МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ХУДОЖНІ ЖАНРИ: ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА. СПЕЦИФІКА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО ОБРАЗУЗапитання для самоконтролю Завдання для самостійної роботи ЛІТЕРАТУРНА І КІНО- РЕЦЕНЗІЯ Запитання для самоконтролю Завдання для самостійної роботи ОГЛЯДИ ЛИСТІВ ТА ДРУКУ ПІДГОТОВКА І НАПИСАННЯ АНАЛІТИЧНОЇ СТАТТІ ТА ЖУРНАЛІСТСЬКОГО РОЗСЛІДУВАННЯ ЗАГАЛЬНИЙ ОГЛЯД АНАЛІТИЧНИХ ЖАНРІВ. КОРЕСПОНДЕНЦІЯ, КОМЕНТАР, ПРОГНОЗ, ВЕРСІЯ ІНФОРМАЦІЙНІ ІНТЕРВ’Ю: ПІДГОТОВКА, ПРОВЕДЕННЯ, ФОРМУВАННЯ ТЕКСТУ. ОПИТУВАННЯ, ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ, ПОРАДА: ДІАЛОГ З ЧИТАЧЕМ НАПИСАННЯ РЕПОРТАЖУ: ВІД ТЕМИ ДО СТИЛЮ План: 1. Місце репортажу на газетній і журнальній шпальті. 2. Особливості жанру (наглядність, динамічність тощо). 3. Роль і місце автора в репортажі. 4. Подія як інформаційний привід. 5. Проблема і її подача у репортажі. 6. Репортаж з експериментом: мета і роль автора. 7. Етика у репортажі з експериментом. Аудиторна робота: розгляд зразків жанру. Начерк репортажу «День студента КНУКіМ»
Практичне заняття 4, 5 План: 1. Жанр інформаційного інтерв’ю. 2. Різновиди інтерв’ю. 3. Підготовка до інтерв’ю. 4. Основні правила ведення розмови. 5. Розвиток інтерактивності сучасної преси. 6.Опитування: мета, підготовка і подача. 7.Відповіді читачам. 8.Поради: фахові і побутові. Аудиторна робота: огляд зразків інтерв’ю. Планування питань для модельованої ситуації інтерв’ю. написання порад на запропоновані теми.
Практичне заняття 6 План: 1. Аналітика на сторінках сучасних видань («Голос України», «Кореспондент», «Фокус», «Універсум», «Ї»). 2. Методи аналітичної журналістики. 3. Специфіка аналітичної кореспонденції і коментаря 4. Жанр прогнозу 5. Версія Аудиторна робота: розгляд зразків жанрів, визначення їх статусу на сторінках видань, синтез конструктивних прийомів
Практичне заняття 7 План: План:
1. Види статей. 2. Журналістське розслідування і журналістське дослідження: спільне і відмінне. 3. Збір матеріалу для розслідування: методи і принципи. 4. Етапи роботи журналіста у жанрі розслідування. 5. Прийоми викладу зібраного матеріалу. 6. Найвідоміші журналістські розслідування Аудиторна робота: розгляд та аналіз зразків жанрів, дібраних студентами.
МОДУЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ 1 Варіант 1 1. Специфіка жанру репортажу. 2. Визначіть жанр запропонованого тексту.
Варіант 2 1. Інформаційне інтерв’ю. 2. Визначіть жанр запропонованого тексту.
Другий модуль Лекція 7 Види оглядів. Суть огляду, як жанру пресової журналістики. Головні вимоги до написання огляду. Огляд преси як аналітичний жанр. Визначення тематики огляду. Поточний і ретроспективний огляд. Композиція огляду. Інтерес читачів до огляду преси. Підготовка тематичних оглядів читацьких листів. Написати огляд матеріалів присвячених літературі (музеям, університетам) за останній місяць. 1.Чому огляд – аналітичний, а не інформаційний жанр? 2.У чому полягають відмінності огляду від журналістських матеріалів інших аналітичних жанрів? 3.Чому читацькі листи є одним з найважливіших джерел журналістської інформації? 4.За якими критеріями відбирають листи до друку? Література: 7, 9
Лекція 8 Основні завдання та особливості рецензії. Літературні, мистецькі та наукові рецензії. Відмінність популярної і професійної критики. Оціночна сутність рецензії. Питання негативної рецензії. Композиція рецензії: опис предмету аналізу, формулювання основної тези, коротка характеристика об’єкта аналізу, оцінка теми, змісту, прийомів створення об’єкта, опис хиб, формулювання висновків. Книжний стиль . Написати рецензію на нову книжку і новий фільм. 1. У яких виданнях жанр рецензії є найбільш активним? 2. Чому деякі дослідники не визнають негативну рецензію? 3. Яка специфіка композиції рецензії? 4. Які відмінності між літературними і художньо-мистецькими рецензіями? 5. У чому своєрідність стилю рецензії? Література: 3, 7
Лекція 9 Художні жанри на сторінках сучасної преси. Комунікативна мета. Особливість журналістського образу. Художнє узагальнення у публіцистичних жанрах. Засоби художньої виразності: метафори, метонімії, епітети, уособлення, оксиморони тощо. Прийоми художнього впливу: хибне ототожнення, паралелі, інакомовлення.
Читайте також:
|
||||||||
|