Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контрольні питання

 

1.Висвітліть класифікацію конкретно-наукових (емпіричних) методів дослідження та їх методичні прийоми.

2.Визначіть зміст і застосування органолептичних методичних прийомів у наукових дослідженнях з наведених нижче, і дайте їм обґрунтування:

· це проведення інвентаризації об’єктів у натурі;

· це контрольні заміри робіт;

· вибіркові і суцільні статистичні спостереження;

· технологічні й хіміко-технологічні дослідження;

· експертизи проектів і кошторисної документації;

· методичні прийми дотикового характеру, коли дослідження проводиться способом безпосереднього дотику до об'єктів спостереження (інвентаризація, контрольні заміри робіт, статистичні спостереження, технологічні й хіміко-технологічні дослідження, експертизи різних видів).

3. Розкрийте зміст розрахунково-аналітичних методичних прийомів і процедур та застосування їх у наукових дослідженнях.

4. Розкрийте інформаційне моделювання (інформаційний образ), його суть і застосування у наукових дослідженнях.

5. Дайте характеристику економіко-математичних методів і застосування їх у наукових дослідженнях.

6. Дайте визначення поняттю “процедура”.

7. На які за призначенням у застосуванні прийомів дослідження можна поділити процедури?

8. Визначте зміст науково-дослідних процедур та їх застосування, з наведених нижче:

· методичні прийоми наукового дослідження;

· дії науковця в процесі дослідження;

· функції дослідного процесу;

· система методичних дій над об’єктами дослідження, які виконуються з метою пізнання, перетворення або вдосконалення їх процедури;

· це інструментарій застосування науково-методичних прийомів дослідження (організаційні, технологічні, аналітичні, нормативно-правового регулювання, лічильні та ін.).

  1. Назвіть методи, які входять до складу загальнонаукових?
  2. Дайте характеристику варіантів установлення наслідкового зв’язку методами наукової індукції.
  3. У чому полягає суть загальнонаукового методу аналогія?
  4. Який метод ґрунтується на використанні моделей і на які види вони (моделі) поділяються?
  5. Який метод дає змогу дослідити виникнення, формування і розвиток процесів і подій у хронологічному порядку?
  6. Назвіть умову при якій гіпотеза перетворюється на наукову теорію.
  7. Скільки стадій розвитку має гіпотеза? Охарактеризуйте їх.
  8. Розкрийте зміст конкретно-наукових (емпіричних) методів та застосування їх у наукових дослідження.
  9. Назвіть переваги методу формалізації.
  10. Розкрийте зміст поняття „методика дослідження теми”.
  11. Які основні складові включає в себе структура методики досліджень теми? Дайте їх коротку характеристику.
  12. У якій частині методики досліджень теми визначаються об’єкти і методи дослідження?
  13. Яким методам необхідно надавати перевагу при виборі методики досліджень?
  14. У якій частині методики відображається попереднє узагальнення результатів з досліджуваного питання?

Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 670

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Критерії вибору методології дослідження | Питання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.