МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 9. Зарубіжний і вітчизняний досвід функціонування корпораціїМіжнародна мережа з корпоративного управління (ММКУ), створена в 1995 р., представляє інституцІональних інвесторів та інших осіб, які беруть участь у розвитку світової практики з корпоративного управління. її мета полягає в полегшенні міжнародного діалогу стосовно шляхів зміцнення підзвітності товариств їхнім власникам з метою збільшення вартості акціонерного капіталу. Через цей процес, на думку ММКУ, товариства можуть ефективніше конкурувати, і економіка може досягти найбільшого розквіту. Статут організації вповноважує її приймати директиви, коли, на її думку, вони здатні зробити внесок у досягнення цієї мети. Ключовий фактор підзвітності товариств їхнім власникам - це процес голосування акціонерів. З поширенням власності через кордони особлива увага приділяється ефективності систем голосування через кордони. На більшості ринків системи голосування за акціями розвивалися без урахування ситуації, коли акціонери постійно перебувають за кордоном. Насправді, приблизно до 1993 року іноземні інвестори проявляли невеликий інтерес до звичайного голосування за акціями через кордони. Але зростання володіння іноземним акціонерним капіталом співпало з потребою установ голосувати за акціями, які утримуються поза межами внутрішнього ринку. У деяких випадках певні установи зобов'язані, за законодавством, голосувати в будь-якому місці, де ш належать акції. Але багато хто дотримувався досягнутої домовленості про те, що добросовісним обов'язком фідуціаріїв є вважати голосування акціями активом, який має використовуватися для захисту та просування інтересів акціонерів. Ця домовленість базується на визнанні того, що голосування може мати позитивний вплив на результати діяльності товариства, в яке здійснено інвестицію. Але бар'єри в формі витрат, матеріально-технічного забезпечення і законодавства ускладнюють завдання багатьох установ, розташованих поза межами внутрішнього ринку, здійснювати свої обов'язки як власників і голосувати. Внаслідок цього наглядові ради компаній, особливо ті, які очолюють фірми з міжнародним складом акціонерів, ризикують віддаленням від інтересів їхніх власників. Установи зі свого боку обмежені в можливостях пошуку законного способу надання підтримки або передачі застережень правлінню. І економіка в атому зазнає невдач у конкуренції за залучення міжнародного акціонерного капіталу. ММКУ визнає, що варіації прав голосу, крім процесуальних проблем, можуть створювати перешкоди впливу акціонерів. Права голосу відрізняються на різних ринках. Принципи голосування за акціями ММКУ представляють собою спробу усунути застарілі та непродуктивні структурні перешкоди на шляху підзвітності так, щоб ринкові сили могли ефективніше діяти на міжнародній арені. Вони грунтуються на переконанні, що непродуктивними і небажаними для власників, товариств і економіки є як навмисні зусилля влучатися в право голосувати, так І перешкоди, які довгий час ненавмисне заважали голосуванню. На цей час не існує єдиної моделі ефективного корпоративного управлшня. Проте, можна визначити деякі загальні елементи, що лежать в основі ефективного корпоративного управління. Принципи, про які йдеться нижче, базуються на зазначених загальних елементах і сформульовані таким чином, щоб охопити різні існуючі моделі. Організація Економічного Співробітництва та Розвитку (ОЕСР) була започаткована у 1960 році. Наразі до неї входить 29 країн: Австралія, Канада, Фінляндія, Греція, Ірландія, Корея, Нідерланди, Польща, Швеція, Велика Британія, Австрія, Чеська Республіка, Франція, Угорщина, Італія, Люксембург, Нова Зеландія, Португалія, Швейцарія, США, Бельгія, Данія, Німеччина, Ісландія, Японія, Мексика, Норвегія, Іспанія, Туреччина. Основною метою створення ОЕСР є надання урядам країн-членів основоположних принципів розробки та вдосконалення економічної та соціальної політики. 27-28 квітня 1998 року Рада ОЕСР ухвалила рішення про доцільність розробки стандартів та норм корпоративного управління (принципів корпоративного управління ОЕСР). Для цього було створено спеціальну групу з корпоративного управління. Принципи корпоративного управлшня ОЕСР, розроблені зазначеною групою протягом 1998-1999 років, є результатом багаторазових обговорень, тому іноді зони є дуже загальними та виглядають більше як компроміс, адже для того, щоб їх було прийнято, мали дати згоду представники всіх країн-учасниць. Мета принципів: надати допомогу урядам усіх зацікавлених країн (не тільки краін-членів ОЕСР) щодо удосконалення корпоративного управлшня на національному рівні. Розроблені принципи мають рекомендаційний характер. Вони, на думку розробників, є основою, необхідною для розвитку належної практики корпоративного управління. Основні принципи корпоративного управління ОЕСР І. Система корпоративного управління повинна захищати права акціонерів. • Розробка та законодавче закріплення переліку основних ппав • Забезпечення акціонерів достатньою інформацією щодо рішень, які • Забезпечення однакової можливості всім акціонерам ефективно брати • Розкриття інформації про структуру капіталу та існуючі механізми • Дотримання принципів ефективності та прозорості; • Відповідальне ставлення акціонера до використання належного йому 2. Система корпоративного управління повинна забезпечувати однакове Цього можна досягти шляхом забезпечення: • Існування ефективних засобів захисту порушених прав; • Надання однакових прав голосу в межах однієї категорії акцій; • Заборони операцій у власних інтересах та операцій з використанням • Розкриття інформації про існування конфлікту інтересів посадових осіб. 3. Система корпоративного управління має визнавати передбачені Для впровадження цього принципу необхідно забезпечити: • Дотримання прав та захист інтересів учасників корпоративних відносин; • Існування ефективних засобів захисту порушених прав; • Забезпечення участі у заходах, що проводяться товариством; • Забезпечення доступу учасників корпоративних відносин до необхідної 4. Система корпоративного управління повинна забезпечувати своєчасне Для реалізації цього принципу необхідно: • Існування переліку мінімальної інформації, що повинна розкриватися; • Підготовка, перевірка та надання інформації з дотриманням міжнародних • Щорічне проведення незалежних аудиторських перевірок діяльності • Забезпечення своєчасного, доступного та рівного доступу учасників Лри цьому треба дотримуватись таких вимог; • Виконання обов'язків членами Спостережної ради сумлінно, з належною • Однакове ставлення до всіх акціонерів під час ухвалення рішень- • Дотримання законодавства та захист інтересів учасників корпоративних • Визначення основних ключових функцій Спостережної ради- • Незалежність Спостережної ради від Правління та надання їй можливості • Забезпечення членам Ради повного доступу до своєчасної, точної та Читайте також:
|
||||||||
|