МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність туристичного підприємства.План Лекція 4. Технологія діяльності турагентів та туроператорів. Мета. Ознайомити з сутністю туристичного підприємства, туроператорською та турагентською діяльністю підприємств туризму,взаєминами суб’єктів туризму.
1.Сутність туристичного підприємства. 2.Туроператорська та турагентська діяльність підприємств туризму. 3.Взаємини субєктів туризму. Туроперейтинг. Туристичне підприємство - це самостійний господарюючий статутний суб'єкт, який має права юридичної особи, здійснює комерційну й науково-дослідну діяльність з метою отримання прибутку. Всю діяльність туристичних підприємств у загальному вигляді можна звести до виконання трьох основних функцій: • організаційної (формування комплексних маршрутів для туристичних груп та туристів-індивідуалів на основі договорів між підприємствами туристичної індустрії); • посередницької (комплектування і продаж послуг і товарів туристичного призначення за дорученням підприємств-постачальників туристичних послуг); • торговельно-банківської (операції з обміну валют, страхування майна, здоров`я і життя туристів). Основною функцією туристичних підприємств як складової туристичної індустрії є виробництво (комплектування), надання та реалізація комплексного туристичного продукту. Основною метою функціонування туристичних підприємств є задоволення потреб споживачів у туристичних послугах. Основним видом їх діяльності є комплектація та реалізація туристичного продукту - комплексу туристичних послуг, що задовольняють потреби туристів під час їх подорожей. За змістом і характером своєї основної діяльності туристичні підприємства є своєрідними посередниками між споживачами (туристами) та виробниками окремих туристичних послуг (засобами розміщення туристів, транспортними організаціями, підприємствами ресторанного господарства тощо). На практиці виділяють такі типи комерційних туристичних підприємств, які функціонують і розвиваються за власні фінансові кошти за рахунок отримання прибутку: - туроператори, -турагентства, - туристичні бюро, - екскурсійні бюро, - інші підприємства сфери туризму. Ці підприємства функціонують у різних організаційно-правових формах, на різних сегментах ринку туристичних послуг (в'їзний туризм, виїзний туризм, організація екскурсій, рекламно-інформаційна робота тощо). Завдання туристичного підприємства. 1) Маркетингові дослідження ринку 2) Розробка турпродукту, що складається з планування та апробації 3) Фінансові розрахунки,що складаються з ціноутворення, облікової та звітної політики, оподаткування та ін. 4) Розвиток туристичної фірми, у тому числі впровадження нових продуктів і напрямів, диверсифікації та інтеграції Всі ці завдання спрямовані на виконання головної функції - якісне обслуговування туристів. Великими підприємствами вважаються ті, які обслуговують за рік понад 100 тис. туристів, середніми - 30-100 тис. за рік, а малими є такі, що обслуговують - не більше 30 тис. клієнтів. За регіонами діяльності розрізняють міжнародні туристичні підприємства, які пропонують свої продукти в декількох країнах. Міжрегіональні туристичні підприємства охоплюють декілька регіонів, регіональні пропонують свої послуги в межах певної географічної території. Діяльність місцевих туристичних підприємств обмежується охопленням місцевою рекламою. Усі туристичні підприємства можна поділити за ступенем їх домінування на туристичному ринку. Це: підприємства-лідери, які характеризуються найкращим використанням конкурентних переваг і мають найбільшу ринкову частку; підприємства, які мають міцну конкурентну позицію, та підприємства, що мають слабку конкурентну позицію, займають проміжне становище,та підприємства-аутсайдери,що мають найменшу частку на туристському ринку, через те, що неефективно використовують конкурентні переваги та через некваліфікований аналіз ринку і прийняття некомпетентних управлінських рішень. Підприємства можна класифікувати залежно від стратегії, якої вони дотримуються. Підприємства-комутанти - це невеликі підприємства з універсальним профілем діяльності, які прагнуть до задоволення невеликих за обсягами, а іноді і короткочасних, потреб певних груп споживачів. Підприємства - експлеренти - це підприємства з експериментальним профілем діяльності, стратегія яких пов'язана зі створенням нових чи радикально змінених існуючих сегментів ринку. Головна їх перевага у впровадженні принципових нововведень. Підприємства - віоленти - це підприємства з масовим профілем виробництва, які функціонують у сфері стандартного виробництва та реалізації туристського продукту (як правило, туроператори). Головна їх конкурентна перевага у високій продуктивності праці й реалізації порівняно дешевих і достатнього рівня якості турпродуктів. Підприємства - патієнти - це підприємства, які дотримуються стратегії вузької спеціалізації. Такі підприємства надають дорогі й високої якості послуги для вузького кола споживачів і прагнуть до оволодіння максимальною часткою невеликого ринкового сегменту. За ринкових відносин важливою умовою забезпечення виживання та ефективної діяльності туристичних підприємств є високий рівень їх конкурентоспроможності, а визначення сутності, типізація та класифікація туристичних підприємств за конкретними ознаками - необхідна передумова розроблення методичних підходів до визначення можливостей туристичних підприємств на туристичному ринку.
Читайте також:
|
||||||||
|