МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||
Культура Київської Русі — видатне явище світової середньовічної культури.1, 2, 4. Висновки Космогенні героїчні антропогенні Черняхівська культура (від ІІ до V ст. н.е.). Цей період в історії України характеризується вченими як культура антів. ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ ____________________________________________________________ Питання для самоконтролю:
План лекції: 1. Етнокультурні риси «українського» середньовіччя. 2. Писемність та освіта. Літописання. Релігія і церква. Наукові знання. 3. Архітектура; дерев’яна і кам’яна.
Основна література:1,4,5,7,8. Додаткова:: 4,11,12 Міні – лексикон: християнство, літопис, апокрифи, візантійський стиль, тринефна будова, фрески, мозаїка, декоративно-прикладне мистецтво, монументальний живопис, усна народна творчість. 1. Етнокультурні риси «українського» середньовіччя. Хронологічно вона охоплює IX — сер. XIII ст. Культура розвивалася у загальному контексті світової культури, але мала лише їй властиві риси, зумовлені конкретними історичними обставинами і східнослов'янськими традиціями, що найяскравіше виявилося у плануванні й забудові міст, у композиційних особливостях архітектурних ансамблів і окремих споруд, своєрідності декоративно-прикладного мистецтва й пластики. Християнізація Русі відіграла прогресивну роль в історичному розвиткові українського народу, сприяла зміцненню єдності держави, всебічному збагаченню культури, встановленню та зміцненню державно-політичних і культурних зв'язків Київської Русі з країнами Близького Сходу й Західної Європи. Органічно увійшовши в давню українську культуру, християнство посутньо визначало зміст і особливості становлення й утвердження українського національного духу, найхарактерніших рис нашої національної ментальності. Етнокультурні риси : 1. Домінуючий вплив християнської релігії на розвиток матеріальної та духовної культури.___________________________________________________________________________________________________________________________2.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________3.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________4. Існування власної писемності та освіти _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________5.___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
|||||||||||||
|