МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Структура психологічної служби у ВНЗСтруктура психологічної служби у вищій школі значною мірою зумовлюється такими обставинами: - специфікою закладу і майбутньої професії студентів та особливостями професійної ідентифікації у даному закладі; - специфікою психологічних завдань, що має виконувати така служба у даному закладі; - фінансовими та економічними можливостями закладу; - наявністю відповідних приміщень та сучасного обладнання (зокрема, комп’ютерної техніки). Виходячи з основних завдань і напрямів роботи психологічної служби ВЗО вона має включати чотири підрозділи розглянемо кожний з них докладніше. У центрі психологічної допомоги (психологічного консультування та психокорекції) на замовлення клієнтів – викладачів і студентів – надається психологічна допомога з особистих проблем, наприклад, розв’язання сімейних конфліктів, налагодження міжособистісних стосунків тощо. Доцільно, щоб такий центр функціонував частково на держбюджетному фінансуванні, а частково на госпрозрахункових засадах. У центрі ігрових психологічних засобів та психотренінгу залежно від специфіки професійної підготовки студентів проводяться ділові ігри, спеціалізовані тренінги як загальної (тренінги навичок саморегуляції, спілкування, тренінги розв’язання конфліктів тощо), так і спеціальної спрямованості (тренінги умінь ведення переговорів, консультативної роботи, тілесно орієнтовані тренінги, тренінги психодраматичних умінь, тощо). У центрі психологічної просвіти ведеться постійна робота з питань психології, спрямована на підвищення психологічної культури студентів та викладачів. При центрі можуть бути організовані постійно діючі семінари з запрошенням провідних психологів. Такий центр має діяти включно на госпрозрахункових засадах, орієнтуючись на замовлення клієнтів. Науково-дослідний та психодіагностичний центр здійснює дослідницьку роботу з різних напрямів прикладної психології, насамперед актуальних проблем навчання й виховання. Крім того, за ним доцільно закріпити функції психодіагностики абітурієнтів та студентів. Безумовно, центр повинен мати сучасне технічне, психодіагностичне та комп’ютерне, обладнання, що дає змогу проводити дослідження й обстеження та обробляти й оформлювати їхні результати на належному рівні. На останок вважаємо що за необхідне визначити основні умови ефективної діяльності психологічної служби ВЗО. Ними, на нашу думку є: - орієнтація на реальні замовлення клієнтів та актуальні для закладу психологічні проблеми; - практична спрямованість на своєчасне розв’язання логічних проблем; - наукова обґрунтованість та сучасний рівень виконання основних завдань; - достатнє фінансове, організаційне та технічне забезпечення служби та її підструктур; - наявність кваліфікованих фахівців, здатних забезпечити діяльність психологічної служби на високому рівні.
Читайте також:
|
||||||||
|