами і громадськими організаціями забезпечити демократичне державне врядування, спрямоване на стійкий розвиток усіх елементів громадянського суспільства на засадах культури миру.

Ми звертаємось до всіх представників місцевих громад і громадських організацій із закликом підтримати розвиток толерантного діалогу в ім’я демократії і справедливого суспільного миру, в якому враховуються думки, інтереси і сподівання всіх верств суспільства та забезпечується ефективний громадський контроль за діяльністю уряду.

Ми звертаємось до всіх громадських і релігійних лідерів із закликом сприяти громадянському примиренню. Нинішній перехідний період повинен стати етапом вивільнення від стереотипів ворожості й насильства, зміцнення ідеалів громадянського суспільства та утвердження сучасних основ об’єднаної Європи.

Ми звертаємось до всіх діячів освіти, вчителів і батьків із закликом забезпечити випереджувальний розвиток систем освіти порівняно з соціальним розвитком націй. Людина розпочинає свій, що ніколи не завершується остаточно, шлях до суспільства з власної сім’ї і продовжує його за шкільною партою. Стереотипи ворожості, насильства й нетерпимості часто формуються ще в дитинстві внаслідок соціального зубожіння, байдужості, моральної неавторитетності, педагогічної безпорадності батьків і вчителів або за їхньої прямої участі. Підтримане державою зміцнення соціального статусу сім’ї та вчителя, солідарні зусилля суспільства з їхньої підготовки до виховання молоді з урахуванням мирного досвіду поколінь, використання сучасних демократичних технологій навчання і гуманістичних за змістом навчальних матеріалів повинні стати головними факторами утвердження педагогіки толерантності та миру. Така педагогіка відкриває цікавий і багатообіцяючий шлях до неперервної освіти впродовж усього людського життя.

Ми звертаємось до всіх молодих людей, молодіжних рухів і організацій із закликом спільно перейняти на себе відповідальну місію активного пошуку та утвердження нових шляхів і нових рішень, що ведуть до народження кращого світу. Цей світ глобального співіснування створюється вже сьогодні в живому діалозі з історією, в прямому і шанобливому спілкуванні різних поколінь і ровесників, через освіту, науку, спорт, активну культуру і громадську діяльність, залучення до безпосереднього управління суспільством і державою, глибоке й осмислене сприйняття принципів демократії та культури миру. Сучасна молодь повинна заздалегідь підготуватись до зустрічі з майбутнім і ефективно прискорювати його наближення, адже у неї – переважний шанс мирно жити в новому світі.

Ми звертаємось до всіх представників старшого покоління, які донесли до сьогодення ідеали демократії, миру і злагоди, і закликаємо їх разом з нами відчинити двері в третє тисячоріччя заради спільного облаштування нового світу. Історія – це безперервне культурне творення людиною власного світу, й бачення нових обріїв спирається на позитивні можливості пам’яті. Відмова від духовної спадщини минулих поколінь повертається для сучасності втратою історичного досвіду і невизначеністю завтрашніх перспектив. Тому дбайливе збереження традицій і вдумливе сучасне осмислення їх повинні стати запорукою суспільної безпеки і стабільного розвитку в ім’я миру та демократії.

Ми звертаємось до всіх жінок, жіночих рухів і організацій із закликом і надалі розширювати сферу своєї громадської діяльності, активізувати боротьбу за мир, демократію та соціальну справедливість як непорушні основи справжньої рівноправності в сучасному суспільстві. Жінка – природна берегиня миру і природний початок толерантного діалогу в людському світі, що завершується злагодою та любов’ю. Відтворюючи живий зв’язок часів, виховуючи нові покоління заради стабільного розвитку та утвердження в історії, облагороджуючи й умиротворюючи суспільні відносини, жінка є осердям стабільності та безпеки в сучасному суспільстві. Тому розширення політичних і економічних прав жінок, їхнього представництва на всіх рівнях ухвалення соціально значущих рішень – пряма дорога до культури миру.

Ми звертаємось до всіх представників засобів масової інформації із закликом перейти до практики відкритого толерантного діалогу із суспільством, від слів війни до слів миру, від пропаганди до осмислення особистого спілкування і взаєморозуміння, від інформаційного суспільства до суспільства живого знання. Світ, що відкривається нам у досвіді, вірі та знанні, часто видається таким, яким його подають ЗМІ. Тому фундаментальне право громадян демократичного суспільства на незалежну інформацію повинно бути підкріплене професіоналізмом, чесністю, порядністю, моральною і правовою відповідальністю журналістів.

Ми звертаємось до всіх учасників деструктивних соціальних конфліктів на національному та регіональному рівнях у Європі із закликом подолати власну непримиренність і перейти від марних спроб отримати односторонню вигоду за будь-яку ціну до зваженого конструктивного діалогу з опонентом відповідно до принципів толерантності та поваги до прав людини, а також із урахуванням мотивів, поглядів, звичаїв, національних і культурних традицій, спільних інтересів сторін, які конфліктують.

Ми звертаємось до всіх європейців, чоловік і жінок, із закликом докласти енергійних зусиль у рівноправній, сповненій взаємоповаги і солідарної відповідальності співпраці на благо єдиної Європи. Культура миру за своєю природою – інтернаціональна. Вона передбачає природне взаєморозуміння між людьми, максимальну передбачуваність і транспарентність політики. Це можливо лише за умови повсюдного утвердження демократичного правового ладу не тільки за формою, але й за змістом, викорінення тіньової економіки на національному та міжнародному рівнях. Міждержавні зносини доповнюються і великою мірою визначаються зносинами міжсуспільними. На порядку денному в європейських зносинах стоять питання становлення і розвитку інтернаціонального громадянського суспільства, покликаного визначити принципи і цілі розвитку континенту в наступному сторіччі. В національних інтересах країн Східної, Центральної та Південно-Східної Європи – повномасштабна й активна участь у цьому процесі, де співпраця доповнюється спільним творенням.

В ім’я зазначених цілей Міжнародна конференція “Демократичне врядування та культура миру в країнах Східної, Центральної і Південно-Східної Європи” у Києві ухвалила Програму дій “За демократичне врядування та культуру миру”, яку ми розглядаємо як внесок у забезпечення стабільного демократичного майбутнього для всіх народів, у побудову безпечнішого, справедливішого і гуманнішого простору життя, який повинен отримати свою завершальну єдність у загальному мирі.

 


Читайте також:

  1. Бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах)(ч.3 ст.5 БК України).
  2. Видатки на утримання органів державного управління, органів місцевої влади та місцевого самоврядування.
  3. Видатки на фізичну культуру і спорт
  4. Відносини органів місцевого самоврядування з центральною владою
  5. Вплив глобалізаційних процесів на культуру сучасного світу.
  6. Вплив засобів масової комунікації на формування громадської думки, політичну свідомість та культуру . Функції масової комунікації.
  7. Вплив християнства на духовну культуру Київської Русі.
  8. ВПЛИВ ХРИСТИЯНСТВА НА КУЛЬТУРУ
  9. Вплив християнства на культуру Київської Русі.
  10. ДЕМОКРАТИЧНЕ ВРЯДУВАННЯ І КУЛЬТУРА МИРУ: НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС
  11. Демократія і самоврядування
  12. Демократія і самоврядування.




Переглядів: 541

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Преамбула | Сприяння консолідації демократичних процесів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.