Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційно-правова основа місцевого самоврядування

Органи місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність. Органам місцевого самоврядування чинним законодавством можуть надаватися окремі повноваження органів виконавчої влади, у здійсненні яких вони є підконтрольними відповідним органам виконавчої влади. Інститут передачі повноважень в юридичній науці нази­вається їх делегуванням. Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися тільки на підставі, в межах повноважень і в спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, і не повинен призводити до втручання органів державної влади чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм влас­них повноважень.

Обмеження прав територіальних громад на місцеве самовря­дування згідно з Конституцією і законами України може бути застосоване тільки в умовах воєнного чи надзвичайного стану.

Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад мають достатньо диференційовані повноваження:

1) у сфері соціально-економічного й культурного розвитку;

2) у галузі бюджету, фінансів і цін;

3) щодо управління комунальною власністю;

4) у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку;

5) у галузі будівництва;

6) у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту.

Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад поширюються:

1) на сферу регулювання земельних відносин і охорони на­вколишнього природного середовища;

2) на сферу соціального захисту населення;

3) на сферу зовнішньоекономічної діяльності;

4) на сферу галузі оборонної роботи;

5) на вирішення питань адміністративно-територіального устрою;

6) на забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;

7) на відзначення державними нагородами, відзнаками Президента України і присвоєння почесних звань України.

Сільський, селищний, міський голова:

1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повнова­жень органів виконавчої влади на відповідній території додер­жання Конституції і законів України, виконання актів Прези­дента України та відповідних органів виконавчої влади;

2) організує роботу відповідної Ради та її виконавчого ко­мітету;

3) підписує рішення Ради та її виконавчого комітету;

4) вносить на розгляд Ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради;

5) вносить на розгляд Ради пропозиції про кількісний і пер­сональний склад виконавчого комітету відповідної Ради .

Виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються питання:

1) обрання голови Ради, заступника голови Ради, звільнення їх з посади;

2) утворення, обрання і ліквідація постійних та інших комісій ради, зміна їх складу, обрання голів комісій;

3) утворення президії (колегії) Ради, затвердження положен­ня про неї;

4) затвердження за пропозицією голови Ради структури, чисельності виконавчого апарату Ради, витрат на утримання Ради та її виконавчого апарату;

5) затвердження регламенту Ради.

 

 


Читайте також:

  1. Nom. sing. Gen. sing. Основа
  2. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ
  3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  4. Апеляційні скарги на ухвали місцевого господарського суду
  5. Б. Основа.
  6. Будова|споруди| |і/або|і принци|основа|п дії.
  7. Бюджети місцевого самоврядування – це бюджети територіальних громад сіл, їх об’єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах)(ч.3 ст.5 БК України).
  8. Валютні відносини, валютні системи як основа міжнародних фінансів
  9. Вестфальский мир як основа європейського правопорядку 1648-1815 рр.
  10. Вибір слова – основа культури мовлення
  11. Видатки на утримання органів державного управління, органів місцевої влади та місцевого самоврядування.
  12. Видовий ряд зброї у Київської Русі. Особливості «місцевого» типу меча.




Переглядів: 1069

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Поняття, предмет і метод Адміністративного права України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.