Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація педагогічної роботи в спеціальних школах для дітей з важкими порушеннями мовлення

Організація логопедичної допомоги дітям дошкільного віку

Організація логопедичної допомоги дітям.

Діти з порушеннями мовлення дошкільного віку можуть отримувати корекційно-педагогічну допомогу в таких спеціальних установах, як:

• яслі-сад для дітей з порушеннями мовлення;

• дитячий сад компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення (всі групи в такому ДНЗ — логопедичні);

• групи для дітей з порушеннями мовлення при дитячих садах загального типу (комбінованого типу);

• «Школа-дитячий садок» для дітей з порушеннями мовлення;

логопедичні пункти на базі ДНЗ загального типу.

У ДНЗ компенсуючого або комбінованого типу здійснюється диференційоване навчання і виховання дітей з різними формами мовленнєвих порушень із збереженим слухом і інтелектом з урахуванням їх віку (Г.В. Чиркина).

Основні напрями роботи з дітьми в логопедичних групах ДНЗ:

• корекція мовленнєвого порушення;

• підготовка до навчання в загальноосвітній школі;

• підготовка до навчання дітей з важкими порушеннями мовлення — у спеціальній школі.

Типовим положенням визначені профілі спеціальних логопедичних груп.

Діти із ЗНМ приймаються в логопедичні групи з 4-ох років, терміном навчання два роки. Наповнюваність груп — 10—12 чоловік. Групи працюють за спеціальними програмами Т.Б. Філічевой і Г.В. Чиркиной. Останніми роками все частіше за дітей з ОНР (з 1—2 рівнем мовленнєвого розвитку) приймають з 3-х років на 3 роки навчання.

Дітей з ФФНМ направляють в старшу групу, термін навчання складає один рік. При необхідності (наприклад, при дізартрії), за рішенням ПМПК дитина може пройти корекційне навчання повторно. Наповнюваність груп 12—14 чоловік.

Для дітей із заїканням відкриваються спеціальні групи, в які приймаються діти з 2—3 років. Наповнюваність груп 8—10 чоловік. Групи комплектуються як різновікові.

У спеціальну школу V виду зараховуються діти із ЗНМ II і III рівня з такими важкими формами мовленнєвої патології як: дизартрія, ринолалія, алалія, афазія, дислексія, дисграфія, заїкання. Наповнюваність класів 12 чоловік. Корекційна установа V виду має в своєму складі два відділення.

У 1 відділення приймаються діти, що мають ЗНМ важкого ступеня, які страждають на алалію, дизартрію, заїкання, ринолалію, афазію).

Діти, які навчаються у 1 відділенні, навчаються за спеціальною програмою. Програмою передбачається корекція різних проявів мовленнєвого дефекту і вторинних порушень у психічному розвитку. За 10 років навчання діти оволодівають програмою в об'ємі 9 класів масової школи.

У 2 відділення зараховуються діти з важкою формою заїкання при нормальному розвитку мовлення.

Діти, які вчаться у 2 відділенні, навчаються за програмою масової школи і оволодівають нею в ті ж нормативні терміни.

При успішній корекції мовленнєвих порушень на будь-якому етапі навчання на підставі висновку ПМПК дитина може бути переведена в загальноосвітню школу.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Організація і проведення спортивних походів
  4. II. Організація перевезень
  5. II. Організація перевезень
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  8. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  9. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  10. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  11. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  12. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США




Переглядів: 1973

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Клініко-психолого-педагогічна характеристика дітей з порушеннями мовлення | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.