МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток Інтернет у світіМетодичні поради до вивчення теми ТЕМА 1. ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ
Зміст теми охоплює наступні питання: розвиток мережі Інтернет у світі та на Україні, сутність Інтернет-маркетингу, сервіси пошукових систем та їх використання при проведення досліджень в Інтернет на основі аналізу пошукових запитів користувачів. При вивченні даної теми особлива увага має бути приділена розумінню основних понять і категорій. Для цього слід ознайомитися з нижченаведеними теоретичними відомостями.
Сьогодні інтернет-технології відіграють визначальну роль для дуже багатьох компаній. Весь світ живе в епоху технологічної революції. Це вже п'ята технологічна революція за останні двісті з невеликим років. Перша була пов'язана із застосуванням води як основної рушійної сили. Друга - із застосуванням пару і металів. У третій революції виявилися задіяними нафта (в основному як джерело енергії для двигунів внутрішнього згоряння) і електрика. Нафта (вже як сировина для виробництва штучних матеріалів) зіграла велику роль в четвертій революції, поряд з електронікою. П'ята революція - цифрова. Революція, де все визначається нематеріальними ресурсами: це програмне забезпечення, мережеві технології і створюване з їх допомогою нове середовище для бізнесу – Інтернет [2]. В1969 р. в США була створена комп'ютерна мережа ARPANet (Advanced Research Projects Agency Network), що об'єднувала комп'ютерні центри міністерства оборони і ряду академічних організацій. У міру зростання цієї мережі створювалися і розвивалися багато інших мережі. Успіх цього проекту привів до наступних результатів. По-перше, була створена найбільша в США мережа Internet. По-друге, були випробувані різні варіанти взаємодії цієї мережі з низкою інших мереж США. Це створило передумови для успішної інтеграції багатьох мереж в єдину світову мережу. Таку "мережу мереж" тепер усюди називають - Інтернет. У 2010 році кількість користувачів мережі Інтернет склала 1,9 млрд., хоча ще у 2000 році їх було тільки 360 млн. Серед 4 млрд. користувачів мобільного зв'язку, 570 млн. мають термінали з доступ до Мережі. Вважається, що вже у 2012 році більша частина аудиторії Інтернету буде користуватися Мережею саме з мобільних пристроїв за допомогою бездротового зв'язку [25]. Інтернет являє собою розподілену децентралізовану систему, тобто в ньому немає центральних або головних вузлів. Правила його функціонування стандартизовані і загальнодоступні. З технічної точки зору Інтернет складається з великого числа менш великих мереж, які також неоднорідні. Формально Інтернет нікому окремо не належить. Інтернет є на сьогоднішній день основним інформаційним середовищем, місцем циркуляції інформації та її великим всесвітнім сховищем. Безмежність доступної в Мережі інформації - одне з перших вражень при знайомстві з Інтернетом. Путівниками в цьому морі інформації служать пошукові системи, часто об'єднані з тематичним каталогом, найбільш відомі - Google, Яндекс, Mета. З їх допомогою можна знайти ресурси з цікавій інформацією. Якщо у 1998 році компанією Google було проіндексовано 26 млн. веб-сторінок, те зараз – 1 трл., а кількість посилань між сторінками складає більше 55 трл. Що дня користувачами вебу здійснюється 100 млрд. переходів по посиланням. Що секунди генерується і відправляється 2 млрд. електронних листів і 1 млрд. миттєвих повідомлень. Що минути об'єм відео контенту збільшується на 13 годин, а пошукові системи кожні 4 годині оновлюють свої індексні бази [24]. У фахівця, що деякий час користується Мережею, складається колекція посилань на найбільш корисні ресурси, де він завжди може ознайомитися з останніми новинами в цікавій сфері діяльності, вивчити стан ринку - ціни, нові технології та інструменти, нові можливості, результати останніх досліджень ринку та окремих його секторів, нові види продукції, діяльність конкурентів і лідерів ринку тощо. Таким чином, Інтернет допомагає вивчити ринок і вибрати найбільш перспективну для конкретної ситуації нішу. Мережа дозволяє бути в курсі поточних новин і подій, оперативно реагувати на зміни на ринку і находити нові можливості розвитку бізнесу. Інтернет породив віртуальні колективи. Люди, що працюють на одній фірмі, можуть проживати на різних континентах і бути при цьому об'єднаними загальним виробничим процесом. Кваліфікована і дешевша робоча сила в Азії, Центральній та Східній Європі робить привабливим для бізнесменів розвинених країн наймати працівників насамперед інтелектуальної праці в цих регіонах і таких віртуальних підприємств стає все більше. Можливості ж Інтернету в конкретних галузях дуже різні, дуже активне використання Мережі у виробництві газет, журналів, телебачення, радіо. Багато змін вносить застосування Інтернету в роботі туристичних фірм, причому це пов'язано не тільки з можливістю купівлі та резервування авіаквитків, готелів, орендою автомобіля, оформленням віз через Інтернет, але й зі значним зміщенням роботи з факсу на e-mail і ПК, іншими інформаційними та комунікативними можливостями Мережі. Вигідні можливості Інтернету можна назвати і для багатьох інших видів бізнесу [11].
Читайте також:
|
||||||||
|