Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні поняття і терміни

Потреба у вивченні конкурента.

Недостатньо лише проаналізувати вплив зовнішнього та внутрішнього середовищ у розрізі їх окремих підсистем, поставити діагноз про конкурентоспроможність підприємства, треба обґрунтувати значущість і рівень впливу на подальший розвиток організації окремих факторів та їхніх груп. Для цього усі фактори, що розглядаються, потрібно віднести до позитивно чи негативно діючих, які дістали назву можливостей (шансів) і загроз відносно зовнішнього середовища, сильних і слабких сторін діяльності підприємства відносно внутрішнього середовища.

Стратегічний баланс – це певне поєднання негативно та позитивно впливаючих на діяльність підприємства факторів (загроз і можливостей), що об'єктивно існують у зовнішньому оточенні підприємства та суб'єктивно оцінені керівниками, з відносно сильними та слабкими сторонами у функціонуванні підприємства.

Модель М. Портера (Модель п'яти факторів конкуренції) – це модель, що пояснює взаємодію й вплив на компанію наступних чинників:

- загроза появи нових конкурентів;

- загроза появи товарів-замінників;

- здатність постачальників комплектуючих виробів торгуватися;

- здатність покупців торгуватися;

- суперництво вже наявних конкурентів між собою.

Метод аналогічних ринків – визначення обсягу ринку за допомогою аналізу даних за аналогічними ринками, що мають схожу структуру й темпи росту.

АВС-Аналіз – це класифікація об'єктів дослідження з певних параметрів, при якій об'єкти діляться на три категорії: А – найцінніші (важливі), В – проміжні, С – найменш цінні. Об'єктами дослідження можуть виступати постачальники, дистриб'ютори, ключові клієнти і т.д.

Портфельний аналіз – це інструмент, що дозволяє оцінити діяльність підприємства з метою вкладення коштів у найбільш прибуткові напрямки й скорочення (припинення) інвестицій у неефективні проекти. Основний метод портфельного аналізу – побудова матриць.

 

Конкурент – товаровиробник, розширення або збереження обсягів діяльності якого призводить до зменшення ринкової частки іншого товаровиробника – суб’єкта цього ринку або ринку взаємозамінюваного товару.

Конкурентна карта ринку – матриця 4x4, що базується на використанні перехресної класифікації розміру та динаміки ринкових часток підприємств за конкретним типом продукції.

Мікрорівень конкуренції (міжфірмова або внутрішньогалузева конкуренція) – це конкуренція між підприємствами однієї галузі; її предметом є аналогічні товари та послуги, а результатом є формування середньої ціни виробництва у галузі в цілому.

Мезорівень конкуренції (міжгалузева конкуренція) – це конкуренція між підприємствами різних галузей; її предметом є невзаємозамінні товари та послуги, а результатом є встановлення середньої норми прибутку в економіці у цілому.

Макро- та мегарівні конкуренції (міждержавна та міжрегіональна конкуренція) охоплюють конкуренцію країн та регіональних угруповань як їх суперництво за створення кращих умов для бізнесу та підвищення якості життя їх населення, яке все більш набуває глобального масштабу.

Модель М. Портера (Модель п'яти факторів конкуренції) – модель, що пояснює взаємодію й вплив на компанію таких чинників як: загроза появи нових конкурентів; загроза появи товарів-замінників; здатність постачальників комплектуючих виробів торгуватися; здатність покупців торгуватися; суперництво вже наявних конкурентів між собою.

Метод аналогічних ринків – визначення обсягу ринку за допомогою аналізу даних за аналогічними ринками, що мають схожу структуру й темпи росту.

Портфельний аналіз – це інструмент, що дозволяє оцінити діяльність підприємства з метою вкладення коштів у найбільш прибуткові напрямки й скорочення (припинення) інвестицій у неефективні проекти.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  4. А/. Поняття про судовий процес.
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  7. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  8. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  9. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  10. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  11. Артеріальний пульс, основні параметри
  12. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ




Переглядів: 850

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підходи до аналізу конкуренції. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.