Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Локальний характер.

Ця властивість ринку послуг також обумовлена впливом територіальної специфіки.

Знаходячись під впливом територіальних умов, ринок послуг набуває чіткої просторової окресленості, в рамках якої формуються відмінні від інших, але схожі між собою соціально-економічні характеристики. Він локалізований у рамках територіальних утворень, хоч масштаби цих утворень можуть бути різними.

4. Високу швидкість обороту капіталу.

Вона є наслідком більш короткого виробничого циклу і виступає як одна з основних переваг бізнесу у сфері послуг.

5. Високу чутливість до змін ринкової кон’юнктури.

Вона обумовлена неможливістю зберігання, складування і транспортування послуг і, як правило, часовим и просторовим співпаданням їх виробництва і споживання. Ця властивість послуг створює деякі труднощі у виробничій і підприємницькій діяльності, так як обумовлює підвищені вимоги до точності аналізу і прогнозу попиту на послуги й інших факторів ринкового середовища, збільшує ступінь ризику від їх непередбачуваних змін.

6. Специфіку організації виробництва послуг.

Продуцентами послуг звичайно є малі та середні підприємства різного профілю. Маючи велику мобільність, ці фірми мають широкі можливості для гнучкого реагування на зміни ринкової кон'юнктури. Крім того, вони, як правило, більш ефективні в умовах локального ринку.

7. Специфіку процесу надання послуги.

Ця специфіка обумовлена особистим контактом виробника і споживача. Такий контакт, з одного боку, створює умови для розширення комунікативних зв'язків, але з іншого боку —збільшує вимоги до професійно-кваліфікаційних якостей, досвіду, етики і загальної культури виробника.

8. Високу ступінь диференціації послуг.

Вона пов'язана з диверсифікацією, персоніфікацією й індивідуалізацією попиту на послуги. Складна структура попиту обумовлює появу нових, нестандартних послуг, причому цей процес отримує все більший розвиток по мірі насичення ринкового попиту. Таку властивість ринку послуг можна розглядати як найважливіший стимул до інноваційної діяльності у цій сфері, так як пошук послуги-новинки стає перманентним процесом.

9. Невизначеність результату діяльності з надання послуги.

Результат діяльності з надання послуги, який у багатьох випадках залежить від впливу особистих якостей виробника, не може бути визначеним заздалегідь з достатньою точністю. Його остаточна оцінка можлива тільки після споживання послуги. Спочатку можуть бути використані лише непрямі методи його визначення (наприклад, аналоговий), які в умовах високої чутливості ринку до зміни кон'юнктурних факторів не завжди дають достатньо коректні результати. Щоб запобігти можливих помилок, необхідно застосовувати специфічні маркетингові прийоми; диверсифікувати асортимент послуг, здійснювати комунікаційну політику, застосовувати сучасні методи прогнозування попиту; розвивати систему моніторингу попиту і т. д.

 


Читайте також:

  1. Висновок: все те що може бути відкрито у майбутньому стосовно об’єктивної реальності підпадає під поняття матерія. Тому поняття матерія носить принципово – відкритий характер.
  2. Локальний коефіцієнт теплопередачі.
  3. Локальний кошторис
  4. Локальний метаморфізм
  5. Поняття про характер. Структура характеру
  6. Розпорядчий вплив за терміном дії може мати довгостроковий (стратегічний), середньостроковий (тактичний) та короткостроковий (оперативний) характер.
  7. Українська преса в Канаді. її початки. Характер. Діячі
  8. Характер. Діячі




Переглядів: 1645

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Державне регулювання ринку послуг | Державне регулювання ринку послуг

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.