Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості функціонування системи передачі інформації про хід ліквідації медико-санітарних наслідків НС.

Система передачі інформації продовжує функціонувати після виникнення надзвичайної ситуації до завершення ліквідації її медико-санітарних наслідків і забезпечує інформаційну взаємодію всіх ланок щодо організації ліквідації медико-санітарних наслідків НС. Порядок роботи кожної ланки і всієї системи передачі регламентується в залежності від масштабів і особливостей НС, що прогнозуються або виникли.

Згідно Закону України "Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру", залежно від обстановки, ступеня поширення прогнозованої або такої, що виникла, надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру за рішеннями відповідно Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій в межах конкретних територій встановлюється один з таких режимів функціонування системи захисту населення й територій:

- режим повсякденного функціонування - за умов нормальної виробничо-промислової радіаційної, хімічної, біологічної, сейсмічної, гідрогеологічної і гідрометеорологічної обстановки, за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій тощо;

- режим підвищеної готовності - у разі істотного погіршення виробничо-промислової радіаційної, хімічної, біологічної, сейсмічної, гідрогеологічної і гідрометеорологічної обстановки, за наявності можливості виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру;

- режим надзвичайної ситуації - у разі виникнення і під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру.

Вузли підсистеми МОЗ України УНІАС НС можуть працювати в різних режимах навіть в межах одного проміжку часу.

Вузли МОЗ України та ТОУОЗ працюють, як правило, в режимі повсякденної діяльності при відсутності НС (загрози НС) загальнодержавного та регіонального рівнів.

У разі істотного погіршення виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, біологічної, сейсмічної, гідрогеологічної чи гідрометеорологічної обстановки, за наявності можливості виникнення НС техногенного та природного xapaктеру загальнодержавного або регіонального рівнів вузли МОЗ та ТОУОЗ переходять в режим підвищеної готовності. Режим надзвичайної ситуації для вузлів МОЗ та ТОУОЗ вводить у разі виникнення і під час ліквідації наслідків НС техногенного та природного характеру загальнодержавного та регіонального рівнів.

Вузли закладів охорони здоров'я та ЦРЛ (ЦМЛ) працюють, як правило, в режимі повсякденної діяльності при відсутності НС (загрози НС) на території, яку вони обслуговують.

У разі істотного погіршення обстановки, за наявності можливості виникнення надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру на території, яку вони обслуговують, вузли закладів охорони здоров'я та ЦРЛ (ЦМЛ) переходять в режим підвищеної готовності, а при виникненні і під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру в режим надзвичайної ситуації.

Тобто, одночасно вузли різних рівнів, різних адміністративних територій відповідно до реальних обставин в зоні їх обслуговування, можуть працювати в різних режимах готовності.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. VI. Філогенез нервової системи
  9. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  10. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. Автокореляційна характеристика системи




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги нормативних документів щодо термінів подачі інформації про виникнення НС та її медико-санітарні наслідки. | Облік інформаційної діяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.