МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Особистий професійний планВибір професії – складний і відповідальний крок у житті. Від того, ким і яким бути, залежить і особисте щастя, і внесок у суспільну справу. Професію слід вибирати свідомо, обдумано, враховуючи свої інтереси, нахили, здібності, внутрішні переконання, стан здоров’я, потреби суспільства у кадрах. Правильно зроблений вибір професії приносить людині задоволення працею, забезпечує швидке професійне зростання, робить працю радісною і творчою. Тому вибір професії – тривалий пошук і його необхідно правильно організувати. І в цьому велику роль відіграє особистий професійний план. Основою його повинна бути головна мета: чим займатися, ким бути, який внесок зробити в суспільну справу, чого необхідно досягнути, на кого рівнятись. Далі треба визначити, які труднощі, перешкоди, протидії тих чи інших людей можуть виникнути при досягненні мети. Слід також реально оцінити свої можливості для досягнення цієї мети: інтереси, нахили, здібності, стан здоров’я, вольові якості та інші особисті якості, які необхідні для навчання і роботи за вибраним фахом. При складанні професійного плану необхідно визначити шляхи і засоби досягнення мети: де і як можна отримати інформацію про професії, де і як можна випробувати свої сили, в яких навчальних закладах отримати освіту, на якому посту працювати після закінчення навчання, як підвищувати професійну майстерність. У ньому необхідно передбачити і запасні варіанти на випадок непередбачених труднощів у реалізації основного варіанту. За схемою особистий професійний план може бути різноманітним. Один із них наведений нижче.
Схема запису особистого професійного плану.
План постійно потрібно корегувати, наповнюючи його все реалістичнішими відомостями. Заповнюється він поетапно. Перший раз (0-ий етап) – заповнюється у 8-му класів після вивчення курсу “Людина і світ професій” і до початку виконання професійних проб – “нульовий” варіант ОПП – 0; перший варіант ОПП – 1 заповнюється після вивчення першого розділу курсу “Людина і світ професій” і проходження першого рівня профпроб. Другий варіант ОПП – 2 – в кінці 9-го класу після закінчення вивчення курсу та виконання повного циклу профпроб. У подальшому ОПП може поглиблюватись, змістовно вдосконалюватися, корегуватися і навіть змінюватися. Для цього вводяться необхідна кількість додаткових розділів: ОПП – 3, ОПП – 4 і т.д. Кінцевий варіант ОПП заповнюється в кінці 11–го класу.
Додаток І.4.1. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|