МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок застосування фінансових санкцій і стягнення боргів по податкових сплатах.Контроль розрахунків за прибутковим податком із громадян Особливості податкового контролю за умови спрощеної системи оподаткування Контроль розрахунків з оплати податку на прибуток. Контроль нарахування та сплати акцизного збору. Контроль розрахунків підприємства на податок на додану вартість. Перевірка розрахунків з бюджетом. Методики податкового контролю і порядок застосування фінансових санкцій і стягнення боргів по податкових сплатах. 7. Контроль розрахунків з бюджетом і державними цільовими фондами.
1. Перевірка розрахунків з бюджетом. Операції, проведені в рамках здійснення розрахунків підприємства з бюджетом, є особливим об'єктом державного контролю. Пильна увага контролюючих структур спричинена наявністю великої кількості порушень з боку суб'єктів підприємницької діяльності, у зв'язку з чим державний бюджет недоодержує певну частину належних коштів. Не можна також ігнорувати той факт, що часто порушення в розрахунках підприємства з бюджетом допускаються ненавмисно, тому що податкове законодавство постійно потерпає від змін, які найчастіше не можна трактувати однозначно. Однак незнання законів або їхнє недотепне застосування не знімає відповідальності з підприємств-порушників. Беручи до уваги різноманіття податкових зборів і платежів, необхідно зробити акцент на значній трудомісткості контрольних процедур, які виконують перевіряючи, а також високих кваліфікаційних вимогах, що пред'являються до ревізорів. Основні напрями та послідовність перевірки розрахунків платників податків з бюджетом: 1) перевірка повноти реєстрації підприємства, що перевіряється, як платника за видами державних і місцевих податків і зборів, цільових державних позабюджетних фондів, виходячи з аналізу специфіки його підприємницької діяльності; 2) контроль правильності відображення в бухгалтерському обліку результатів попередніх перевірок податковими та іншими контролюючими органами; 3) контроль правильності визначення бази оподаткування; 4) перевірка правильності застосування ставок податків, зборів і платежів; 5) перевірка правильності розрахунку сум податків; 6) перевірка правомірності застосування пільг при розрахунку та сплаті податків; 7) контроль правильності, повноти та своєчасності перерахування (сплати) податків, зборів і платежів до бюджету; 8) перевірка правильності складання і своєчасності подання податкової звітності за видами податків, зборів, платежів; 9) перевірка правильності оформлення первинних документів, ведення бухгалтерського обліку розрахунків з бюджетом та організації аналітичного і синтетичного обліку за рахунком 64; 10) перевірка правильності ведення податкового обліку. До головних завдань перевірки розрахунків з бюджетом можна віднести такі напрями контролю: 1. Перевірка правильностівизначення оподатковуваної маси й величини отриманого внаслідок розрахунку податкового платежу. 2. Контроль своєчасностінадання в органи державного управління податкових декларацій (супутньої або документації, що заміняє декларацію) і перерахування платежу через установу банку. 3. Перевірка повнотиперерахування в бюджет належних податкових зборів і платежів. 4. Стягнення виявленої недоїмкиз одночасним застосуванням штрафних санкційпо виявлених порушеннях податкового законодавства й контроль виконання порушниками прийнятих контролюючими органами рішень. Протягом усієї тематичної перевірки розрахунку податку на прибуток і його сплату в бюджет ревізори повинні стежити, щоб усі операції підприємства, прийняті до уваги при визначенні оподатковуваної маси, відбувалися на законній підставі з урахуванням організаційної форми господарювання й діючої нормативної бази. Поряд з перевіркою правильності оформлення документації ревізор зобов'язаний перевірити наявність усієї необхідної документації, що обґрунтовує кожну операцію. Сутність перевірки наявності й правильного оформлення документації полягає в підтвердженні обґрунтованості включення (не включення) окремих операцій до складу валових доходів або валових витрат. Правильність визначення оподатковуваної маси при розрахунку податку на прибуток багато в чому залежить від використовуваної посадовими особами підприємства методики формування даного показника. Вивчення інформації про залишки на рахунку №20 "Виробничі запаси" є обов'язковим питанням перевірки розрахунків підприємства по податку на прибуток. Тут перевіряється правильність визначення приросту або убутку балансової вартості матеріальних цінностей, тому що деякі підприємства не враховують або спотворюють ці дані, щоб занизити суму податку на прибуток, що підлягає сплаті в державний бюджет України. Перевіряючи можуть піддати контролю вірогідність сум витрат на ремонт основних коштів, включених підприємством до складу валових витрат. Підприємство має право відносити на валові витрати не більше ніж 10% від вартості основних коштів на початок звітного податкового періоду. Після того як ревізор переконався у вірогідності інформації про понесених підприємством валових витратах й отриманих ним валових доходів, варто перевірити правильність розрахунку самого податку на прибуток. Своєчасність надання податкової звітності й перерахування податку на прибуток є черговим питанням перевірки розрахунків підприємства по даному напряму. Здійснення своєчасних перерахувань до бюджету - ще не повний гарант коректності розрахунків, що перевіряються. Це пояснюється тим, що не виключається можливість неповної сплати підприємством належного платежу. Така ситуація визнається контролюючими органами порушенням податкового законодавства й спричинює накладення штрафних санкцій, як і у випадку простроченої подачі в банк платіжного доручення або несвоєчасного подання податкової декларації. Повнота перерахування податку перевіряється у відомості аналітичного обліку розрахунків з бюджетом або в журналі №1 (Кт сч.31 "Рахунку в банках"), дані яких зіставляються з належною до перерахування суми податку.
Читайте також:
|
||||||||
|