МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Оптові продовольчі ринки в комплексі інфраструктури товарного ринкуОптові продовольчі ринки (ОПР) - це місце купівлі-продажу конкурентоспроможної сільськогосподарської сировини і продовольства оптовими і роздрібними торговельними підприємствами і приватними торговцями. Наявність оптових продовольчих ринків дозволяє: 1) підвищити економічну ефективність розподільчої мережі за рахунок оптимізації вантажопотоків; 2) підтримати вітчизняного товаровиробника; 3) раціонально використовувати сховища і складські приміщення, скорочувати втрати продукції і витрати обігу; 4) локалізувати тіньову торгівлю і тим самим збільшити надходження податкових відрахувань до бюджету держави; 5) здійснювати жорсткий контроль за якістю товарів; 6) забезпечувати суб’єктів ринку інформацією про попит і пропозицію в регіоні; 7) створювати нові робочі місця. Продукти, що поставляються в місто через такі ринки, обходяться покупцю значно дешевше, ніж за схемою постачання продовольством, що склалася через посередників. Основні завдання створюваних оптових продовольчих ринків включають наступне: 1) відновлення міжрегіональних господарських зв’язків, що дозволяє здійснювати інформаційну взаємодію всіх ринків; 2) формування цінової політики, що полягає у визначенні та встановленні такої ціни, яка, з одного боку, достатня для покриття виробничих витрат, а з іншого - прийнятна для споживача; 3) протидію проникненню кримінальних структур. Оптовий продовольчий ринок відрізняється від оптово-роздрібних ринків наступними моментами: 1) він припускає розвинену інфраструктуру, і відпуск продукції на ньому здійснюється в обсязі не менш певного мінімуму - один ящик, один мішок і т. д.; 2) фізичні особи на оптовий ринок не допускаються; 3) всі операції, зокрема банківські, щодо збору податків та інші здійснюються на оптовому продовольчому ринку за безготівковим розрахунком із застосуванням нових форм фінансових розрахунків. У виробника в рамках оптового ринку з’являється можливість отримання прибутку не за рахунок підвищення ціни, а за рахунок збільшення товарообігу. Це служить нормою ринкової економіки. Оптовик є ключовою фігурою на оптовому ринку і сполучною ланкою між виробником і оптовим покупцем. Робота в системі оптового ринку дає йому наступні вигоди: з’являється можливість закупівлі товарів великими партіями і в широкому асортименті, що дозволяє раціональніше використати складські приміщення і торгові площі, підвищити товарооборотність, скоротити транспортні витрати і тим самим збільшити прибуток. Оптовий покупець має можливість купувати на оптовому продовольчому ринку товари дрібними партіями і в асортименті щодня, виключаючи необхідність створення товарних запасів і скорочуючи тим самим відвернення оборотних грошових коштів до мінімуму. Джерелами надходження доходів для оптового продовольчого ринку є: 1) орендні платежі за надання приміщень і офісів фірмам, що надають на ринку різного роду додаткові послуги; 2) членські внески учасників ринку; 3) орендні платежі, що одержуються від оптовиків за торгові і складські приміщення; 4) надходження від сертифікації якості продукції; 5) платежі за упаковку та сортування продукції; 6) платежі за надані транспортні послуги на території ринку. Залежно від спеціалізації оптові продовольчі ринки можуть бути універсальними і спеціалізованими. Універсальні ринки найбільш поширені, особливо при невеликих обсягах передбачуваних операцій. Залежно від призначення можна виділити оптові продовольчі ринки для продавців, мета яких - збут досить великих партій сільськогосподарської продукції. На оптовому ринку передбачається павільйонно-секційна організація торгового процесу. Місцем проведення оптових торгів є торговий зал оптового ринку За формами участі оптовий продовольчий ринок надає можливість ведення оптових торгів на основі: 1) довгострокової оренди продавцем місця в торговому залі; 2) короткострокової оренди необхідних торгових площ; 3) разової участі в оптових торгах зі щоденною оплатою вартості торгового місця або спеціального ринкового мита, диференційованого за видами товару і сплачуваного з обороту. Орендарями торгових місць на оптовому ринку не обов’язково можуть бути власники товарів. Передбачається можливість оренди торгових місць агентами власників, комісіонерами, іншими посередниками. Оптові торги проводяться, як правило, на підставі приватних угод продавця і покупця. В окремих випадках оптові торги можуть бути проведені на підставі аукціону або конкурсу. Право продажу оптових партій товарів номенклатури оптового продовольчого ринку надається зареєстрованим на ньому продавцям за умови пред’явлення ліцензії на ведення торговельної діяльності і документів, що підтверджують якість товарів, що реалізуються. До учасників торгів на оптовому ринку належать: 1) власники товарів (виробники, оптові підприємства, посередники) або повноважні представники, що мають право впливу торгових операцій на ринку (продавці); 2) роздрібні торговельні і інші підприємницькі структури, що мають доступ на оптовий ринок як покупці; 3) персонал оптового ринку, що бере участь у формуванні торгових операцій безпосередньо в товарних секціях. Персонал ринку не має права здійснювати операції, втручатися в процес ведення торгів. Сучасний оптовий продовольчий ринок повинен мати: • господарство; • холодильне устаткування; • лабораторію якості товарної продукції; • підготовчий цех: - виробництво харчового льоду; - оброблення, обробка, розфасовка м’яса, риби, птиці; - обробка, калібрування і підготовка до продажу овочів, фруктів; - виробництво і підготовка до продажу напівфабрикатів;. • цехи з ремонту тари, стелажів, піддонів, ватів, приладів, холодильників, дрібного ремонту автомобілів, мотоциклів, підйомно-транспортних машин і механізмів; • цех з фасування, упаковки - та комплектації товарних партій; • гаражі, обладнані стоянками для автомобілів продавців і покупців; • відповідні під’їзні шляхи; • необхідні інженерні комунікації; • протипожежне устаткування; • медичний пункт з аптекою; • інформаційно-рекламний і консультаційний центр; • відділення банку і страхової компанії; • вузол зв’язку; • готель або гуртожиток; • їдальню (кафе, бар); • охорону та службу безпеки. Усі відносини підприємницьких структур, що працюють на оптовому продовольчому ринку, з його адміністрацією будуються на договірній основі; відносини продавців з адміністрацією ринку регулюються договором оренди. До продажу на оптовому продовольчому ринку допускаються товари, що пройшли перевірку якості. Якість товарів повинна відповідати вимогам діючих ГОСТів, ТУ і підтверджуватися сертифікатами відповідності якості. Адміністрація оптового продовольчого ринку повинна забезпечувати відповідні умови для нормальних торгів, не втручаючись у процес їх ведення, здійснювати контроль за дотриманням правил торгівлі, надавати нормальні умови для роботи співробітникам і державній інспекції з торгівлі, якості товарів і захисту прав споживачів, органів санітарно-епідеміологічного нагляду, комітету із стандартизації і метрології, адміністрації району, міста, представникам громадськості.
Читайте також:
|
||||||||
|