Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Облік інформаційної діяльності.

Інформаційні звіти.

Діючий Регламент подання інформації в функціональній підсистемі МОЗ Україні в межах УІАС НС передбачає два принципово різних види звітів:

- звіт про ліквідацію медико-санітарних наслідків конкретної НС;

- звіт про надання медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях, що стались на адміністративній території за місяць.

Звіт про ліквідацію медико-санітарних наслідків кожної конкретної НС будь-якого рівня, що виникла на території, яку обслуговує медичний заклад, чи в ліквідації якого медичний заклад приймав участь: направляв формування в осередок НС, приймав постраждалих тощо, подається вузлом закладу до вузла ЦРЛ (ЦМЛ) не пізніше ніж на четверту добу після завершення ліквідації медико-санітарних наслідків НС за формою Звіту про надання медичної допомоги при НС.

Вузли ЦРЛ (ЦМЛ) уточнюють зміст звіту та передають його після уточнення вузлам ТОУОЗ.

Вузли ТО УОЗ в ці ж терміни подають уточнені звіти про ліквідацію медико-санітарних наслідків НС тільки регіонального та загальнодержавного рівнів. Звіти щодо ліквідації медико-санітарних наслідків НС місцевого та об'єктового рівня фахівцями ТОУОЗ аналізуються, обробляються, і щомісяця до 5-го числа наступного за звітним місяцем подаються до вузла МОЗ України. Звіт про надання медичної допомоги при надзвичайних ситуаціях (усіх рівнів!), що стались на адміністративній території за місяць, подаються до вищого вузла за затвердженою формою. До звітів, виконаним за встановленою формою додається текстова інформація у довільній формі, що відображає діяльність територіальних ланок ДСМК, та більш детальну інформацію щодо медико-санітарних наслідків НС загальнодержавного і регіонального рівня, які мали місце у звітний період.

Вузол МОЗ України подає до центрального і резервного вузлів УІАС НС місячний, квартальний і річний звіти про виникнення або загрозу виникнення надзвичайних ситуацій та ліквідації їх наслідків за формами, встановленими Регламентом взаємодії центральних та місцевих органів виконавчої влади в межах УІАС НС.

Для можливості проведення ретроспективного аналізу діяльності кожної ланки в системі передачі інформації Регламент подання інформації в функціональній підсистемі МОЗ України в межах УІАС НС передбачає уніфіковану систему подвійного обліку кожного кроку інформаційної діяльності.

Система проста і полягає в тому, що кожен вузол системи УІАС НС веде уніфікований
журнал обліку надзвичайних ситуацій. Кожний офіційний документ (повідомлення, звіт), кожна усна інформація, яку отримує оперативний черговий вузла УІАС НС, реєструється ним в журналі обліку надзвичайних ситуацій, де вказується час отримання інформації, джерело та реєстраційний номер цієї інформації в журналі відправника інформації. У свою чергу оперативний черговий повідомляє відправнику реєстраційний номер запису отриманої від нього інформації у власному журналі. Відправник заносить цей номер до свого журналу.

Згідно наказу МОЗ України від 03.08.2000 р. № 189 відповідальність за належне створення і забезпечення функціонування територіальної підсистеми УІАС НС МОЗ України, за повноту інформації про НС, що сталась, загрози виникнення НС та ліквідації її медико-санітарних наслідків покладені на Міністра охорони здоров'я АРК, начальників управлінь охорони здоров'я обласних, Київської і Севастопольської міських держадміністрацій. На підставі вищеназваного наказу МОЗ ці посадові особи організують розробку Регламенту подачі інформації в територіальній підсистемі УІАС НС МОЗ України, затверджують її своїми наказами і проводять організаційні заходи щодо реалізації виконання цих наказів.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  3. IX. Відомості про військовий облік
  4. IX. Відомості про військовий облік
  5. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  6. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  7. Автоматизовані форми та системи обліку.
  8. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  9. Аксіоми безпеки життєдіяльності.
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  12. Акції та їх облік




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості функціонування системи передачі інформації про хід ліквідації медико-санітарних наслідків НС. | Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.