Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Податкової заборгованості

Порядок застосування фінансових санкцій та стягнення

Лекція №16

Органи контролю мають право застосовувати до порушників фінансові санкції.

Санкція - це захід примусового впливу, що застосовується до порушників порядку при здійсненні господарсько-фінансової діяльності лише за наявності вини.

Адміністративне правопорушення - приховування або заниження суми податку, неподання або несвоєчасне подання податкових декларацій, порушення в проведенні розрахунків із споживачем за готівку та інші порушення вимог законодавства

Фінансова санкція - це санкція за скоєне адміністративне правопорушення.

Вина має дві форми; навмисну і ненавмисну. При наявності навмисного порушення застосування фінансових санкцій є обов'язковим. Прикладами ненавмисних, але дій, що містять вину, є, зокрема, помилкове застосування законодавства про оподаткування, порушення вимог законодавства через необережність, некваліфікованість, помилки, заниження в розрахунках податку через втрату відповідних документів внаслідок стихійного лиха.

Порядок застосування фінансових санкцій регламентується законодавством України.

За несвоєчасне внесення платежів до бюджету суб'єктами господарювання законодавством передбачено нарахування пені.

Пеня — це законодавчо-фінансовий захід впливу за порушення термінів сплати платежів і внесків,

Недоплата - цс сума податкового зобов'язання, яку контролюючий орган донараховує самостійно. Крім цього, наявність недоплати за податком не звільняє суб'єкта підприємницької діяльності від відповідальності за' порушення законодавства про податки, оскільки закон пов'язує застосування штрафних санкцій до платника податку із виявленням факту порушення законодавства про податки. Отже, недоплата прирівнюється до заниження податкового зобов'язання.

Оскарження рішень. Кожна особа має право оскаржити рішення органів Державної податкової служби, якщо вони обмежують її права, встановлені законами України, в адміністративному або судовому порядку.

Оскарженню підлягають наступні рішення:

- податкові повідомлення про суми податкових зобов'язань;

- постанови про накладення адміністративних стягнень;

- рішення щодо визначення сум податкових зобов'язань;

- узгодження операцій із заставленими активами платника податків;

- узгодження плану реорганізації, продажу активів, що перебувають у
податковій заставі, про застосування штрафних (фінансових) санкцій;

- арешт активів, покладення відповідальності за погашення залишкового боргу платника податків на третю особу;

- дострокове розірвання договорів про розстрочення, відстрочення податкових зобов'язань за ініціативою органу державної податкової служби.

Відмова в прийнятті скарги платника податків забороняється. Реєстрація скарги повинна відбуватися в день її подання або надходження до органу державної податкової служби, але не пізніше наступного робочого дня.

У скарзі має бути зазначено:

- прізвище, ім'я, по-батькові, місце проживання фізичної особи, а для юридичної особи - її найменування, місцезнаходження;

- найменування органу Державної податкової служби, яким видано
податкове повідомлення або рішення, шо оскаржується, дата і номер;

- суть порушеного питання, прохання чи вимога;

- про подання чи неподання позовної заяви до суду (арбітражного
суду) про невизнання недійсним податкового повідомлення або рішення
органу Державної податкової служби;

- підпис фізичної особи або уповноваженої на те особи, а для
юридичної особи - підпис керівника або представника юридичної особи,
скріплений печаткою юридичної особи .

Особа, яка подала скаргу на рішення органу Державної податкової служби, має право:

- особисто викласти аргументи особі, що перевіряла скаргу (заяву), та
брати участь у перевірці поданої скарги (заяви);

- ознайомитися з матеріалами перевірки;

- подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом державної податкової служби, який розглядає скаргу (заяву);

- бути присутньою при розгляді скарги (заяви);

- користуватися послугами адвоката або уповноваженого представника,
оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку;

- одержати письмову відповідь про результати розгляду скарги (заяви);

- висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду скарги;

- вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом неправомірних рішень;

- відкликати або анулювати подану скаргу (заяву) в будь-який час до
прийняття рішення за наслідками розгляду скарги (заяви), що проводиться за
письмовою заявою особи, яка подала скаргу (заяву).

Результати взаємовідносин податкової служби та платників податків не завжди задовольняють обидві сторони. Для вирішення суперечливих питань в структурі податкової служби України існують відділи апеляцій.

Основним завданням відділів апеляцій є забезпечення захисту прав та законних інтересів платників податків і громадян у разі оскарження ними рішень Державних податкових адміністрацій (інспекцій) про примусове стягнення податків, зупинення операцій за рахунками, застосування фінансових санкцій за рахунками, застосування фінансових санкцій та адміністративних стягнень, а також пропаганда законодавства України про права й порядок захисту законних інтересів платників податків.

 

 


Читайте також:

  1. Аналіз дебіторської заборгованості
  2. Аналіз дебіторської і кредиторської заборгованості
  3. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.
  4. Аналіз руху грошових коштів та дебіторської заборгованості
  5. Аналіз складу та структури дебіторської заборгованості
  6. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  7. Аудит дебіторської заборгованості
  8. Аудит кредиторської заборгованості за кредитами банків
  9. Взаємодія органів ДКСУ та органів Державної податкової служби України
  10. Взаємодія слідчих та оперативних працівників податкової міліції ДПС України у протидії легалізації (відмивання) злочинних доходів
  11. Види відповідальності і терміниподання податкової декларації
  12. Види дебіторської заборгованості та облік розрахунків до одержання




Переглядів: 688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Види податкових перевірок. Організація і здійснення перевірок. | Порядок застосування фінансових санкцій і стягнення боргів по податкових сплатах.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.