МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційно-правова основа місцевого самоврядуванняОргани місцевого самоврядування є юридичними особами і наділяються повноваженнями, в межах яких діють самостійно і несуть відповідальність за свою діяльність. Органам місцевого самоврядування чинним законодавством можуть надаватися окремі повноваження органів виконавчої влади, у здійсненні яких вони є підконтрольними відповідним органам виконавчої влади. Інститут передачі повноважень в юридичній науці називається їх делегуванням. Державний контроль за діяльністю органів і посадових осіб місцевого самоврядування може здійснюватися тільки на підставі, в межах повноважень і в спосіб, що передбачені Конституцією і законами України, і не повинен призводити до втручання органів державної влади чи їх посадових осіб у здійснення органами місцевого самоврядування наданих їм власних повноважень. Обмеження прав територіальних громад на місцеве самоврядування згідно з Конституцією і законами України може бути застосоване тільки в умовах воєнного чи надзвичайного стану. Виконавчі органи сільських, селищних, міських рад мають достатньо диференційовані повноваження: 1) у сфері соціально-економічного й культурного розвитку; 2) у галузі бюджету, фінансів і цін; 3) щодо управління комунальною власністю; 4) у галузі житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування, громадського харчування, транспорту і зв’язку; 5) у галузі будівництва; 6) у сфері освіти, охорони здоров’я, культури, фізкультури і спорту. Повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад поширюються: 1) на сферу регулювання земельних відносин і охорони навколишнього природного середовища; 2) на сферу соціального захисту населення; 3) на сферу зовнішньоекономічної діяльності; 4) на сферу галузі оборонної роботи; 5) на вирішення питань адміністративно-територіального устрою; 6) на забезпечення законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян; 7) на відзначення державними нагородами, відзнаками Президента України і присвоєння почесних звань України. Сільський, селищний, міський голова: 1) забезпечує здійснення у межах наданих законом повноважень органів виконавчої влади на відповідній території додержання Конституції і законів України, виконання актів Президента України та відповідних органів виконавчої влади; 2) організує роботу відповідної Ради та її виконавчого комітету; 3) підписує рішення Ради та її виконавчого комітету; 4) вносить на розгляд Ради пропозицію щодо кандидатури на посаду секретаря ради; 5) вносить на розгляд Ради пропозиції про кількісний і персональний склад виконавчого комітету відповідної Ради . Виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються питання: 1) обрання голови Ради, заступника голови Ради, звільнення їх з посади; 2) утворення, обрання і ліквідація постійних та інших комісій ради, зміна їх складу, обрання голів комісій; 3) утворення президії (колегії) Ради, затвердження положення про неї; 4) затвердження за пропозицією голови Ради структури, чисельності виконавчого апарату Ради, витрат на утримання Ради та її виконавчого апарату; 5) затвердження регламенту Ради.
Читайте також:
|
||||||||
|