Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі предмету “Транспорт і шляхи сполучень”.

 

Потреба у масовому міському транспорт виникла в 18 столітті, коли найбільші міста світу досягли значних розмірів і подальший розвиток їх стримувався відсутністю транспортних засобів. Всю історію розвитку масового міського транспорту можливо умовно розподілити на 4 періоди в залежності від характеру використання тяги і типу використання шляхових обладнань.

Перший період (остання чверть 18 ст. – середина 19 ст.) характеризується використанням кінної тяги на звичайних для того часу дорогах. Невеликі розміри міст дозволяли використовувати цей простий вид транспорту, який задовольняв обмежені для того часу потреби у переміщеннях.

Другий період (середина 19 ст. – кінець 19 ст.) – пов’язаний з важким розвитком промисловості та збільшенням міст. Розміри найбільших міст світу досягли 10-20 км і навіть 30 км; значно збільшились пасажиропотоки, які досягли до 5-10 тисяч пасажирів за годину в однім напрямку. Удосконалення транспортних засобів в цей період пов’язане з використанням залізнорейкових шляхів при збереженні кінної тяги (так звані кінно-залізничні дороги, які отримали широке використання у великих містах).

Одночасно використовують парову тягу на міських рейкових шляхах, але подальшого розвитку вони на одержали. До цього періоду відносяться влаштування першої лінії метрополітену у Лондоні в 1863 р. на якій курсували звичайні потяги з паровозами. Остання чверть 19 ст. відмічена успішними дослідами з використання електроенергії для масового міського транспорту.

Третій період (кінець 19 ст. – перша чверть 20 ст.) характеризується подальшим швидким ростом міст і удосконалення міського транспорту на основі широкого поширення рейсового електротранспорту в багатьох великих містах. Електричні трамваї швидко витіснили кінно-залізничні дороги та “паровики”. Парова тяга заміняється електричною. В той же час виникає автомобільний транспорт, який в той період ще не мав великого значення для масових пасажирських перевезень.

Четвертий період (від першої чверті 20 ст. до наших днів) є періодом бурхливого розвитку автомобільного транспорту. Для масового транспорту цього періоду широко поширюються автобуси, які в останнє десятиліття значно послабили позиції трамваю. У надзвичайно великих містах в масових перевезеннях використовуються різні види позавуличного транспорту і в першу чергу – метрополітен.

Сучасний період розвитку міського транспорту характерний також посиленням зв’язку великих міст з приміською зоною, що призвело до створення міських агломератів і створенню транспортних систем, які об’єднують великі промислові центри з прилеглими до них населеними пунктами.

 

Основними задачами курсу “Транспорт та шляхи сполучення” є:

1. Вивчення транспортних засобів, що застосовуються у зовнішніх зв’язках поселень, а також і у самих поселеннях;

2. Вивчення шляхів сполучення. принципів їх проектування, будівництва та експлуатації.

По закінченню вивчення курсу студент має набути навичок з вирішення дискретних питань транспортного будівництва.

 


Читайте також:

  1. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  2. Алгоритм розв’язання задачі
  3. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі
  8. Алгоритм розв’язування задачі
  9. Алгоритм розв’язування задачі
  10. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  11. Альтернативні шляхи охорони атмосфери
  12. Альтернативні шляхи охорони атмосфери




Переглядів: 781

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Вступ. Художня культура як духовне явище. Особливості розвитку художньої культури України | Внутрішні та зовнішні перевезення поселень.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.