Основні логічні функції.
НІ - логічне заперечення або інверсія.


АБО - диз’юнкція (логічне складання). Умовне позначення:


І - кон’юнкція (логічне помноження)
умовне позначення


На основі цих функцій можна реалізувати будь-яку функцію.
І-НІ - заперечення кон’юнкції (штрих Шеффера).
умовне позначення


Сигнал на виході відсутній тільки тоді, коли сигнали одночасно поступають на всі входи.
АБО-НІ заперечення логічної суми вхідних сигналів (заперечення диз’юнкції).
Працює як НІ з декількома входами.
Умовне позначення

Читайте також: - II. Діалогічні
- II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
- VІ. Структурно-логічні схеми
- Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
- Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
- Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
- Анатомо-фізіологічна перебудова організму підлітка та її вплив на його психологічні особливості й поведінку.
- Анатомо-фізіологічні основи статевого розвитку.
- Анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів
- Антигени. Антитіла. Серологічні реакції .
- Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми
- Антропогенні екологічні катастрофи
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|