Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток Інтернет у світі

Методичні поради до вивчення теми

ТЕМА 1. ЕЛЕКТРОННА КОМЕРЦІЯ ТА ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ

 

Зміст теми охоплює наступні питання: розвиток мережі Інтернет у світі та на Україні, сутність Інтернет-маркетингу, сервіси пошукових систем та їх використання при проведення досліджень в Інтернет на основі аналізу пошукових запитів користувачів. При вивченні даної теми особлива увага має бути приділена розумінню основних понять і категорій. Для цього слід ознайомитися з нижченаведеними теоретичними відомостями.

 

Сьогодні інтернет-технології відіграють визначальну роль для дуже багатьох компаній. Весь світ живе в епоху технологічної революції. Це вже п'ята технологічна революція за останні двісті з невеликим років. Перша була пов'язана із застосуванням води як основної рушійної сили. Друга - із застосуванням пару і металів. У третій революції виявилися задіяними нафта (в основному як джерело енергії для двигунів внутрішнього згоряння) і електрика. Нафта (вже як сировина для виробництва штучних матеріалів) зіграла велику роль в четвертій революції, поряд з електронікою. П'ята революція - цифрова. Революція, де все визначається нематеріальними ресурсами: це програмне забезпечення, мережеві технології і створюване з їх допомогою нове середовище для бізнесу – Інтернет [2].

В1969 р. в США була створена комп'ютерна мережа ARPANet (Advanced Research Projects Agency Network), що об'єднувала комп'ютерні центри міністерства оборони і ряду академічних організацій. У міру зростання цієї мережі створювалися і розвивалися багато інших мережі. Успіх цього проекту привів до наступних результатів. По-перше, була створена найбільша в США мережа Internet. По-друге, були випробувані різні варіанти взаємодії цієї мережі з низкою інших мереж США. Це створило передумови для успішної інтеграції багатьох мереж в єдину світову мережу. Таку "мережу мереж" тепер усюди називають - Інтернет. У 2010 році кількість користувачів мережі Інтернет склала 1,9 млрд., хоча ще у 2000 році їх було тільки 360 млн. Серед 4 млрд. користувачів мобільного зв'язку, 570 млн. мають термінали з доступ до Мережі. Вважається, що вже у 2012 році більша частина аудиторії Інтернету буде користуватися Мережею саме з мобільних пристроїв за допомогою бездротового зв'язку [25].

Інтернет являє собою розподілену децентралізовану систему, тобто в ньому немає центральних або головних вузлів. Правила його функціонування стандартизовані і загальнодоступні. З технічної точки зору Інтернет складається з великого числа менш великих мереж, які також неоднорідні. Формально Інтернет нікому окремо не належить.

Інтернет є на сьогоднішній день основним інформаційним середовищем, місцем циркуляції інформації та її великим всесвітнім сховищем. Безмежність доступної в Мережі інформації - одне з перших вражень при знайомстві з Інтернетом. Путівниками в цьому морі інформації служать пошукові системи, часто об'єднані з тематичним каталогом, найбільш відомі - Google, Яндекс, Mета. З їх допомогою можна знайти ресурси з цікавій інформацією. Якщо у 1998 році компанією Google було проіндексовано 26 млн. веб-сторінок, те зараз – 1 трл., а кількість посилань між сторінками складає більше 55 трл. Що дня користувачами вебу здійснюється 100 млрд. переходів по посиланням. Що секунди генерується і відправляється 2 млрд. електронних листів і 1 млрд. миттєвих повідомлень. Що минути об'єм відео контенту збільшується на 13 годин, а пошукові системи кожні 4 годині оновлюють свої індексні бази [24].

У фахівця, що деякий час користується Мережею, складається колекція посилань на найбільш корисні ресурси, де він завжди може ознайомитися з останніми новинами в цікавій сфері діяльності, вивчити стан ринку - ціни, нові технології та інструменти, нові можливості, результати останніх досліджень ринку та окремих його секторів, нові види продукції, діяльність конкурентів і лідерів ринку тощо. Таким чином, Інтернет допомагає вивчити ринок і вибрати найбільш перспективну для конкретної ситуації нішу. Мережа дозволяє бути в курсі поточних новин і подій, оперативно реагувати на зміни на ринку і находити нові можливості розвитку бізнесу.

Інтернет породив віртуальні колективи. Люди, що працюють на одній фірмі, можуть проживати на різних континентах і бути при цьому об'єднаними загальним виробничим процесом. Кваліфікована і дешевша робоча сила в Азії, Центральній та Східній Європі робить привабливим для бізнесменів розвинених країн наймати працівників насамперед інтелектуальної праці в цих регіонах і таких віртуальних підприємств стає все більше. Можливості ж Інтернету в конкретних галузях дуже різні, дуже активне використання Мережі у виробництві газет, журналів, телебачення, радіо. Багато змін вносить застосування Інтернету в роботі туристичних фірм, причому це пов'язано не тільки з можливістю купівлі та резервування авіаквитків, готелів, орендою автомобіля, оформленням віз через Інтернет, але й зі значним зміщенням роботи з факсу на e-mail і ПК, іншими інформаційними та комунікативними можливостями Мережі. Вигідні можливості Інтернету можна назвати і для багатьох інших видів бізнесу [11].

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  5. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  6. Адресація в Інтернет
  7. Адреси світових товарних бірж в інтернеті
  8. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  9. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  10. Безумовною є інформація про події, що реально відбуваються у матеріальному світі.
  11. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  12. В. Розрахунки через Інтернет




Переглядів: 715

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 2. Прийняття управлінських рішень. | Розвиток Інтернет в Україні

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.