МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Теоретичні запитання до індивідуальної роботи
1. Інновації як об'єкт менеджменту. 2. Еволюція інноваційної теорії. 3. Іноземний досвід державного регулювання інноваційних процесів. 4. Державне регулювання інноваційних процесів в Україні. 5. Інноваційна політика організації. 6. Квазистабільність економіки й технологічні прориви. 7. Умови й основи розвитку інноваційної сфери. 8. Класифікація нововведень. 9. Моделі й етапи інноваційних процесів. 10. Взаємозв'язок НПТ і НДДКР в інноваційній діяльності. 11. Основи формування інноваційних організацій. 12. Особливості організаційних структур інноваційних організацій. 13. Інноваційні фонди і венчурне підприємство. 14. Фірми, орієнтовані на життєвий цикл продукту. 15. Інфраструктура інноваційної діяльності організації. 16. Суть системи фінансування інноваційної діяльності. 17. Форми і засоби фінансування нововведень. 18. Інноваційна діяльність і ризики. 19. Методи оцінювання ризику. 20. Управління ризиками і ризик-тейкери. 21. Конкурентоспроможність як джерело нововведень. 22. Передумови і мотиви оновлення виробництва. 23. Стратегія і тактика оновлення виробництва. 24. Загальні підходи до оновлення виробництва. 25. Система безперервного покращення процесів і продуктів (СБППП). 26. Комерціалізація нововведень й інноваційні пропозиції. 27. Кон’юнктура ринку й аналіз попиту на інноваційний продукт. 28. Мета, функції і засоби маркетингу в інноваційній сфері. 29. Формування маркетингових стратегій в інноваційній сфері. 30. Використання засобів маркетингу в інноваційному менеджменті. 31. Прогнозування інновацій і його роль у діяльності організації. 32. Основні критерії оновлення виробництва. 33. Суть і принципи планування інновацій. 34. Система планування інновацій. 35. Проектування продуктів і процесів. 36. Суть інноваційних процесів і їх зміст. 37. Розроблення концепції інноваційного проекту. 38. Організація менеджменту інноваційною програмою. 39. Організація контролю й регулювання інноваційних програм. 40. Вибір рішення за об'єктами оновлення. 41. Підготовка збуту й економічний аналіз оновлення виробництва. 42. Організація технічної підготовки виробництва. 43. Проектно-конструкторська й організаційно-технологічна підготовка виробництва. 44. Організаційно-економічні умови забезпечення реалізації нововведень. 45. Основні шляхи й етапи переходу на новий продукт. 46. Логістичні аспекти оновлення виробництва. 47. Реактивне й активне управління нововведеннями. 48. Рефлексивне управління й успіх у конкурентній боротьбі. 49. Сприятливість нововведень виробничою системою. 50. Специфіка інноваційного менеджменту. 51. Ефективність і результативність інноваційної діяльності. 52. Організаційна структура інноваційного колективу. 53. Менеджмент інноваційного персоналу. 54. Цільові групи і режим роботи в наукових організаціях. 55. Ефективність використання інновацій. 56. Ефективність витрат на інноваційну діяльність. 57. Оцінювання технічного рівня виробництва і нововведень. 58. Характеристика результатів інноваційної діяльності й вихід на ринок технологій. 59. Завдання підвищення ефективності нововведень. 60. Державне регулювання інноваційних процесів в Україні. Читайте також:
|
||||||||
|