МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види тактик взаємодії медіатора з опонентамиПриблизний процес медіації Урегулювання конфлікту за участю третьої сторони Таке урегулювання називається медіацією. Медіація – це спеціальний вид діяльності, що полягає в оптимізації за участю третьої сторони процесу пошуку опонентами вирішення проблеми, яке б дозволяло припинити конфлікт. Медіатором виступає , як правило, одна людина, рідше група з двох-трьох і більше фахівців. Він може сам втручатися в конфлікт ,а може регулювати його за проханням учасників. В залежності від гостроти конфлікту, значущості вирішуваної проблеми і особливостей опонентів медіатор може реалізовувати один з п’яти типів урегулювання: 1. Третейський суддя – найбільш авторитетна роль, він вивчає проблему, вислуховує обидві сторони і виносить вердикт, який не оскаржується. 2. Арбітр – схожий до попереднього, але сторони можуть не погодитися з рішенням і оскаржити рішення у вищих інстанціях. 3. Посередник – забезпечує конструктивне обговорення проблеми, але остаточне рішення лишається за опонентами. 4. Помічник – бере участь з метою удосконалення обговорення, організації зустрічей і переговорів, не втручається в полеміку і прийняття н. 5. Спостерігач – своєю присутністю в зоні конфлікту стримує сторони від порушення минулих домовленостей або від взаємної агресії. Створює умови для вирішення конфліктів шляхом переговорів. 1 етап. Знайомство з конфліктом і опонентами. (вивчення проблеми і ситуації). 2 етап. Робота з опонентами. (зустрічі). 3 етап. Ведення переговорів (медіатор слідкує, що і як говорять опоненти, виправляє їх, підбадьорює або осуджує). Медіатор, як правило, сприятливо впливає на завершення конфлікту. Фактори ефективності медіації: 1. Мотивованість обох сторін на спільну роботу. 2. Особливості і характер діяльності медіатора. 3. Наполегливість в діях медіатора. 4. Ступінь напруженості конфлікту. 5. Тривалість конфлікту. 6. Характер стосунків сторін. 7. Обрані тактики і техніки урегулювання (визначаються ситуацією, а не особливостями медіатора). 1. Тактика почергового вислуховування – на спільній зустрічі для розуміння ситуації, коли роз'єднання сторін неможливе. 2. Угода ведення переговорів за участю обох сторін для прийняття компромісних рішень. 3. Човникова дипломатія – медіатор роз’єднує опонентів і постійно курсує між ними, формує різні аспекти угоди. 4. Тиск на одного з опонентів – тиск на одного з опонентів з метою досягнення його поступок. 5. Директивний вплив – акцентування на слабких моментах в слабких позиціях опонентів, мета примирення сторін. В діяльності керівника доцільно використовувати такі типи медіаторства як арбітр і посередник.
Читайте також:
|
||||||||
|