Коли його святкувати? - Навесні – 21.03.04 - Чому? - День весняного сонцестояння.
МВР
Лекція №1 –2 (3)
Тема: МВР як (№1) наука
1. Предмет, об’єкт
2. Ціна і цінність
3. Фактори формування ціннісних ставлень
4. Форми педагогічного впливу
МВР – це перехід від Теорії до Практики (Далі дати схему роботи протягом року):
- Лекції
- Семінари
- ЛПЗ
- Практика
- Щоденник практики.
Середина навчання - Середина життя - Кризовий період - Заліковий захід - Свято “Медіум”
Мета його: розповісти про себе, хто ми є, чого навчилися, чого досягли.
Давайте подивимося, чи є логіка у тому, що після педагогіки йде МВР?
Теорія навчання МВІМ
Педагогіка з яких частин?
Теорія виховання МВР
Яке завдання цих методик?
Підготувати до роботи:
- учителя ІМ;
- класного керівника-вихователя.
Якщо МВІМ річ добре досліджена, є певні конкретні рекомендації що й до чого, то ВР – не має готових рецептів, будемо пізнавати закони і закономірності, а як робити, як застосовувати буде залежати від Вас.
Про що будемо говорити? - Про Виховання - Що це? Даємо визначення.
В. – це процес + В-ля і в-ців з метою:
- формування особистості
- для самореалізації в основних сферах життєдіяльності
- шляхом поповнення недоліків
МВР – це навчальна дисципліна, А ще? - Наука - А служать вони чому? Практиці
Як і кожна наука, МВР має свій об’єкт і предмет
Об’єкт МВР – це виховний процес (ВП)
Науковець його вивчає
Учитель реалізує
Що є предметом МВР? Чим конкретно вона займається? Над чим конкретно працює?