МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Конкурентоспроможність як джерело нововведеньКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ І МОТИВАЦІЯ ОНОВЛЕННЯ ВИРОБНИЦТВА ТЕМА 5 Контрольні запитання 1. Розкрийте державну інноваційно-інвестиційну політику в Україні. 2. Яка головна мета інноваційної політики держави? 3. Які основні напрямки інноваційної політики держави? 4. Завдання Верховної Ради в сфері інноваційної діяльності. 5. Основні завдання, які стоять перед обласними, районними радами в сфері інноваційної діяльності. 6. Функції Кабінету Міністрів у сфері інноваційної діяльності. 7. У чому переваги конкурсно-контрактної системи створення науково-технічної продукції? 8. Хто приймає рішення про проведення конкурсу? 9. З якою метою в державі здійснюється статистична звітність у сфері інновацій? Наведіть приклади звітності. 5.1. Конкурентоспроможність як джерело нововведень. 5.2. Передумови і мотиви оновлення виробництва. 5.3. Стратегія і тактика оновлення виробництва. 5.4. Загальні підходи до оновлення виробництва. 5.5. Діяльність інноваційних організацій. 5.6. Система безупинного поліпшення процесів і продуктів (СБППП).
Теорія конкуренції виходить із того, що кожен суб’єкт конкуренції має визначений індивідуальний набір конкурентних переваг. До них можна віднести: · споживчу цінність товару; · продуктивність бізнесу; · інноваційний потенціал; · виробничу й маркетингову кваліфікацію персоналу; · якість менеджменту; · рівень гнучкості й адаптації.
Якщо звернутися до теоретичних положень, сформульованих М.Портером стосовно глобальної конкуренції, то переваги концентруються на факторах виробництва, інвестиціях і накопиченому багатстві. Разом із тим ретроспективний аналіз глобальних процесів розвитку конкуренції в останні роки не підтверджує універсальність цього теоретичного підходу.
Конкурентні переваги, на думку Г.Д.Ковальова, суто індивідуальні і, тією чи іншою мірою, їх досягають за рахунок одночасного використання ресурсних, інвестиційних можливостей і накопиченого багатства.Саме таке поєднання і створює істотні, відмінні конкурентні переваги.
Економічне зростання визначають кількістю і якістю природних і трудових ресурсів, обсягом основного капіталу і нововведеннями. Фактори економічного зростання за Ковальовим Г.Д. наведено в табл. 5.1. Таблиця 5.1 Фактори економічного зростання (за Ковальовим Г.Д.)
Із таблиці бачимо, що підвищення продуктивності праці є найважливішим фактором конкурентоспроможностівиробничого підприємця. Продуктивність праці зростає на базі нововведень і підвищення рівня професійної підготовки працівників. Технічний прогрес визначає близько 28% приросту національного доходу. Якщо на практиці інновації в капіталовкладення тісно взаємозалежні, то їхній сукупний внесок у приріст доходу складе близько 47%. У зв’язку з цим зрозуміло, що коли немає діючих механізмів нововведень, то зберігається відстала технологічна база і неможливо підтримувати конкурентоспроможність бізнесу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||
|