МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Маркетингове управління будівельною організацієюМаркетинг (marketing - англ.) - комплексна система управління діяльністю підприємства по розробці, виробництву та збуту продукції або наданню послуг на підставі вивчення ринку й активного впливу на споживацький попит. Це система стратегічного управління виробничо-збутовою діяльністю підприємства, спрямована на максимізацію прибутку й активного впливу на ринкові умови. Найважливішим принципом маркетингового підходу до управління будівельною організацією є цільова орієнтація всіх елементів виробничої системи, а також виробничої та соціальної інфраструктури, що обслуговує цю систему, на вирішення проблем, які виникають у потенційного споживача будівельної продукції та послуг, вироблених будівельною організацією. Основні етапи управління будівельною організацією на принципах маркетингу: • ситуаційний аналіз; • маркетинговий синтез; • стратегічне планування; • тактичне планування; • маркетинговий контроль. Зміст, зв'язок, стани циклічного (кільцевого) управління будівельною організацією на принципах маркетингу подано на схемі (див. рис. 7.3). Ситуаційний аналіз - це аналіз діяльності будівельної організації в її відносинах із зовнішнім світом, що проводиться періодично (1-2 рази на рік). Метою ситуаційного аналізу є «внутрішня ревізія» та оцінка минулої діяльності будівельної організації, розгляд її досягнень і невдач, викриття причин невдач, виявлення компетентності працівників та ефективності їх роботи, а також відповіді на інші питання. У процесі ситуаційного аналізу виявляють становище будівельної організації з точки зору вимог ринку, можливості змінити (якщо необхідно) це становище з урахуванням впливу зовнішньої сфери й внутрішнього становища виробничої системи (матеріально-технічної бази, трудових та інформаційних ресурсів). Рис. 7.3. Схема циклічного (кільцевого) управління будівельною організацією на принципах маркетингу Для оцінки внутрішнього становища будівельної організації в процесі ситуаційного аналізу виявляють ступінь готовності елементів виробничої системи до забезпечення виконання вимог ринку. З цих позицій аналізується техніко-еко-номічний рівень розвитку таких елементів: • служб підготовки виробництва (конструкторських, технологічних служб, організації виробництва); • виробничих підрозділів основного виробництва; • обслуговуючих підрозділів виробничої інфраструктури (механізації, транспорту тощо). Кількісну оцінку внутрішнього стану здійснюють за допомогою показників, що характеризують відношення кількості підрозділів (робочих місць), спроможних за своїм складом, технічним станом ефективно забезпечити вимоги споживачів будівельної продукції, до загальної кількості підрозділів (робочих місць), які є в будівельній організації. Критерієм економічної ефективності вважають максимізацію можливого вкладу даного підрозділу (робочого місця) в остаточний прибуток (доход) будівельної організації або мінімізацію витрат ресурсів. Маркетинговий синтез. Основними завданнями етапу маркетингового синтезу є: • висування цілей стратегічного розвитку будівельної організації з точки зору кон'юнктури ринку та забезпечення виживання будівельної організації; • прийняття рішень для стратегічного планування. Стратегічне планування маркетингу. Основними завданнями цього етапу управління є: • висування стратегій маркетингу, що дозволяють досягти обраної мети; • вибір кращої стратегії; • прийняття рішення про розробку тактики перспективного розвитку. Тактичне планування маркетингу. Основними завданнями тактичного планування є: • визначення конкретних дій, які необхідно здійснити для досягнення мети; • розробка оперативного плану з конкретизацією персональної відповідальності, часу та місця реалізації заходів оперативного плану; • реалізація оперативного плану. На основі вибору найкращих варіантів формують план розвитку виробничої системи. Маркетинговий контроль. При здійсненні стратегічного і тактичного планування постійно виникають відхилення від раніше намічених заходів, строків та умов їх виконання. Отже, важливим фактором успішної виробничої діяльності в ринковій економіці стає контроль виконання стратегічних і тактичних планів. Розрізняють три види контролю: • контроль виконання річних планів; • контроль прибутковості; • стратегічний контроль. Контроль виконання річних планів полягає у зіставленні поточних показників із контрольними цифрами річного плану та при необхідності вжиття заходів для виправлення становища. Контроль прибутковості полягає у виявленні величини видатків по кожному каналу розподілу, визначенні причин прибутковості за цими каналами та розробки відповідних коригуючих впливів. Стратегічний контроль визначає ефективність усієї маркетингової діяльності. Як захід стратегічного контролю використовується ревізія маркетингу, що являє собою комплексне, системне, об'єктивне та регулярне дослідження маркетингового середовища будівельної організації. Читайте також:
|
||||||||
|