МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
З навчального предметуМетодичні вказівки та опорний конспект лекцій Н.П.Гапон «ВИЩА ОСВІТА ТА БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС» для студентів 5 курсів напрямів підготовки 8.03010201,7.03010201 за спеціальністю «Психологія» для студентів 6 курсу (заочна форма навчання)
Львів - 201
ЗМІСТ
1.Мета та завдання навчальної дисципліни…………………………………………….….3 2. Навчально-тематичний план курсу……………………………………………………….4 Опорний конспект лекцій……………………………………………………………….…5–32 Тема 1. Становлення вищої освіти за кордоном та в Україні………………………….5 Тема 2. Передумови та сутність Болонського процесу…………………………………..14 Тема 3. . Структура вищої освіти і ступенів за Болонською системою………………20 Тема 4. . Концепція ”навчання впродовж життя” як важлива складова Болонського процесу………………………………………………………………………26 Рекомендована література………………………………………………………………….32 Контрольні питання до курсу………………………………………………………………33 Додатки. Таблиці.Схеми.Тексти літературних джерел для самостійної роботи………34
Навчальна програма курсу “Вища освіта і Болонський процес” (10 год. Лекцій/10 год. СР)) призначена для студентів -психологів освітньо-кваліфікаційного рівня “Магістр”. Вивчення цього курсу передбачає підготовку фахівців до роботи у вищих навчальних закладах різних типів, організації як навчально-виховного процесу, так і науково-дослідної роботи в установах вищої освіти у контексті сучасних освітніх змін. Цей курс спрямований на формування у майбутніх викладачів розуміння суті, мети, завдань Болонського процесу, процесів навчання і виховання студентів як організації взаємодії рівноправних суб’єктів спільної діяльності – викладача і студента, в процесі якої здійснюється взаємовплив один на одного. Тематика, зміст програми орієнтовані на оволодіння майбутніми викладачами головних понять, положень Болонського процесу, знаннями, уміннями та навичками організації навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти у контексті його вимог. Основні теоретичні положення, ідеї курсу розглядаються через призму сучасних освітніх змін, сучасної філософії освіти, що є умовою творчого застосування викладачем інноваційних стратегій, методів, засобів організації навчального процесу. Головні положення спираються на знання студентами філософії як методичної бази, психології як теоретичної основи, а також на сформовані загальні уявлення, знання з курсу педагогіки та первинний досвід педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах. Вивчення курсу “ Вища освіта і Болонський процес” відбувається шляхом обговорення, вироблення власного бачення, поглядів стосовно взаємодії з молодою людиною, набуття відповідних умінь та навичок. Мета та завдання навчальної дисципліни Мета – формування студентами особистісної концепції педагогічної діяльності у закладі вищої освіти в контексті Болонського процесу, що є основою педагогічних знань та умінь. Завдання: · формування у студентів знань головних засад, принципів Болонського процесу; · формування у студентів знань, умінь організації навчально-виховного процесу у вищій школі відповідно до вимог Болонського процесу; · набуття студентами умінь аналізу навчально-виховних ситуацій у вищій школі та прийняття педагогічно доцільних рішень; · розвиток у студентів позитивної мотивації вивчення курсу педагогіки вищої школи та професійної діяльності викладача; · формування у студентів особистісного ставлення до гуманістичних цінностей викладача вищої школи та концептуального бачення власної викладацької діяльності; В результаті вивчення курсу “Вища освіта і Болонський процес ” студент повинен знати: · суть, мету, завдання, головні положення Болонського процесу; · основні засади та принципи формування зони Європейської вищої освіти; · особливості Європейської кредитно-трансферної системи; · завдання, особливості організації навчального процесу у вищій школі в контексті Болонського процесу; · шляхи формування інноваційного освітнього середовища у контексті вимог Болонського процесу; · шляхи структурування, організації змісту вищої освіти відповідно до вимог Болонського процесу; · форми організації навчання студентів; · норми, критерії оцінювання знань, умінь студентів, організації зворотного зв’язку відповідно до кредитно-модульної системи; · сутність, головні складові педагогічної майстерності викладача ВШ відповідно до вимог Болонського процесу; · особливості вербальної і невербальної поведінки викладача; · сутність, напрями організації партнерського спілкування зі студентами; · способи конструктивного вирішення проблем дисципліни та конфліктів зі студентами; вміти: · розробляти навчальні програми з фахових дисциплін за вимогами кредитно-модульної системи у контексті Болонського процесу; · розвивати у студентів інтерес, особистісне ставлення до змісту навчальних курсів; · планувати й організовувати навчальний процес, самостійну роботу студентів відповідно до вимог Болонського процесу;
Читайте також:
|
||||||||||
|