МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Локальний характер.Ця властивість ринку послуг також обумовлена впливом територіальної специфіки. Знаходячись під впливом територіальних умов, ринок послуг набуває чіткої просторової окресленості, в рамках якої формуються відмінні від інших, але схожі між собою соціально-економічні характеристики. Він локалізований у рамках територіальних утворень, хоч масштаби цих утворень можуть бути різними. 4. Високу швидкість обороту капіталу. Вона є наслідком більш короткого виробничого циклу і виступає як одна з основних переваг бізнесу у сфері послуг. 5. Високу чутливість до змін ринкової кон’юнктури. Вона обумовлена неможливістю зберігання, складування і транспортування послуг і, як правило, часовим и просторовим співпаданням їх виробництва і споживання. Ця властивість послуг створює деякі труднощі у виробничій і підприємницькій діяльності, так як обумовлює підвищені вимоги до точності аналізу і прогнозу попиту на послуги й інших факторів ринкового середовища, збільшує ступінь ризику від їх непередбачуваних змін. 6. Специфіку організації виробництва послуг. Продуцентами послуг звичайно є малі та середні підприємства різного профілю. Маючи велику мобільність, ці фірми мають широкі можливості для гнучкого реагування на зміни ринкової кон'юнктури. Крім того, вони, як правило, більш ефективні в умовах локального ринку. 7. Специфіку процесу надання послуги. Ця специфіка обумовлена особистим контактом виробника і споживача. Такий контакт, з одного боку, створює умови для розширення комунікативних зв'язків, але з іншого боку —збільшує вимоги до професійно-кваліфікаційних якостей, досвіду, етики і загальної культури виробника. 8. Високу ступінь диференціації послуг. Вона пов'язана з диверсифікацією, персоніфікацією й індивідуалізацією попиту на послуги. Складна структура попиту обумовлює появу нових, нестандартних послуг, причому цей процес отримує все більший розвиток по мірі насичення ринкового попиту. Таку властивість ринку послуг можна розглядати як найважливіший стимул до інноваційної діяльності у цій сфері, так як пошук послуги-новинки стає перманентним процесом. 9. Невизначеність результату діяльності з надання послуги. Результат діяльності з надання послуги, який у багатьох випадках залежить від впливу особистих якостей виробника, не може бути визначеним заздалегідь з достатньою точністю. Його остаточна оцінка можлива тільки після споживання послуги. Спочатку можуть бути використані лише непрямі методи його визначення (наприклад, аналоговий), які в умовах високої чутливості ринку до зміни кон'юнктурних факторів не завжди дають достатньо коректні результати. Щоб запобігти можливих помилок, необхідно застосовувати специфічні маркетингові прийоми; диверсифікувати асортимент послуг, здійснювати комунікаційну політику, застосовувати сучасні методи прогнозування попиту; розвивати систему моніторингу попиту і т. д.
Читайте також:
|
||||||||
|