МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Задачі предмету “Транспорт і шляхи сполучень”.
Потреба у масовому міському транспорт виникла в 18 столітті, коли найбільші міста світу досягли значних розмірів і подальший розвиток їх стримувався відсутністю транспортних засобів. Всю історію розвитку масового міського транспорту можливо умовно розподілити на 4 періоди в залежності від характеру використання тяги і типу використання шляхових обладнань. Перший період (остання чверть 18 ст. – середина 19 ст.) характеризується використанням кінної тяги на звичайних для того часу дорогах. Невеликі розміри міст дозволяли використовувати цей простий вид транспорту, який задовольняв обмежені для того часу потреби у переміщеннях. Другий період (середина 19 ст. – кінець 19 ст.) – пов’язаний з важким розвитком промисловості та збільшенням міст. Розміри найбільших міст світу досягли 10-20 км і навіть 30 км; значно збільшились пасажиропотоки, які досягли до 5-10 тисяч пасажирів за годину в однім напрямку. Удосконалення транспортних засобів в цей період пов’язане з використанням залізнорейкових шляхів при збереженні кінної тяги (так звані кінно-залізничні дороги, які отримали широке використання у великих містах). Одночасно використовують парову тягу на міських рейкових шляхах, але подальшого розвитку вони на одержали. До цього періоду відносяться влаштування першої лінії метрополітену у Лондоні в 1863 р. на якій курсували звичайні потяги з паровозами. Остання чверть 19 ст. відмічена успішними дослідами з використання електроенергії для масового міського транспорту. Третій період (кінець 19 ст. – перша чверть 20 ст.) характеризується подальшим швидким ростом міст і удосконалення міського транспорту на основі широкого поширення рейсового електротранспорту в багатьох великих містах. Електричні трамваї швидко витіснили кінно-залізничні дороги та “паровики”. Парова тяга заміняється електричною. В той же час виникає автомобільний транспорт, який в той період ще не мав великого значення для масових пасажирських перевезень. Четвертий період (від першої чверті 20 ст. до наших днів) є періодом бурхливого розвитку автомобільного транспорту. Для масового транспорту цього періоду широко поширюються автобуси, які в останнє десятиліття значно послабили позиції трамваю. У надзвичайно великих містах в масових перевезеннях використовуються різні види позавуличного транспорту і в першу чергу – метрополітен. Сучасний період розвитку міського транспорту характерний також посиленням зв’язку великих міст з приміською зоною, що призвело до створення міських агломератів і створенню транспортних систем, які об’єднують великі промислові центри з прилеглими до них населеними пунктами.
Основними задачами курсу “Транспорт та шляхи сполучення” є: 1. Вивчення транспортних засобів, що застосовуються у зовнішніх зв’язках поселень, а також і у самих поселеннях; 2. Вивчення шляхів сполучення. принципів їх проектування, будівництва та експлуатації. По закінченню вивчення курсу студент має набути навичок з вирішення дискретних питань транспортного будівництва.
Читайте також:
|
||||||||
|