Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Питання до самостійної роботи № 6

Питання до самостійної роботи № 5

Питання до самостійної роботи № 4

Питання до самостійної роботи № 3

Питання до самостійної роботи № 2

Питання до самостійної роботи № 1

  1. Дати визначення інформації.
  2. Дати визначення синалу.
  3. Як можливо виразити напругу?
  4. Що таке ряди Фур'є, їх аналітичний запис.
  5. Дати визначення таким поняттям: спектр фаз, спектр амплітуд, частотний спектр.
  6. Що таке сектральний аналіз?

 

 

  1. Дати визначення модуляції.Перерахувати параметри ВЧ коливання.
  2. Які існують види модуляції?
  3. Який вид має радіосигнал амплітудної модуляції?
  4. Дати висновок вираження АМ коливання.
  5. З яких сполук складається Ам коливання.
  6. Що собою являє спектральна діаграма АМ коливання?

 

 

  1. Що таке послідовний коливальний контур?
  2. Пояснити процеси, які відбуваються в послідовному коливальному контурі при підключенні до нього sin ЕДС?
  3. Який вигляд має епюра, що пояснює роботу послідовного коливального контура?
  4. Основна умова резонансу в послідовному коливальному контурі?
  5. Чому дорівнює вхідний опір коливального контура?
  6. Що таке добротність (Q), хвильовий опір (ρ), смуга пропускання (П)?
  7. Як веде себе послідовний коливальний контур, якщо змінювати частоту сигналу?

 

 

  1. Дати визначення паралельного коливального контура?
  2. Векторна епюра, що пояснює роботу паралельного коливального контура.
  3. Епюри, які пояснюють роботу паралельного коливального контура, коли частота сигнала зменшується чи збільшується.
  4. Векторна епюра паралельного коливального контура з частотою відмінною від резонансної.
  5. Пояснити сенс параметрів – ω0, Q, ρ, П?
  6. Вивід резонансного опору паралельного коливального контура.
  7. Коливальний контур друго і третього видів. Еквівалентний опір для коливального контура другого і третього видів.
  8. До чого призводить шунтування допоміжним та внутрішнім опором коливального контура.
  1. Дати визначення зв'язаним коливальним контурам.
  2. Що відбувається, коли подати сигнал в перший контур з частотою рівній резонансній?
  3. Дати визначення внесенному опору.
  4. Пояснити, що відбувається в зв'язаних коливальний контурах, коли частота сигналу не відповідає резонансній:

1) fс<f0;

2) fс>f0.

5. Перелічити види зв'язку. Малюнки.

6. Через який зв'язок здійснюється зв'язок при будь-якому виді зв'язку.

7. Перелічити всі формули Хзв.

8. Чим кількісно оцінюється ступіль звязку?

 

 

  1. Умова резонансу на частотах, відмінних від резонансної.
  2. Опір, що вноситься і загальний| опір на f<f0; f>fo.
  3. Дати визначення частотам зв'язку.
  4. Що відбувається|походить| при Кзвкрит.; Кзвкрит. ?
  5. АЧХ зв'язаних контурів. Порівняєте АЧХ зв'язаних контурів з|із| АЧХ одиночних контурів.
  6. Що відбувається|походить| з|із| АЧХ зв'язаних контурів на f0?
  7. Зв'язок смуги пропускання зв'язаних контурів з|із| Q, f0, Кзв.
  8. Види резонансів в зв'язаних коливальних контурах.
  9. Від чого залежить ККД зв'язаних коливальних контурів?

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. IV. Питання самоконтролю.
  8. V. Питання для самоконтолю
  9. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  10. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  11. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  12. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.




Переглядів: 498

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перелік питань, винесених на іспит по предмету | Питання до самостійної роботи №11

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.