Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програмно-педагогічні засоби навчання для молодших школярів

Особливості організації навчально-виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладах у 2009-2010 навчальному році

Варіативною частиною кожного з Типових навчальних планів для учнів 1-4-х класів передбачено від 1 до 3 додаткових годин, які можна використовувати за вибором загальноосвітнього навчального закладу з урахуванням особливостей навчального закладу та індивідуальних освітніх потреб учня:

на посилення предметів інваріантної складової;

на вивчення додаткових курсів;

на проведення індивідуальних та групових занять.

Обирати для вивчення слід курси, які реалізуються навчальними програмами, рекомендованими Міністерством освіти і науки України. З цією метою можна скористатися чинними навчальними програмами:

«Кроки до інформатики. Шукачі скарбів», 2-4 класи, авт. Коршунова О.В. (Т.: Мандрівець, 2009);

«Сходинки до інформатики», 2-4 клас, авт. Рівкінд Ф.М., Ломаковська Г.В., Колесніков С.Я., Рівкінд Й.Я. (К.: «Світич, 2007; Т.: Мандрівець, 2009);

«Основи комп'ютерної грамотності», авт. Рівкінд Ф.М., Рівкінд Й.Я. (Т.: Мандрівець, 2009);

Визначені курси варіативної складової зазначаються в розкладі уроків після предметів інваріантної частини навчального плану.

Жоден з курсів не може бути нав'язаний учням та вчителям.

Вибір будь-якого курсу має бути обговорено на батьківських зборах та засіданнях педагогічної ради навчального закладу.

Розвивальна сутність ігри. Взаємозв’язок традиційних і комп’ютерних ігор. Комп’ютерні ігри в дидактиці дошкільної освіти, психолого-педагогічні аспекти їх використання. Принципи систематизації дитячих розвивальних комп’ютерних ігор.

Програмно-педагогічні засоби (ППЗ) навчального призначення. Класифікація ППЗ. Основні дидактичні, ергономічні й технічні вимоги до ППЗ.

Медичні особливості взаємодії дитини з комп’ютером, її вплив на організм і фізичний стан дошкільника. Вплив електромагнітного, електростатичного та ультракороткого випромінювань, їх профілактика. Основні прояви комп’ютерного зорового синдрому. Корекція навантаження на опорно-руховий апарат. Синдром зап’ястного каналу. Можливі негативні впливи роботи з комп’ютером на фізичне і психічне здоров’я дитини та їх профілактика.

Оцінювання Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-2-х класів здійснюється вербально, у 3-4-х класах - за 12-бальною шкалою.

За рішенням педагогічної ради загальноосвітнього навчального закладу оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу може здійснюватися, розпочинаючи з ІІ семестру, за 12-бальною шкалою.

Учитель початкових класів повинен враховувати, що оцінка впливає на емоційний стан дитини, викликаючи як позитивні, так і негативні емоції, створюючи емоційний комфорт чи дискомфорт. Негативні емоції, як правило, зумовлені неаргументованою оцінкою.

У процесі навчання, зокрема, під час оцінювання, вчителю необхідно виявляти доброзичливість, терпіння, вимогливість поєднувати з індивідуальним підходом, а нормативний спосіб оцінювання - із особистісним, порівнюючи виявлені досягнення дитини не тільки з нормою, але й з її попередніми успіхами.

Навчальні досягнення учнів з обраних предметів варіативної складової навчальних планів не оцінюються

Сходинки до інформатики Курс «Сходинки до інформатики» є пропедевтичним і призначений для учнів 2-4-х класів. Вивчаючи його, учні набувають основних навичок роботи з комп'ютером, отримують уяву про його можливості, навчаються використовувати комп'ютер для складання текстів та малювання, знайомляться з поняттям алгоритму, основними алгоритмічними структурами та вчаться складати алгоритми; працюючи з навчальними комп'ютерними програмами, закріплюють знання та навички, набуті при вивченні інших предметів, розвивають логічне мислення, пам'ять, увагу, просторову уяву та творчі здібності.

При вивченні цього курсу передбачено кілька напрямів навчальної та розвиваючої діяльності учнів.

Перший напрям - пізнавальний. У цьому напрямку учні повинні засвоїти відомості про призначення комп'ютера, про можливості його використання, про його складові частини, основні принципи його роботи. Багато уваги приділяється обговоренню питань застосування сучасних комп'ютерів. Важливою частиною цього напрямку є ознайомлення учнів із властивостями інформації, з інформаційними процесами в оточуючому світі та в комп'ютері.

Другий напрям - прикладний. У цьому напрямку учні здобувають навички роботи з клавіатурою, навички пошуку та запуску потрібних програм, підготовки та редагування текстів у текстовому редакторі, складання простих мелодій у музичному редакторі, створення малюнків у графічному редакторі тощо.

Третій напрям - алгоритмічний. У 3-4-х класах учні засвоюють поняття алгоритму, розрізняють їх основні види, вчаться складати i записувати прості алгоритми для виконавців, відшукувати та застосовувати алгоритми у своїй практичній та учбовій діяльності.

Четвертий напрям - розвиваючий. На цих уроках учні розвивають свої творчі здібності та логічне мислення шляхом виконання різноманітних творчих завдань, як у процесі роботи з навчально-розвивальними програмами (конструктори, кросворди, логічні ігри та інші), так i на теоретичній частині уроку.

П'ятий напрям - підтримка, корекція i пропедевтика знань, умінь i навичок з основних предметів. Це досягається шляхом роботи з різноманітними навчальними, навчально-контролюючими та пропедевтичними програмами з української та іноземної мови, математики, природознавства тощо.

Для забезпечення вивчення курсу використовують ліцензійні програмні засоби: операційна система Microsoft Windows (включаючи текстовий редактор WordPad та графічний редактор Paint); підручник «Сходинки до інформатики», авт. Рівкінд Ф.М., Ломаковська Г.В., Колесников С.Я., Ривкінд Й.Я.; комплекс навчально-розвивальних ігрових програм «Сходинки до інформатики Плюс: комплекс навчально-розвивальних програм для 1-7 кл.», авт. Андрусич О.О. та робочі зошити «Сходинки до інформатики» для 2, 3, 4 класів, авт. Андрусич О.О., Гордієнко С.І (К.: Світич, 2007, 2008, 2009).

 

Лекція 2. Санітарно-гігєнічні та ергономічні вимоги до ППЗ. Огляд чинних ПЗ з інформатики в початкових класах.

Санітарні норми Впроваджуючи в початкових класах курси за вибором, слід дотримуватися вимог «Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу» (ДСанПіН 5.2.008-01) щодо гранично допустимого тижневого навантаження учнів початкових класів.

Відповідальність за безпеку життєдіяльності кожного учня на уроках, дотримання вимог санітарних правил і норм несуть вчителі-класні керівники, вчителі-предметники, вихователі груп продовженого дня, адміністрація загальноосвітніх навчальних закладів.

При організації навчально-виховного процесу і оснащенні навчального середовища в кабінеті інформатики слід користуватись „Положенням про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів”, (затверджено наказом Міністерства освіти і науки України 20.05.2004 №407, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 14.06.2004 р. № 730/9329) та Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 16.03.2004 року № 81 „Про затвердження Правил безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти”, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.05.2004, за № 620/9219.

Використання комп’ютерної техніки на уроках збільшує навантаження на дитину. Тому керівникам навчальних закладів необхідно постійно контролювати дотримання вимог Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 14.08.2001 № 63 та Державних санітарних норм і правил улаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режиму праці учнів на персональних комп’ютерах, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України від 30.12.98 № 9.

Огляд чинних ПЗ з інформатики в початкових класах.

Курс “Сходинки до інформатики”

(2-4-й класи)

“Сходинки до інформатики”. Таку назву мають підручники для 2, 3 та 4 класів, які з'явилися в київських школах, а точніше — в 50 школах, що беруть участь в експери­менті. Ця назва не випадкова. Вона зразу ж націлює і вчителя, і учня на те, що йтиметься про ознайом­лення з інформатикою та про все, що пов'язане з нею. Саме про ознайомлення, а не про систематич­не вивчення предмета.

Крокуючи сходинками, сторінками підручника, учні ознайомлюються з основними поняттями інформатики, оволодівають навичками роботи на комп'ютері, отримують комп'ютерну підтримку для засвоєння таких предметів, як українська та англійська мови, природознавство та ознайомлення з навколишнім світом, математика тощо. Використан­ня комп'ютера в навчальній діяльності учнів сприяє розвитку розумових здібностей, пам'яті, просторової уяви, творчого нестандартного мислення у розв'язанні завдань, підвищує інтерес до навчання.

Як свідчать дослідження, проведені у школах Ка­нади, США, Франції, "...комп'ютер в початковій школі подвоює час довільної уваги в учнів (20 хвилин замість 10 хвилин на традиційному уроці), а ігровий аспект сприяє кращому сприйняттю моделі учнями або осмисленню необхідності застосування алгоритму". Життя маленького школяра стає цікавішим, а нові яскраві сучасні підручники не тільки допомагатимуть у навчанні, а й створювати­муть гарний настрій. Адже веселіше на душі, коли разом з тобою сторінками підручника крокують іно­планетянин Елзік з планети Золотавиків, кияночка Ганнуся, гномик Мудрунчик зі школи детективів та хлопчик Олесь зі своїм другом — роботом.

Працювати з підручником легко і цікаво. Вчите­леві можна навіть не писати конспекти уроків, а уч­ням не заводити спеціальні зошити. Кожний урок подано на двох сторінках, тобто на розвороті підруч­ника, що дуже зручно. Навіть якщо учень пропустив урок, він може вдома самостійно опрацювати ма­теріал у підручнику, який представлено у доступній для сприйняття формі.

Структура уроку відрізняється від традиційних уроків у початковій школі. Перша частина— теоре­тична. Проводиться у формі бесіди, гри, обговорення ситуацій. Друга частина — це ознайомлення з новою комп'ютерною програмою, її демонстрація, робота учнів за комп'ютерами. Третя частина уроку — це цікавинки, завдання з логічним навантаженням, для розвитку пам'яті, кмітливості, ерудиції "для розум­ників та розумниць". Всі частини уроку відображені у підручнику.

Метою вивчення курсу «Сходин­ки до інформатики» у 2–4-х класах є ознайомлення учнів із можливос­тями комп'ютера, забезпечення опа­нування школярами основних нави­чок роботи з ним, розвитку в них логічного мислення, комп'ютерної підтримці знань та навичок, набу­тих на інших уроках шляхом орга­нізації роботи з навчальними про­грамами. Учні навчаються викорис­товувати комп'ютер для складання текстів та малювання, знаходити цікаву і корисну інформацію в Інтернеті, листуватися за допомогою електронної пошти, ознайомлюються з поняттям алгоритму, основни­ми алгоритмічними структурами та навчаються складати алгоритми різних дій, розвивають свої творчі здібності

Вікові особливості учнів молодшої школи і санітарно-гігієнічні вимоги зумовлюють відповідну структуру уроку. Перша частин уроку (20–25 хв) відводиться на обговорення теоретичних питань, друга (15–20 хв) – на роботу з комп'ютерними програмами.

Більшість програм передбачають неодноразове використання. Майже до кожної з них вчитель може повернутися на наступному уроці, або через декілька уроків. Деякі програми побудовані за принципом відкритих систем, що дозволяє вчителю змінювати різні параметри та базу використовуваних програмою слів або речень і таким чином розширювати спектр застосування програми.

 

Шукачі скарбів Основна мета навчання за програмою «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» полягає у формуванні інтелектуально розвиненої особистості, яка володіє вміннями й навичками доводити і спростовувати, методами аналізу й синтезу, абстрагування й узагальнення.

Мета вивчення зазначеного курсу в початковій школі - надати учням знання, які складають уявлення про інформаційну картину світу та інформаційні процеси, які сприятимуть засвоєнню основних теоретичних понять у базовому курсі інформатики і формуванню алгоритмічного та логічного мислення; сформувати навички і вміння використовувати комп'ютерну техніку як практичний інструмент для роботи з інформацією в навчальній діяльності та повсякденному житті.

Пропедевтичний розвивальний курс «Кроки до інформатики. Шукачі скарбів» має чітко виражену практичну спрямованість і відповідає основам будь-якого базового курсу інформатики. Програмою курсу передбачено проведення практичних робіт на кожному уроці з урахуванням вікових особливостей і державних санітарних правил (ДСанПіН 5.5.6.009-98). Практичні роботи розраховані на 15 хвилин.

Мета 1 рівня (2клас) — виконуючи завдання в ігровій формі, сформувати в учнів початкові поняття про інформацію і пред­мет інформатики, уміння виділяти в предметах певні ознаки та якості, встановлювати подібність і відмінність між кілько­ма предметами, групувати предмети за видовими і родовими ознаками, розпізнавати відносини у множинах; навчити за­вантажувати необхідні програми, користуватися «мишею», оз­найомити з клавіатурою. Розвивати логічне мислення та творчі здібності.

Мета 2 рівня (3—4 класи)— виконуючи завдання в ігровій фор­мі, сформувати в учнів поняття про інформацію та інформацій­ні процеси, ознайомити з алгоритмізацією, навчити створювати малюнки на комп'ютері, вводити і редагувати текст. Розвивати логічне мислення та творчі здібності.

Робота за даною програмою дозволяє вчителеві розв'язати такі завдання загального навчального змісту:

— формування загальних умінь, логічного й алгоритмічного
мислення, розвиток уваги і пам'яті, навичок роботи з ін­
формацією, елементів інформаційної культури;

— формування понять «команда», «виконавець», «алгоритм»
і вміння складати алгоритми для навчальних виконавців;

— отримання практичних навичок роботи з текстовим і графіч­
ним редакторами, комп'ютерними програмами навчального
призначення.

Зміст даної програми відповідає основам будь-якого базового курсу інформатики. Отримані знання, вміння і навички, перед­бачені програмою, необхідні учням для продовження навчання і подальшого освоєння базового курсу інформатики.

У 2-4 класах навчання дана програма є пропедевтичним роз­виваючим курсом, який побудований на спеціально дібраному навчальному матеріалі та спирається на такі принципи:

— системність;

— гуманізація;

— міжпредметна інтеграція;

— диференціація;

організація навчального процесу через гру.

Характеристика структури навчальної програми

Навчальна програма складається з:

— пояснювальної записки, де визначено: мету та завдання курсу; знання, уміння та навички, яких мають набути учні; особливості організації навчального процесу; перелік про грамно-технічних засобів, необхідних для успішної реалізації курсу; та критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;

— змісту навчального матеріалу та вимог до навчальних досягнень учнів;

— додатків;

— списку рекомендованої літератури.

Курс має чітко виражену практичну спрямованість. Част­ка часу, відведеного на викладання теоретичного матеріалу, не повинна перевищувати ЗО % від загального обсягу. Про­грамою курсу передбачено проведення практичних робіт на кожному уроці. З урахуванням вікових особливостей і держав­них санітарних правил (ДСанПіН 5.5.6.009-98) практичні ро­боти розраховані як максимум на 15 хвилин. Робота учнів за комп'ютером полягатиме у фронтально-індивідуальному вико­нанні вправ і практичних робіт. Теоретичний матеріал перед­бачено викладати невеликими частинами на початку заняття, орієнтовно впродовж 8-15 хвилин. Основний навчальний ма­теріал має бути засвоєний учнями на уроці. Це досягається за­стосуванням різноманітних форм навчальної діяльності: виклад навчального матеріалу у формі бесіди, використання ігрових форм, робота в групах, організація самостійної роботи учнів із комп'ютером.

Програма розроблена в комплексі: навчальна програма, робочі зошити учнів із вкладками контрольних робіт, методичні реко­мендації вчителеві; програмне забезпечення: комплект програм «Скарбниця знань».

Курс побудовано з урахуванням семестрового навчання, конт­рольні роботи з тем проводяться за два уроки до кінця семестру. Тому на два останні уроки в кожному семестрі відведені теми роз­виваючого характеру з елементами повторення основних вивче­них тем. У методичних рекомендаціях для вчителя запропоновано орієнтовне використання резервного часу. Кожен рік навчання закінчується роботою з програмним забезпеченням навчального характеру.

Вивчення курсу здійснюється за навчальними зошитами-посібниками: «Інформатика», 2, 3, 4 клас, авт. Коршунова О.В. (Х.: Весна, 2009).

Навчально-методичний комплект «Шукачі скарбів» Оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4-х класів здійснюється відповідно до Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи (наказ МОН від 20.08.2008 р. № 755).

Курс «Основи комп'ютерної грамотності» призначений для учнів 3-4-х класів.

Метою курсу є пропедевтика теоретичних знань учнів з основ інформатики, формування початкових практичних навичок застосування комп'ютера в повсякденній і навчальній діяльності, здійснення комп'ютерної підтримки вивчення інших предметів початкової школи.

Завданнями курсу є: розвиток в учнів логічного мислення, пам'яті, просторової уяви, уваги, творчих здібностей; ознайомлення учнів із можливостями комп'ютера; навчання використовувати комп'ютер для складання текстів та створення малюнків; ознайомлення з поняттям інформації та алгоритму на інтуїтивно-понятійному рівні; навчання складати алгоритми різних дій, здійснювати комп'ютерну підтримку знань, набутих у процесі вивчення інших предметів.

Вивчення курсу здійснюється за навчальними посібниками: «Основи комп'ютерної грамотності», 3, 4 класи, авт. Рівкінд Ф.М., Рівкінд Й.Я. (К.: Освіта, 2006)

 

Допрофільна підготовка з інформатики

Метою курсу за вибором «Основи робототехніки» (укладач Кожем’яка Д.І.) є навчання основам об’єктно-орієнтованого та графічного програмування та підвищення мотивації учня до навчання програмуванню. Курс спрямований на популяризацію галузі робототехніки в Україні, підготовку учнів середнього шкільного віку до вивчення мов програмування для створення програмних засобів, розуміння принципів подання алгоритмів та способів їх реалізації. У курсі застосована унікальна методика — навчання програмування на прикладах, розроблених для конкретного виконавця, сконструйованого самими ж учнями.

Курс «Основи робототехніки» призначений для вивчення у 5-8 класах протягом одного року із розрахунку 1 година на тиждень. Обов’язковими умовами навчання за програмою є наявність комп’ютерного класу та навчально-методичного комплекту. Комп’ютерний клас має використовуватися на кожному уроці.

Перехід від традиційної (пояснювально-ілюстартивної) методики навчання програмуванню до навчання основам алгоритмізації через робототехніку призводить до підвищення рівня теоретичної підготовки учнів, оскільки всім базовим концепціям програмування, таким як змінні, типи даних, оператори, алгоритмічні структури, підпрограми приділяється увага не менша, ніж того вимагають Державні стандарти навчання інформатики.

Запорукою успішності учня є розв’язання ним численних задач. Тому запропоновані задачі в темі «Середовище програмування LEGO MindstormsEducationNXT»мають формувати в учнів не лише уміння складати алгоритми, подавати їх мовою програмування, але й виховувати розуміння принципів обробки даних, специфічних для моделей роботів. Варто зазначити, що виконання творчих завдань можуть призвести до підвищення мотивації учнів у вивченні інших навчальних дисциплін за рахунок простоти програмування та груповій ігровій формі проведення уроків даного курсу.

Основною формою проведення уроків є практичні роботи з програмування. При цьому робота за комп’ютером зводиться до мінімуму через додаткові витрати часу на перевірку та корекцію результату експериментальним шляхом та проведення математичних розрахунків. Крім того, курс передбачає виконання творчих робіт, основною метою яких є самостійний пошук оптимальних рішень поставлених перед учнями задач та програмних реалізацій їх алгоритмів.

По закінченні вивчення курсу вчитель може за рахунок резервних годин провести змагання серед команд різних класів по конструюванню і програмуванню роботів (конкурси на швидкість проходження роботом ділянок з перешкодами, на влучність кидання роботом-катапультою м’яча, кількість зібраних кубиків із ігрового поля тощо) та провести презентації учнівських проектів.

Пропонуємо також нові навчальні курси з інформатики, розроблені учителями для до профільної підготовки.

Загальноосвітнім навчальним закладам, у яких вивчення інформатики починається з 5 класу, рекомендовано використовувати навчальну програму та комплект навчально-методичних засобів з пропедевтичного курсу інформатики для учнів 5-6 класів «ІНФОмандри» (автор — О.П. Казанцева, учитель інформатики Херсонського ліцею журналістики, бізнесу та правознавства, переможець конкурсу «Учитель року – 2009»).

Програму розраховано на викладання предмета у двох варіантах: в обсязі однієї та двох години на тиждень. У п’ятому класі програмою передбачено вивчення таких тем:

- вступ до інформатики

- основні пристрої комп’ютера

- операційна система

- графічний редактор Paint

- текстовий редактор

До складу навчально-методичного комплекту «ІНФОмандри» входять кольорові підручник та робочий зошит, методичний посібник для вчителя, а також компакт-диск з презентаційними матеріалами та інтерактивними вправами, оформлений у вигляді веб-сайту з привабливою і простою системою навігації. Цей веб-сайт розміщено також в Інтернеті за адресою http://infomandri.osvita.info .

Найважливішою особливістю курсу «ІНФОмандри» є його повна адаптованість до вікових особливостей п’ятикласників, що поєднується із науково коректним та достатньо ґрунтовним змістовим наповненням. Такого балансу авторці вдається досягти кількома шляхами — завдяки наявності наскрізної ігрової сюжетної лінії (зовнішню канву курсу створено за мотивами відомої серії мультфільмів «Про козаків»), вдалій та апробованій дозованості навчального матеріалу, насиченості курсу творчими, розважальними та релаксаційними елементами (вірші, загадки, фізкультхвилинки), і, головне, завдяки цікавим і захоплюючим навчальним завданням, що поєднують розвивальну функцію із навчанням інформаційних технологій і можуть виконуватися як у друкованому виданні, так і в електронній оболонці.

 


Читайте також:

  1. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  2. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  3. L2.T4/1.3. Засоби дозування сипучих матеріалів.
  4. L3.T4/2. Засоби переміщення рідин.
  5. V Засоби навчання
  6. Адаптації та навчання
  7. Адреноблокуючі засоби.
  8. Активний метод навчання
  9. Акустичний контроль приміщень через засоби телефонного зв'язку
  10. Акустичні засоби|кошти| захисту
  11. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  12. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу




Переглядів: 2923

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Посередництво у здійсненні операцій з цінними паперами | З навчального предмету

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.