МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Структура психологічної служби у ВНЗСтруктура психологічної служби у вищій школі значною мірою зумовлюється такими обставинами: - специфікою закладу і майбутньої професії студентів та особливостями професійної ідентифікації у даному закладі; - специфікою психологічних завдань, що має виконувати така служба у даному закладі; - фінансовими та економічними можливостями закладу; - наявністю відповідних приміщень та сучасного обладнання (зокрема, комп’ютерної техніки). Виходячи з основних завдань і напрямів роботи психологічної служби ВЗО вона має включати чотири підрозділи розглянемо кожний з них докладніше. У центрі психологічної допомоги (психологічного консультування та психокорекції) на замовлення клієнтів – викладачів і студентів – надається психологічна допомога з особистих проблем, наприклад, розв’язання сімейних конфліктів, налагодження міжособистісних стосунків тощо. Доцільно, щоб такий центр функціонував частково на держбюджетному фінансуванні, а частково на госпрозрахункових засадах. У центрі ігрових психологічних засобів та психотренінгу залежно від специфіки професійної підготовки студентів проводяться ділові ігри, спеціалізовані тренінги як загальної (тренінги навичок саморегуляції, спілкування, тренінги розв’язання конфліктів тощо), так і спеціальної спрямованості (тренінги умінь ведення переговорів, консультативної роботи, тілесно орієнтовані тренінги, тренінги психодраматичних умінь, тощо). У центрі психологічної просвіти ведеться постійна робота з питань психології, спрямована на підвищення психологічної культури студентів та викладачів. При центрі можуть бути організовані постійно діючі семінари з запрошенням провідних психологів. Такий центр має діяти включно на госпрозрахункових засадах, орієнтуючись на замовлення клієнтів. Науково-дослідний та психодіагностичний центр здійснює дослідницьку роботу з різних напрямів прикладної психології, насамперед актуальних проблем навчання й виховання. Крім того, за ним доцільно закріпити функції психодіагностики абітурієнтів та студентів. Безумовно, центр повинен мати сучасне технічне, психодіагностичне та комп’ютерне, обладнання, що дає змогу проводити дослідження й обстеження та обробляти й оформлювати їхні результати на належному рівні. На останок вважаємо що за необхідне визначити основні умови ефективної діяльності психологічної служби ВЗО. Ними, на нашу думку є: - орієнтація на реальні замовлення клієнтів та актуальні для закладу психологічні проблеми; - практична спрямованість на своєчасне розв’язання логічних проблем; - наукова обґрунтованість та сучасний рівень виконання основних завдань; - достатнє фінансове, організаційне та технічне забезпечення служби та її підструктур; - наявність кваліфікованих фахівців, здатних забезпечити діяльність психологічної служби на високому рівні.
Читайте також:
|
||||||||
|