Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Характеристика елементів міжнародного комплексу просування

Елементи комплексу просування та їх характеристика

 

Система просування товару на ринку охоплює сукупність різно­манітних заходів, зусиль, дій, які здійснюють як виробники, так і продавці, посередники з метою підвищення попиту, збільшення збуту та роз­ширення ринку товару в цілому. Комплекс просування (promotional mix) формують такі елементи:

· реклама,

· стимулювання продажу,

· персональні продажі,

· зв’язки з громадськістю.

Реклама (від лат. reclamo – вигукую) — відкрите інформування фірмою потенційних покупців і споживачів про якість, переваги її товарів чи послуг, а також про здобутки чи характерні риси самої фірми.

Стимулювання продажу (sales promotion) — сукупність інструментів та заходів, що стимулюють збут продукції шляхом пробудження у покупців або продавців матеріальної заінтересованості. Найбільш відо­мими інструментами стимулювання продажу є: знижки з ціни; сезонний, святковий або спеціальний розпродаж; розповсюдження зразків продукції; використання механізму купонів; установлення премій за певний обсяг купівлі (продажу) продукції; вручення призів відвідувачам тощо.

Персональний продаж –– особистий метод маркетингових кому­нікацій, спрямований на здійснення купівлі в результаті індивідуальної роз’яснювальної, рекламної роботи продавця товару.

Зв’язки з громадськістю (public relations) — система впливу фірми на потенційних споживачів за допомогою паблиситі.

Кожен з елементів комплексу просування має як переваги, так і недоліки (табл.).


Елемент Переваги Недоліки
Реклама · широка аудиторія · аффективне сприйняття (образ, рух, звук, колір, деталі тощо) · контрольованість (тексту, вигляду, розміщення тощо) · можливість повторення · можливість збереження · якість · високі витрати · необхідність адаптації · відсутність швидкого зворотного зв’язку · непрогнозованість сприйняття (ідея, слоган тощо)
Стимулювання продажу · швидкий зворотний зв’язок · відносно недорогі заходи · можливість створення бажаного іміджу · можливість швидко підготувати та провести акцію · короткострокові заходи, що не вирішують проблему кардинально · загроза виникнення негативного іміджу фірми · контрольована періодичність знижок ціни
Персональний продаж · гнучкість · миттєвий зворотний зв’язок · щоденне отримання інформації про стан попиту, зауваження тощо · робота на цільовий ринок/сегмент · можливість підготувати персонал (продавців) · зменшення реклами «даремно» · необхідність підготовки штату продавців · високі витрати · можливість виникнення негативного іміджу фірми, пов’язаного з персоною продавця
Зв’язки з громадськістю · викликає великий ступінь довіри · створює довгостроковий кредит довіри · широка аудиторія · неконтрольованість · неможливість повторення

Важливим елементом формування попиту та стимулювання збуту є пропаганда – діяльність, спрямована на непряме поширення інформації у вигляді статей, фільмів, виховання визначеного світосприймання і способу життя.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  9. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  10. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні
  11. Аплікація як вид образотворчої діяльності дошкільнят, його характеристика.
  12. Архітектура СЕП та характеристика АРМ-1, АРМ-2, АРМ-3




Переглядів: 815

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжнародні маркетингові комунікації: сутність, методи. | Сортування вибором

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.