Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проектування бази даних.

Перш ніж створювати таблиці, форми і інші об'єкти необхідно задати структуру бази даних. Хороша структура бази даних є основою для створення ефективної бази даних.

Етапи проектування бази даних:

Визначення мети створення бази даних, основних її функцій і інформації, яку вона повинна містити. База даних повинна відповідати вимогам тих, хто безпосередньо з нею працюватиме. Для цього потрібно визначити теми, які повинна покривати база даних, звіти, які вона повинна видавати, проаналізувати форми, які будуть використовуватися для запису даних, порівняти створювану базу даних з добре спроектованою, подібною їй базою.

Проектування на папері структури таблиць, які повинна містити база даних. При проектуванні таблиць, рекомендується керуватися наступними основними принципами:

1. Інформація в таблиці не повинна дублюватися. Не повинне бути повторень і між таблицями. Коли певна інформація зберігається тільки в одній таблиці, то і змінювати її доведеться тільки в одному місці. Це робить роботу більш ефективною а також виключає можливість неспівпадання інформації в різних таблицях. Наприклад, в одній таблиці повинні міститися адреси і телефони клієнтів.

2. Кожна таблиця повинна містити інформацію тільки на одну тему. Відомості на кожну тему обробляються набагато легше, якщо містяться вони в незалежних одна від одної таблицях. Наприклад, адреси і замовлення клієнтів зберігаються в різних таблицях з тим, щоб при видаленні замовлення інформація про клієнта залишилася в базі даних.

3. Визначення необхідних в таблиці полів. Кожна таблиця містить інформацію на окрему тему, а кожне поле в таблиці містить окремі відомості по темі таблиці. Наприклад, в таблиці з даними про клієнта можуть міститися поля з назвою компанії адресою, містом, країною і номером телефону. При розробці полів для кожної таблиці необхідно пам'ятати:

· Кожне поле повинне бути пов'язано з темою таблиці.

· Не рекомендується включати в таблицю дані, які є результатом виразу.

· В таблиці повинна бути присутній вся необхідна інформація.

· Інформацію слід розбивати на якнайменші логічні одиниці (Наприклад, поля "Ім'я" і "Прізвище", а не загальне поле "Ім'я").

4. Необхідно задати ключове поле. Для того, щоб Microsoft Access міг зв'язати дані з різних таблиць, наприклад, дані про клієнта і його замовлення, кожна таблиця повинна містити поле або набір полів які задаватимуть індивідуальне значення кожного запису в таблиці. Таке поле або набір полів називають основним ключем.

5. Визначення зв'язків між таблицями. Після розподілу даних по таблицях і визначення ключових полів необхідно вибрати схему для зв'язку даних в різних таблицях. Для цього потрібно визначити зв'язки між таблицями.

6. Ще раз переглянути структуру бази даних для виявлення можливих недоліків. Бажано це зробити на даному етапі, поки таблиці не заповнені даними.

7. Ввід даних і створення інших об'єктів бази даних. Якщо структури таблиць відповідають поставленим вимогам, то можна вводити всі дані. Потім можна створювати будь-які запити, форми, звіти, макроси і модулі.

8. В Microsoft Access існує два інструменти для удосконалення структури баз даних. Майстер аналізу таблиць досліджує таблицю, у разі потреби пропонує нову її структуру і зв'язки, а також переробляє її. Аналізатор швидкодії досліджує всю базу даних, дає рекомендації по її поліпшенню, а також здійснює їх.


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. VII. Етап проектування
  3. VII. Етап проектування
  4. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.
  5. Архіватори даних.
  6. Варіантне проектування будівельного виробництва.
  7. Варіантне проектування технології зведення будівель та споруд.
  8. Вибір мікропроцесорного комплекту для проектування обчислювальних пристроїв і систем
  9. Вибір способу виготовлення заготовки. Попереднє проектування заготовки.
  10. Види архітектурного проектування
  11. Вимоги щодо проектування електрообладнання для пожежонебезпечних і вибухонебезпечних зон
  12. Виникнення і розвиток землевпорядного проектування




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1 | Введення даних

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.