МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||
З навчального предметуМетодичні вказівки та опорний конспект лекцій Н.П.Гапон «ВИЩА ОСВІТА ТА БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС» для студентів 5 курсів напрямів підготовки 8.03010201,7.03010201 за спеціальністю «Психологія» для студентів 6 курсу (заочна форма навчання)
Львів - 201
ЗМІСТ
1.Мета та завдання навчальної дисципліни…………………………………………….….3 2. Навчально-тематичний план курсу……………………………………………………….4 Опорний конспект лекцій……………………………………………………………….…5–32 Тема 1. Становлення вищої освіти за кордоном та в Україні………………………….5 Тема 2. Передумови та сутність Болонського процесу…………………………………..14 Тема 3. . Структура вищої освіти і ступенів за Болонською системою………………20 Тема 4. . Концепція ”навчання впродовж життя” як важлива складова Болонського процесу………………………………………………………………………26 Рекомендована література………………………………………………………………….32 Контрольні питання до курсу………………………………………………………………33 Додатки. Таблиці.Схеми.Тексти літературних джерел для самостійної роботи………34
Навчальна програма курсу “Вища освіта і Болонський процес” (10 год. Лекцій/10 год. СР)) призначена для студентів -психологів освітньо-кваліфікаційного рівня “Магістр”. Вивчення цього курсу передбачає підготовку фахівців до роботи у вищих навчальних закладах різних типів, організації як навчально-виховного процесу, так і науково-дослідної роботи в установах вищої освіти у контексті сучасних освітніх змін. Цей курс спрямований на формування у майбутніх викладачів розуміння суті, мети, завдань Болонського процесу, процесів навчання і виховання студентів як організації взаємодії рівноправних суб’єктів спільної діяльності – викладача і студента, в процесі якої здійснюється взаємовплив один на одного. Тематика, зміст програми орієнтовані на оволодіння майбутніми викладачами головних понять, положень Болонського процесу, знаннями, уміннями та навичками організації навчально-виховного процесу у закладі вищої освіти у контексті його вимог. Основні теоретичні положення, ідеї курсу розглядаються через призму сучасних освітніх змін, сучасної філософії освіти, що є умовою творчого застосування викладачем інноваційних стратегій, методів, засобів організації навчального процесу. Головні положення спираються на знання студентами філософії як методичної бази, психології як теоретичної основи, а також на сформовані загальні уявлення, знання з курсу педагогіки та первинний досвід педагогічної діяльності у вищих навчальних закладах. Вивчення курсу “ Вища освіта і Болонський процес” відбувається шляхом обговорення, вироблення власного бачення, поглядів стосовно взаємодії з молодою людиною, набуття відповідних умінь та навичок. Мета та завдання навчальної дисципліни Мета – формування студентами особистісної концепції педагогічної діяльності у закладі вищої освіти в контексті Болонського процесу, що є основою педагогічних знань та умінь. Завдання: · формування у студентів знань головних засад, принципів Болонського процесу; · формування у студентів знань, умінь організації навчально-виховного процесу у вищій школі відповідно до вимог Болонського процесу; · набуття студентами умінь аналізу навчально-виховних ситуацій у вищій школі та прийняття педагогічно доцільних рішень; · розвиток у студентів позитивної мотивації вивчення курсу педагогіки вищої школи та професійної діяльності викладача; · формування у студентів особистісного ставлення до гуманістичних цінностей викладача вищої школи та концептуального бачення власної викладацької діяльності; В результаті вивчення курсу “Вища освіта і Болонський процес ” студент повинен знати: · суть, мету, завдання, головні положення Болонського процесу; · основні засади та принципи формування зони Європейської вищої освіти; · особливості Європейської кредитно-трансферної системи; · завдання, особливості організації навчального процесу у вищій школі в контексті Болонського процесу; · шляхи формування інноваційного освітнього середовища у контексті вимог Болонського процесу; · шляхи структурування, організації змісту вищої освіти відповідно до вимог Болонського процесу; · форми організації навчання студентів; · норми, критерії оцінювання знань, умінь студентів, організації зворотного зв’язку відповідно до кредитно-модульної системи; · сутність, головні складові педагогічної майстерності викладача ВШ відповідно до вимог Болонського процесу; · особливості вербальної і невербальної поведінки викладача; · сутність, напрями організації партнерського спілкування зі студентами; · способи конструктивного вирішення проблем дисципліни та конфліктів зі студентами; вміти: · розробляти навчальні програми з фахових дисциплін за вимогами кредитно-модульної системи у контексті Болонського процесу; · розвивати у студентів інтерес, особистісне ставлення до змісту навчальних курсів; · планувати й організовувати навчальний процес, самостійну роботу студентів відповідно до вимог Болонського процесу;
Читайте також:
|
||||||||||
|