Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Види тактик взаємодії медіатора з опонентами

Приблизний процес медіації

Урегулювання конфлікту за участю третьої сторони

Таке урегулювання називається медіацією.

Медіація – це спеціальний вид діяльності, що полягає в оптимізації за участю третьої сторони процесу пошуку опонентами вирішення проблеми, яке б дозволяло припинити конфлікт.

Медіатором виступає , як правило, одна людина, рідше група з двох-трьох і більше фахівців. Він може сам втручатися в конфлікт ,а може регулювати його за проханням учасників.

В залежності від гостроти конфлікту, значущості вирішуваної проблеми і особливостей опонентів медіатор може реалізовувати один з п’яти типів урегулювання:

1. Третейський суддя – найбільш авторитетна роль, він вивчає проблему, вислуховує обидві сторони і виносить вердикт, який не оскаржується.

2. Арбітр – схожий до попереднього, але сторони можуть не погодитися з рішенням і оскаржити рішення у вищих інстанціях.

3. Посередник – забезпечує конструктивне обговорення проблеми, але остаточне рішення лишається за опонентами.

4. Помічник – бере участь з метою удосконалення обговорення, організації зустрічей і переговорів, не втручається в полеміку і прийняття н.

5. Спостерігач – своєю присутністю в зоні конфлікту стримує сторони від порушення минулих домовленостей або від взаємної агресії. Створює умови для вирішення конфліктів шляхом переговорів.

1 етап. Знайомство з конфліктом і опонентами. (вивчення проблеми і ситуації).

2 етап. Робота з опонентами. (зустрічі).

3 етап. Ведення переговорів (медіатор слідкує, що і як говорять опоненти, виправляє їх, підбадьорює або осуджує).

Медіатор, як правило, сприятливо впливає на завершення конфлікту.

Фактори ефективності медіації:

1. Мотивованість обох сторін на спільну роботу.

2. Особливості і характер діяльності медіатора.

3. Наполегливість в діях медіатора.

4. Ступінь напруженості конфлікту.

5. Тривалість конфлікту.

6. Характер стосунків сторін.

7. Обрані тактики і техніки урегулювання (визначаються ситуацією, а не особливостями медіатора).

1. Тактика почергового вислуховування – на спільній зустрічі для розуміння ситуації, коли роз'єднання сторін неможливе.

2. Угода ведення переговорів за участю обох сторін для прийняття компромісних рішень.

3. Човникова дипломатія – медіатор роз’єднує опонентів і постійно курсує між ними, формує різні аспекти угоди.

4. Тиск на одного з опонентів – тиск на одного з опонентів з метою досягнення його поступок.

5. Директивний вплив – акцентування на слабких моментах в слабких позиціях опонентів, мета примирення сторін.

В діяльності керівника доцільно використовувати такі типи медіаторства як арбітр і посередник.


 


Читайте також:

  1. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  2. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  3. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  4. Велике князівство Литовське: Особливості взаємодії давньоруської та литовської культур.
  5. Верховна Рада України: структура, функції, порядок формування та взаємодії з іншими органами влади.
  6. Взаємодії тРНК з лігандами
  7. Визначення тактики і методу операційного лікування при кровотечі з варикозно розширених вен стравоходу.
  8. Внутрішній трудовий розпорядок – порядок поведінки, взаємодії між працівниками на конкретному підприємстві, в установі, організації в процесі здійснення трудової діяльності.
  9. Географія і проблема взаємодії суспільства і природи.
  10. Геологічні аспекти взаємодії
  11. Геологічні аспекти взаємодії




Переглядів: 1205

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципи та методи управління конфліктом | Переговорний процес як спосіб розв’язання конфліктів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.