Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до математичних моделей

Загальна характеристика задач проектування

Процес проектування систем зв’язку складається з кількох стадій:

Передпроектна - провадиться аналіз вихідних даних для проектування, визначається призначення проектованої системи, основні режими її функціонування, визначаються показники ефективності функціонування й основні обмеження;

Загальний структурний синтез системи;

Розробка програмного забезпечення (ПЗ) - застосовують технології розробки ПЗ, спрямовані на зниження складності задач, реалізацію програм на базі стандартизованих модулів;

Розробка інформаційного забезпечення – до інформаційного забезпечення належать: масиви даних, засоби їх опису, зберігання й видачі, які повинні створювати найкращі умови для обробки інформації, забезпечувати доступ до даних, підвищувати надійність та правильність отримуваної інформації;

Інформаційне моделювання, уточнення і обґрунтування основних проектних рішень за результатами імітаційного моделювання – використовується для дослідження та аналізу функціонування системи, оцінки ефективності її роботи.

За своїм характером задача системного проектування є оптимізаційною і полягає у виборі такого набору значень параметрів та алгоритмів, за яких забезпечується максимальна корисність системи. Така постановка задачі повністю відповідає оптимізації складних систем, до яких належать і системи зв’язку.

 

 

Результатом формалізації досліджуваної системи зв’язку є математична модель (ММ). До ММ ставлять вимоги універсальності, точності, адекватності та економічності.

Ступінь універсальності ММ характеризує повноту відображення в моделі властивостей реального об’єкта.

Точність ММ оцінюється ступенем збігу значень параметрів реального об’єкта і значень тих самих параметрів, розрахованих за допомогою ММ. Нехай відображені в ММ властивості оцінюються вектором вихідних параметрів

.

 

Тоді, позначивши дійсне і розраховане за допомогою ММ значення j-го вихідного параметра через та , відповідно, визначають відносну похибку розрахунку параметрів yj:

.

 

Адекватність ММ – здатність відображати задані властивості об’єкта з похибкою, не вищою за задану. Похибка ця залежить від значень зовнішніх та внутрішніх параметрів. Адекватність має місце лише в обмеженій області зміни зовнішніх параметрів – області адекватності ММ.

Економічність ММ характеризується витратами обчислювальних ресурсів (витратами машинного часу і пам’яті) на її реалізацію. Чим менше значення витрат, тим економічніша модель. Витрати ці залежать від властивостей моделі і від особливостей застосованої ЕОМ. Часто використовують інші величини, наприклад, середню кількість операцій, що виконуються при одному звертанні до моделі; розмірність системи рівнянь; число використовуваних в моделі внутрішніх параметрів.

Вимоги високої точності, ступені універсальності, широкої області адекватності, з одного боку, і високої економічності з іншого, суперечливі. Компромісне вирішення цих вимог залежить від особливостей розв’язуваних задач, ієрархічного рівня й аспекту проектування.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. АНАЛІЗ ЛІНІЙНИХ МОДЕЛЕЙ ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ
  12. Аналіз розв’язків спряжених економіко-математичних задач




Переглядів: 1819

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функціонально-структурний підхід до проектування | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.