![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ефективність об’єднання резервівУ сучасному світі відбуваються процеси, які в останній час називають глобалізацією, під котрою розуміють об’єднання, в першу чергу, економічних систем держав, а в перспективі – всієї земної цивілізації. Ефективність такого об’єднання ніхто не заперечує, хоч і існують суспільні течії, які вважають, що негативні наслідки глобалізації перевершать позитивні. Що ж стосується систем обслуговування повітряного руху, то в них тенденції глобалізації спостерігаються чи не в першу чергу, прикладом чого можуть бути створення Євроконтролю, тенденції централізації системи обслуговування повітряного руху України тощо. При об’єднанні порівняно малих систем у більші ефективність їх функціонування підвищується за рахунок дії багатьох факторів, але чи не основним з них є забезпечення більш раціонального використання резервів – фінансових, трудових та ін. Розглянемо цей процес на наступному прикладі. В службі обслуговування повітряного руху діють дві групи диспетчерських пунктів, характеристики яких будемо означати з індексами 1 і 2. Фахівці кожної групи професійно підготовлені для роботи на будь-якому диспетчерському пункті даної групи. Вважаємо, що процес управління повітряним рухом можна розглядати як безперервне виробництво, на якому кількість зайнятих фахівців не може бути менше встановленої. Разом з тим внаслідок захворювань і т. п. частина фахівців можуть випадково “виключитись” з виробничого процесу, тому для його забезпечення приходиться мати резерв фахівців. Яким би не був кількісний склад такого резерву, він забезпечить заміну осіб, які випадково не можуть працювати, тільки з певною ймовірністю, яка дорівнює ймовірності того, що кількість непрацездатних працівників не перевищить кількості фахівців у резерві, тому що саме резервом треба замінити всіх непрацездатних працівників. Формально це можна представити наступним чином. Означимо для однієї групи диспетчерських пунктів : m n x Для іншої групи диспетчерських пунктів введемо аналогічне означення m Тоді загальна кількість фахівців у першій групі : К Ймовірність того, що резерву буде достатньо для заміни осіб, які випадково не можуть приймати участь у виробничому процесі першої групи,
Аналогічну рівність можна записати для другої групи:
Тепер розглянемо процес резервування за умови, що фахівці резерву обох груп підготовлені для роботи на диспетчерських пунктах тієї і іншої групи. Тоді ймовірність резервування у першій групі :
де К – кількість фахівців резерву другої групи. які не задіяні у цій групі і тому можуть бути задіяними у першій групі, К= Порівнюючи (4.1) і (4.3), бачимо, що Р У правій частині (4.3) першим додатком є ймовірність резервування “своїм” резервом, а другий додаток – ймовірність резервування за рахунок резерву іншої системи. Того, що в першій системі виникла необхідність використання К фахівців резерву другої системи, а другий співмножник – ймовірність того, що згадані К фахівців не будуть задіяні у другій системі. При заданих значеннях Наведена вище задача може мати дещо іншу форму. Допустимо, що при заданих значеннях m На завершення зазначимо наступне. Відомо, що у цивільній авіації більшості країн світу екіпаж повітряного судна складається з двох або трьох пілотів. А в нашій країні поки що збереглася система “вузької спеціалізації” членів екіпажу : пілот, бортінженер, штурман, а іноді – ще й радист. Розглянутий вище підхід дає можливість порівняти економічну ефективність тієї і іншої систем підготовки льотних фахівців і комплектування екіпажів повітряних суден. Читайте також:
|
||||||||
|