МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Системна корупціяЕпізодична корупція Види корупц ії та шляхи її подолання. Розрізняють два основні види корупції — епізодичну і систематичну. Для кожного з видів характерна стала (типова) група ознак, що дає можливість визначити рівень корупції у конкретній державі. - залучена невелика кількість публічних службовців - публічні службовці приймають рішення переважно у відповідності до стандартів професійних вимог (етичних вимог) - механізм контролю та подолання корупції залишається дієвим протягом тривалого часу - переважна більшість населення держави сприймає корупцію як негативне явище, що підриває верховенство права - до корупції залучена переважна більшість публічних службовців - відсутність належних стандартів професійної етики публічних службовців, за якими вони мають приймати рішення - механізми контролю подолання корупції є переважно недієвими - більшість громадян вважає “корупцію” “нормальним явищем” або ж “явищем, якого неможливо уникнути” Епізодична корупція притаманна більшості країнам світу. Однак аналіз поданих ознак корупції дає усі підстави стверджувати, що в Україні корупція набула не епізодичного, а системного характеру. Корупція в Україні нагадує замкнуте коло, розірвати яке можна шляхом послідовного вчинення певних дій, спрямованих одночасно на запобігання та подолання корупції у різних напрямах, у тому числі шляхом формування відповідної законодавчої бази та створення системи органів по боротьбі з корупцією. Існування системної корупції в Україні негативно позначається як на зовнішній, так і на внутрішній політиці держави. За інформацією GRECO Україна знаходиться в одному ряді з країнами, які вважаються в Європі найбільш корумпованими. Це заставляє серйозно переглянути вже наявні заходи протидії корупції і усунути прогалини, шляхом законодавчого врегулювання цих питань. Результати досліджень, які проводилися (оцінка Трансперенсі Інтернешнл), засвідчують, що індекс сприйняття корупції в Україні у 2007 р. становив 2.7. Якщо у 2006 р. Україна перебувала на 99-му місці по рівню корупції серед 163 країн, то у 2007 р. перемістилася на 118 місце. Під час дослідження щодо сприйняття корупції в Україні, яке проводилося в державному секторі України у межах реалізації Порогової програми корпорації “Виклики тисячоліття”, були виділені перші чотири причини цього явища. До них, зокрема, було віднесено: • занадто складне і недосконале законодавство України ( 10,9 % ); • зловживання службовим становищем серед державних посадовців ( 17, 4 % ); • недосконалість системи контролю за корупцією та запобігання їй або недосконалість методів відстеження та покарання ( 14, 7 % ); • тривалий час корупція була настільки звичною, що тепер її важко викорінити ( 9,2 % ). Понад дві третини опитуваних (11 тисяч респондентів ) вважають, що влада на всіх рівнях докладає недостатньо зусиль для боротьби з корупцією. Такий стан веде до того, що зникає осуд і виникає спроба виправдати участь громадян у корупційних діяннях. Тож важливим правовим засобом боротьби з проявами корупції є антикорупційне законодавство, яке має визначити засади запобігання та протидії основним проявам корупції в Україні. Читайте також:
|
||||||||
|