МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Господарської діяльності підприємства.МОДУЛЬ 2. Основні результативні показники Транспортної продукції. Особливості розрахунку собівартості На транспорті розрізняють собівартість вантажних перевезень, що вимірюються у гривнях на тонокілометр, або на 1 т вантажу; пасажирських - у гривняхна пасажиро-кілометр. При визначенні загального показника враховуються сумарні експлуатаційні витрати на вантажні та пасажирські перевезення. Експлуатаційні витрати - це поточні витрати транспортних підприємств на загальний обсяг продукції, виконаної за якийсь відрізок часу (місяць, квартал, рік). Експлуатаційні витрати підприємства пов'язані з власними витратами на купівлю матеріалів, на паливо й електроенергію, амортизацію основних фондів, оплату праці і т. ін. Експлуатаційні витрати, віднесені до одиниці продукції, називаються "собівартістю перевезень". На транспорті термін "собівартість перевезень" вживається тоді, коли йдеться про поточні витрати на одиницю продукції (собівартості одиниці продукції). Транспортні підприємства у собівартість перевезень включають поточні витратитільки з безпосереднього переміщення вантажів та пасажирів. Витрати за межами підприємств на операції з передавання вантажів від одного виду транспорту до іншого у пунктах перевалки (на виконання операції по пересадці пасажирів), вантажно-розвантажувальні роботи, операції прийому та видачі вантажів у початкових і кінцевих пунктах транспортного процесу до собівартості перевезень не включаються. Виняток складає повітряний транспорт, де витрати на вантажно-розвантажувальні роботи включаються до собівартості авіаперевезень. Ці витрати на повітряному транспорті мають невелику питому вагу. У підприємствах цивільної авіації застосовуються такі методи розрахунку собівартості перевезень: 1. На основі загальної суми витрат і загального обсягу перевезень. 2. На основі собівартості льотної години і годинної продуктивності польотів повітряних суден. 3. На основі собівартості транспортних операцій. 4. На основі собівартості літако-кілометру.
У результаті засвоєння навчального матеріалу навчального модуля №2 “Основні результативні показники господарської діяльності підприємства” студент повинен: Знати: § сутність і завдання розрахунків показників ефективності; § склад основних фінансово – економічних показників підприємства та методику їх розрахунку; Вміти: § визначати показники ефективності; § самостійно розраховувати і аналізувати основні показники діяльності підприємства § виконувати розрахунки по вибору оптимального інвестиційного проекту з кількості запропонованих; § оцінювати соціальні та економічні наслідки приймаючих технічних та управлінських рішень. Читайте також:
|
||||||||
|