Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перелік питань, винесених на іспит по предмету

Р.

Л.В. Тандир

З навчальної роботи

Заступник директора

ЗАТВЕРДЖУЮ

”Основи радіоелектроніки”

Тема: Інформація, повідомлення, сигнали.

1. Математичне представлення сигнала різноманітної форми. Спектр амплітуд і фаз.

2. Спектр та його представлення для синусоїдальної і не синусоїдальної форми сигналу.

3. Види сигналів і їх параметри.

4. Спектральний аналіз неперіодичних і періодичних сигналів.

Тема: Структура системи радіозв¢язку .

5. Передача інформації і її особливості.

6. Перенос спектру, його призначення.

7. Діапазонне ділення радіосигналів для передачі інформації.

8. Низькочастотні діапазони і їх недоліки.

9. Найпростіша структурна схема радіозв¢язку.

Тема: Модуляція і її різновиди.

10. Визначення модуляції та параметри ВЧ коливання.

11. Види модуляцій і їх графічне зображення.

12. Математичний вивід амплітудно-модульованого сигналу, і з яких складових складається амплітудно-модульоване коливання.

13. Який вид має спектральна діаграма амплітудно-модульованого коливання.

Тема: Класифікація радіотехнічних ланцюгів.

14.Визначення, розуміння принципу суперпозиції.

15. Ділення радіотехнічних ланцюгів.

16. Коефіцієнт передачі, що він показує. Вхідний та вихідний опір його розуміння.

Тема: Коливальні контури.

17. Вільні коливання в контурі. Вивід резонансної частоти і хвильового опору.

Тема: Послідовний коливальний контур.

18. Вимушені коливання. Послідовність включення джерела енергії в контурі.

Явище резонансу. Опір елементів контуру. Загальний опір послідовного к/к і його значення на резонансі.

19. Резонансні характеристики послідовного к/к.

20. Добротність та смуга пропускання послідовного к/к.

21. Фізичний зміст добротності. Зв¢язок смуги пропускання з добротністю і

параметри контуру.

Тема: Паралельний коливальний контур.

22. Добротність паралельного к/к з урахуванням опорів джерела навантаження.

23. Неповне включення контурів. Контури ІІ-го і ІІІ-го виду.

Тема : Зв¢язані контури.

24. Схеми зв¢язаних контурів. Поняття про внесений опір.

25. Види резонансів в зв¢язаних контурах .

26. АЧХ зв¢язаних контурів.

 

Тема: Електричні фільтри.

27. Параметри електричних фільтрів.RC-фільтри.

28. LC-фільтри типу „К” і типу „М”.

29. Смугові і загороджуючи фільтри.

Тема: Довгі лінії.

30. Поведінка довгої лінії при підключенні до джерела постійної і змінної напруги.

31. Первинні і вторинні параметри довгої лінії.

32. Які особливості режимів роботи довгої лінії.

33. Режим стоячих хвиль в лініях.

34. Режим змішаних хвиль в лініях.

35. Які коефіцієнти наявні для оцінки режимів роботи.

Тема: Фідери.

36. Загальні відомості про фідери. Типи фідерів. Основні параметри фідерів.

37. Узгодження фідерів з навантаженням.

Тема: Перетворення частоти.

38. Визначення та призначення перетворювачів частоти.

39. Найпростіші схеми, які використовуються для перетворення частоти.

Тема: Детектування.

40. Детектування АМ сигналів.

41. Детектування ЧМ і ФМ сигналів.

Тема: Розповсюдження радіохвиль.

42. Загальні закономірності розповсюдження радіохвиль.

43. Особливості розповсюдження ЗДХ, ДХ, СХ.

44. Особливості розповсюдження КХ.

45. Особливості розповсюдження УКХ.

Тема: Антени.

46. Антени діапазону ДХ і СХ.

47. Чим характеризується потік енергії, що таке поляризація хвиль.

48. Антени діапазону КХ.

49. Узгодження антен з фідером.

50. Антени діапазону УКХ.

 



Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. Визначення предмету курсу
  3. Визначення предмету курсу
  4. Віднімання переліків
  5. Відповідно до Наказу МОЗ та Держкомітету України по нагляду за охороною праці (95р.)Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі
  6. ВСТУП. ЗНАЧЕННЯ, ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ПРЕДМЕТУ.
  7. Для роз’яснення питань, що виникають при вирішенні господарського спору і потребують спеціальних знань, господарський суд призначає судову експертизу.
  8. Друк переліку
  9. З навчального предмету
  10. За зміною предмету вивчення психології у її розвитку
  11. Задачі предмету “Транспорт і шляхи сполучень”.
  12. Залучення спеціалістів до вивчення та розгляду питань, що належать до компетенції Держсільгоспінспекції України.




Переглядів: 649

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Питання до самостійної роботи № 6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.