Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сутність туристичного підприємства.

План

Лекція 4. Технологія діяльності турагентів та туроператорів.

Мета. Ознайомити з сутністю туристичного підприємства, туроператорською та турагентською діяльністю підприємств туризму,взаєминами суб’єктів туризму.

 

 

1.Сутність туристичного підприємства.

2.Туроператорська та турагентська діяльність підприємств туризму.

3.Взаємини субєктів туризму. Туроперейтинг.


Туристичне підприємство - це самостійний господарюючий статутний суб'єкт, який має права юридичної особи, здійснює комерційну й науково-дослідну діяльність з метою отримання прибутку.

Всю діяльність туристичних підприємств у загальному вигляді можна звести до виконання трьох основних функцій:

організаційної (формування комплексних маршрутів для туристичних груп та туристів-індивідуалів на основі договорів між підприємствами туристичної індустрії);

посередницької (комплектування і продаж послуг і товарів туристичного призначення за дорученням підприємств-постачальників туристичних послуг);

торговельно-банківської (операції з обміну валют, страхування майна, здоров`я і життя туристів).

Основною функцією туристичних підприємств як складової туристичної індустрії є виробництво (комплектування), надання та реалізація комплексного туристичного продукту.

Основною метою функціонування туристичних підприємств є задоволення потреб споживачів у туристичних послугах. Основним видом їх діяльності є комплектація та реалізація туристичного продукту - комплексу туристичних послуг, що задовольняють потреби туристів під час їх подорожей.

За змістом і характером своєї основної діяльності туристичні підприємства є своєрідними посередниками між споживачами (туристами) та виробниками окремих туристичних послуг (засобами розміщення туристів, транспортними організаціями, підприємствами ресторанного господарства тощо).

На практиці виділяють такі типи комерційних туристичних під­приємств, які функціонують і розвиваються за власні фінансові кошти за рахунок отримання прибутку:

- туроператори,

-турагентства,

- туристичні бюро,

- екскурсійні бюро,

- інші підприємства сфери туризму.

Ці підприємства функціонують у різних організаційно-правових формах, на різних сегментах ринку туристичних послуг (в'їзний туризм, виїзний туризм, організація екскурсій, рекламно-інформаційна робота тощо).

Завдання туристичного підприємства.

1) Маркетингові дослідження ринку

2) Розробка турпродукту, що складається з планування та апробації

3) Фінансові розрахунки,що складаються з ціноутворення, облікової та звітної політики, оподаткування та ін.

4) Розвиток туристичної фірми, у тому числі впровадження нових продуктів і напрямів, диверсифікації та інтеграції

Всі ці завдання спрямовані на виконання головної функції - якісне обслуговування туристів.

Великими підприємствами вважаються ті, які обслуговують за рік понад 100 тис. туристів, середніми - 30-100 тис. за рік, а малими є такі, що обслуговують - не більше 30 тис. клієнтів.

За регіонами діяльності розрізняють міжнародні туристичні підприємства, які пропонують свої продукти в декількох країнах. Міжрегіональні туристичні підприємства охоплюють декілька регіонів, регіональні пропонують свої послуги в межах певної географічної території. Діяльність місцевих туристичних підприємств обмежується охопленням місцевою рекламою.

Усі туристичні підприємства можна поділити за ступенем їх домінування на туристичному ринку. Це: підприємства-лідери, які характеризуються найкращим використанням конкурентних переваг і мають найбільшу ринкову частку; підприємства, які мають міцну конкурентну позицію, та підприємства, що мають слабку конкурентну по­зицію, займають проміжне становище,та підприємства-аутсайдери,що мають найменшу частку на туристському ринку, через те, що неефективно використовують конкурентні переваги та через некваліфікований аналіз ринку і прийняття некомпетентних управлінських рішень.

Підприємства можна класифікувати залежно від стратегії, якої вони дотримуються.

Підприємства-комутанти - це невеликі підприємства з універсальним профілем діяльності, які прагнуть до задоволення невеликих за обсягами, а іноді і короткочасних, потреб певних груп споживачів.

Підприємства - експлеренти - це підприємства з експериментальним профілем діяльності, стратегія яких пов'язана зі створенням нових чи радикально змінених існуючих сегментів ринку. Головна їх перевага у впровадженні принципових нововведень.

Підприємства - віоленти - це підприємства з масовим профілем виробництва, які функціонують у сфері стандартного виробництва та реалізації туристського продукту (як правило, туроператори). Головна їх конкурентна перевага у високій продуктивності праці й реалізації порівняно дешевих і достатнього рівня якості турпродуктів.

Підприємства - патієнти - це підприємства, які дотримуються стратегії вузької спеціалізації. Такі підприємства надають дорогі й високої якості послуги для вузького кола споживачів і прагнуть до оволодіння максимальною часткою невеликого ринкового сегменту.

За ринкових відносин важливою умовою забезпечення виживання та ефективної діяльності туристичних підприємств є високий рівень їх конкурентоспроможності, а визначення сутності, типіза­ція та класифікація туристичних підприємств за конкретними ознаками - необхідна передумова розроблення методичних підходів до визначення можливостей туристичних підприємств на туристичному ринку.


 


Читайте також:

  1. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  2. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  3. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  4. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  5. Аналіз грошових активів підприємства.
  6. Аналіз інвестиційної діяльності підприємства.
  7. Аналіз кредиторської заборгованості підприємства.
  8. Аналіз ліквідності і платоспроможності підприємства.
  9. Аналіз ліквідності та платоспроможності підприємства.
  10. Аналіз майна підприємства.
  11. Аналіз майна підприємства.
  12. Аналіз пасивів підприємства.




Переглядів: 3206

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ефективність функціонування роздрібної торговельної мережі | Туроператорська та турагентська діяльність підприємств туризму.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.