Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання для самоперевірки

Висновки

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на шість місяців. Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається один раз на календарний рік за особистим зверненням громадян.

У разі відсутності доходів за будь-який місяць протягом періоду, за який визначається сукупний дохід, або місячний дохід менший за неоподатковуваний мінімум доходів громадян, у розрахунок житлової субсидії за кожний такий місяць включається місячний дохід, що дорівнюєодному неоподатковуваному мінімуму доходів громадян.

Субсидія призначається уповноваженому власнику (співвласнику) житла, наймачу державного та громадського житлового фонду, членові житлово-будівельного (житлового) кооперативу, власнику (співвласнику) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок за місцем реєстрації.

Субсидія розраховується, виходячи з кількості зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, у тому числі осіб, призваних на строкову військову службу.

Кількість осіб визначаєтьсяна початок місяця, в якому надійшло звернення за призначенням субсидії.

Розрахунок сукупного доходу для призначення субсидії провадиться відповідно до Методики обчислення сукупного доходу сім'ї для всіх видів соціальної допомоги, затвердженої спільним наказом Мінпраці, Мінфіну, Мінекономіки, Держкомстату.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг призначається на основі середньомісячного (за останні шість місяців або два квартали, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії) сукупного доходу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), а для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - на основі річного за попередній календарний рік.

До сукупного доходу включаються:

1) нарахована заробітна плата. Премії та щорічні винагороди включаються до сукупного доходу на час їх нарахування, при цьому за рік ураховується не більше однієї винагороди за вислугу років;

2) інші грошові виплати, які мають систематичний характер (польове забезпечення, доплати за роз'їзний і рухомий характер роботи тощо, крім виплат на відрядження і підйомних);

3) стипендії, пенсії, допомога (крім одноразової цільової допомоги), в тому числі допомога на навчання, безпосередньо отримана особою від підприємства, установи чи організації, за винятком коштів, отриманих на умовах позики, кредитів;

4) доходи від підприємницької діяльності, селянського (фермерського) господарства, особистого підсобного господарства, реалізації товарів, худоби, птиці тощо, які визначаються місцевими органами виконавчої влади. При цьому враховуються доходи, отримані із земельної ділянки площею понад 0,06 гектара;

5) доходи від заняття кустарно-ремісничими промислами, приватною практикою, літературною, художньою, музичною, артистичною та іншоютворчою діяльністю. Доходи осіб, які займаються кустарно-ремісничими промислами або приватною практикою, визначаються на підставі даних районних державних податкових адміністрацій про розміри оподатковуваного доходу цих осіб;

6) усі види винагород, які виплачуються штатним (нештатним) літературним працівникам, художникам, фотокореспондентам та іншим особам з фонду авторського гонорару, а також винагороди, які виплачуються за публічне виконання творів. При цьому розмір доходу визначається як середньомісячний розмір гонорару за рік, що передує зверненню за призначенням субсидії, з урахуванням коефіцієнта зростання середньої заробітної плати;

7) усі види заробітків адвокатів;

8) виплата допомоги по безробіттю;

9) доходи від здавання житлового приміщення (будинку) в найм або в оренду (на підставі довідок державних податкових адміністрацій);

10) натуральна оплата праці (за вільними (ринковими) цінами даного регіону на період проведення оплати праці);

11) грошове забезпечення військовослужбовців, крім військовослужбовців строкової служби;

12) суми, які виплачуються в порядку відшкодування шкоди, заподіяної працівникові ушкодженням здоров'я, що пов'язане з виконанням ним трудових обов'язків;

13) заробіток учнів та студентів, які поєднують навчання з постійною роботою на підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та господарювання;

14) суми, які виплачуються за час вимушеного прогулу;

15) одержувані аліменти і тимчасова допомога на неповнолітніх дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, або коли стягнення аліментів неможливе. Одержання (неодержання) аліментів підтверджується довідкою суду або заявою особи, яка утримує дитину;

16) фактичний заробіток осіб, зайнятих роботою в окремих громадян або колективах громадян;

17) інші доходи, які підлягають оподаткуванню відповідно до чинного законодавства.

Доходи, отримані в іноземній валюті, перераховуються в валюту України за курсом Національного банку на час їх отримання.

До сукупного доходу також включаються певні виплати, передбачені Законом України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи".

До сукупного доходу не включаються:

1) сплачувані особою аліменти;

2) субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та пічного побутового (рідкого) палива;

3) цільова одноразова допомога;

4) грошове забезпечення військовослужбовців строкової служби.

За умови призначення житлової субсидії за користування житлом, його утримання та оплату послуг водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергії, вивезення побутового сміття та рідких нечистот (житлово-комунальні послуги) в межах норми володіння чи користування загальною площею житла та відповідно до нормативів користування зазначеними послугами громадяни, прописані у житловому приміщенні (будинку), сплачують 15 % середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива — 15 % їх річного сукупного доходу.

Якщо у складі зареєстрованих та таких, що проживають у житловому приміщенні (будинку), осіб є діти, інваліди першої або другої групи і середньомісячний сукупний дохід на одного зареєстрованого у житловому приміщенні (будинку) громадянина не перевищує 50 відсотків прожиткового мінімуму на одну особу в розрахунку на місяць та якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані й проживають тільки непрацездатні громадяни, розмір плати за житлово-комунальні послуги в межах норми володіння чи користування загальною площею житла та нормативів користування зазначеними послугами за умови призначення житлової субсидії становить 10 відсотків середньомісячного сукупного доходу, а за придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива - 10 відсотків річного сукупного доходу.

Розмір витрат на оплату житлово-комунальних послуг у межах норм споживання та розмір субсидій визначаються окремо за кожний вид послуг. При цьому розмір витрат на оплату послуги визначається пропорційно частці вартості цієї послуги у загальній сумі вартості житлово-комунальних послуг. У випадках, коли протягом терміну призначення субсидії фактична плата за окремий вид послуг змінюється, перерахунок розміру витрат та розміру субсидій на оплату житлово-комунальних послуг у межах норм споживання здійснюється лише за цим окремим видом послуг.

Якщо обсяг витрачання води, тепла, газу та електроенергії вимірюється засобами їх обліку, під час підтвердження права на отримання субсидії на наступний строк розмір витрат громадян на оплату житлово-комунальних послуг (15 чи 10 відсотків середньомісячного сукупного доходу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) зменшується на 2 відсотки, але не більш як на 6 відсотків відповідно за кожні 10 відсотків зменшення загальної суми вартостей фактично використаних послуг у попередньому періоді проти суми їх вартостей за встановленими нормами споживання.

Розрізняють кілька алгоритмів розрахунків за певними видами житлових субсидій:

1) визначення розміру субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг здійснюється у такій послідовності:

• середньомісячний сукупний дохід та обов'язкова частка плати за житлово-комунальні послуги у цьому доході;

• загальний місячний розмір плати за житлово-комунальні послуги у межах норми забезпеченості житлом і встановлених нормативів користування комунальними послугами у конкретному населеному пункті;

• розмір субсидії як різниця між вартістю плати за житлово-комунальні послуги у межах норми володіння чи користування загальною площею житла та нормативів споживання комунальних послуг і сумою визначеного обов'язкового платежу;

2) визначення розміру субсидій для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива здійснюються у такій послідовності:

• річний сукупний дохід громадян, прописаних у житловому приміщенні (будинку) і обов'язкова частка плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо у цьому доході;

• розмір плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо на календарний рік у межах встановлених норм споживання;

• розмір субсидії як різниця між вартістю плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо на календарний рік у межах норм споживання і сумою визначеного обов'язкового платежу;

3) визначення розміру субсидій для відшкодування витрат на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива і житлово-комунальніпослуги здійснюється у такій послідовності:

• річний сукупний дохід і обов'язкова частка плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо та житлово-комунальні послуги у цьому доході;

• розмір плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо та житлово-комунальні послуги на календарний рік у межах встановлених норм споживання;

• розмір субсидії як різниця між вартістю плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо і комунальні послуги на календарний рік у межах норм споживання і сумою ви­значеного обов'язкового платежу;

• розмір щомісячної субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг.

4) для призначення субсидій за розрахунковими нормами розрахунок щодо визначення розміру субсидії здійснюється в такій послідовності:

• сукупний дохід і обов'язкова частка плати за скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо і житлово-комунальні послуги;

• вартість розрахункової норми для призначення субсидії залежно від кількості прописаних на житловій площі та послуг, які надаються;

• розмір субсидії як різниця між розрахунковою вартістю житлово-комунальних послуг і сумою визначеного обов'язкового платежу.

Розмір призначеної субсидії не може перевищувати розмір житлово-комунальних платежів.При цьому головною умовою є обов'язкова сплата визначеного процента платежу самим власником або наймачем житла.

Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає органу праці та соціального захисту населення довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці.

В органі праці та соціального захисту населення громадянин заповнює заяву та декларацію про доходи і майновий стан осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці.

Зазначені заява та декларація можуть бути надіслані поштою органу праці та соціального захисту населення за місцем реєстрації заявника.

Громадянин несе відповідальність за надані відомості про доходи, майно, що вплинули або могли вплинути на встановлення права на призначення субсидії та на визначення її розміру.

На запит органів праці та соціального захисту населення відомості для нарахування субсидій надають:

про склад зареєстрованих у житлових приміщеннях - житлово-експлуатаційні організації; у сільській місцевості - сільські (селищні) ради;

про забезпеченість громадян житловою площею та комунальними послугами за формами, затвердженими обласними держадміністраціями, - житлово-експлуатаційні організації, житлово-будівельні (житлові) кооперативи, об'єднання співвласників багатоквартирного будинку та організації, що надають житлово-комунальні послуги, у п'ятиденний строк з дня отримання запиту;

про фактичне витрачання за попередній період газу, води, електричної та теплової енергії за наявності засобів обліку - організації, які надають ці послуги.

Рішення про призначення (непризначення) субсидії приймається протягом десяти днів після подання заяви та отримання відомостей, зазначених вище.

Субсидія для придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива та відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг надається на календарний рік. При цьому субсидія на оплату житлово-комунальних послуг розраховується з місяця звернення за її призначенням до кінця поточного року.

Субсидія для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг та природного газу (електроенергії), що використовуються для індивідуального опалення, надається на опалювальний період починаючи з місяця звернення за її призначенням. У разі коли оплата послуг з теплопостачання провадиться лише в опалювальний період, субсидія призначається на цей період починаючи з місяця звернення за її призначенням. Як виняток, за умови звернення із заявою про призначення субсидії протягом двох місяців з початку опалювального сезону, вона надається на весь опалювальний період.

Якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані й проживають тільки пенсіонери, які не працюють, та інші непрацездатні громадяни, джерелом існування яких є лише доходи від особистого селянського господарства, пенсія та інші соціальні виплати, субсидія за бажанням призначається на дванадцять місяців. Про збільшення доходу або зміну у складі зареєстрованих громадяни, яким призначено таку субсидію, обов'язково інформують органи праці та соціального захисту населення.

По закінченні терміну отримання субсидії громадяни повинні підтвердити право на призначення субсидії на наступний період. Для цього вони подають до органів праці та соціального захисту населення тільки довідки про доходи зареєстрованих громадян та заяву, в якій підтверджується відсутність змін у складі зареєстрованих та у характеристиці житла і послуг з моменту попереднього призначення субсидії.

Якщо у житловому приміщенні (будинку) зареєстровані лише пенсіонери, які не працюють, та інші непрацездатні громадяни, для підтвердження права на призначення субсидії подається лише заява, в якій підтверджується незмінність сукупного доходу, складу зареєстрованих та характеристики житла і послуг з моменту попереднього призначення субсидії.

Перерахунок субсидії у межах установленого терміну її призначення без звернень громадян провадиться у разі:

зміни цін і тарифів на послуги, на оплату яких призначено субсидію;

встановлення Кабінетом Міністрів України нового розміру витрат громадян на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;

внесення змін до законодавства в частині надання окремим категоріям громадян пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

В інших випадках перерахунок субсидії в межах установленого терміну її призначення провадиться за особистим зверненням громадян.

У разі затвердження нових тарифів і цін на житлово-комунальні послуги, скраплений газ, тверде та рідке пічне побутове паливо субсидії призначаються протягом трьох місяців із часу підвищення розміру платежів.

Якщо громадяни, зареєстровані у житловому приміщенні (будинку), з незалежних від них причин (відрядження, хвороба, смерть близької людини тощо), що підтверджується відповідними документами, не змогли своєчасно звернутися за призначенням субсидій, в окремих випадках субсидії можуть призначатися з дня виникнення права, але не більше ніж за три місяці до звернення за призначенням субсидії.

Видатки насоціальну сферу включають фінансування:

• освіти;

• охорони здоров'я;

• культури;

• засобів масової інформації (телебачення і радіомовлення; преса, книговидання);

• фізичної культури і спорту.

Про фінансування освіти й охорони здоров’я йшлося у темах 8 та 9, тому у настпуному питанні зупинимося на фінансуванні культури і спорту.

 

10.2 Фінансування культурно-освітніх закладів

 

Відповідно до бюджетної класифікації за функціональною ознакою до закладів культури й мистецтва належать:

- у мистецтві - театри, філармонії, музичні колективи, ансамблі, творчі спілки тощо;

- у культурі - бібліотеки, музеї, заповідники, палаци і будинки культури, клуби, школи естетичного виховання дітей;

- заклади кінематографії;

- організації, які займаються архівною справою.

Установи культури можуть здійснювати свою фінансову діяльність як на основі кошторисного фінансування, так і комерційного розрахунку. Поряд із державним фінансуванням створюються державно регіональні фонди розвитку культури; широко використовують позабюджетні джерела фінансування.

У кошторисному порядку фінансуються ті з них, які не мають реальних можливостей самостійно заробляти гроші й послуги яких повинні мати доступний характер, — бібліотеки, музеї, заповідники.

Клуби, палаци та будинки культури на сьогодні фінансуються на мінімальному рівні.

Комерційний розрахунок може бути повним або частковим. Повний розрахунок передбачає повну самоокупність і отримання прибутку, частковий характеризується покриттям витрат як за рахунок бюджетних асигнувань, так і за рахунок надання платних послуг.

Такий метод фінансової діяльності встановлюється, наприклад, стосовно театрів загальнонаціонального значення.

Фінансуваннябібліотек ґрунтується на показнику бібліотечних фондів. Фонд заробітної плати бібліотекарів визначається множенням кількості посад, розрахованої за встановленими нормативами бібліотечного фонду на одну посаду, на середню ставку заробітної плати. Фонд заробітної плати обслуговуючого персоналу встановлюється за типовими штатними розписами.

В аналогічному порядку фінансуютьсямузеї. Чисельність штатних працівників-спеціалістів визначається за нормативами музейних фондів на одного працівника, посади обслуговуючого персоналу — за типовими штатними розписами. Частина витрат на утримання музею здійснюється за рахунок встановленої вхідної плати.

Клуби, палаци і будинки культури фінансуються у змішаному порядку, тобто за рахунок бюджету й отримання доходів від платних послуг. За рахунок бюджету фінансується заробітна плата. Штатний розпис розробляється окремо для кожного закладу залежно від того, які гуртки, секції в ньому функціонують.

Фінансування фізичної культури й спорту здійснюється такими функціональними напрямами:

- утримання національних збірних команд України;

- проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань;

- підготовка та участь національних збірних в олімпійських параолімпійських іграх;

- навчально-тренувальна робота спортивних організацій;

- утримання апарату управління спортивних організацій;

- фінансова підтримка спортивних споруд;

- інші видатки (перепідготовка кадрів, міжнародне співробітництво, придбання медичного обладнання);

- фінансова підтримка громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

Особливості планування видатків:

1 При розрахунках витрат на оплату праці до уваги беруть посадові оклади працівників бюджетних установ та організацій фізичної культури й спорту, затверджені Кабінетом Міністрів. До заробітної плати встановлюються надбавки за майстерність (почесні, спортивні звання, науковий ступінь), премії (кандидати до Олімпійської збірної) та доплати за шкідливі умови праці.

2 Під час проведення спортивних змагань і навчально-тренувальних зборів застосовуються певні норми витрат - на харчування та медикаменти, на нагородження. Вони встановлюються на 1 особу на добу (медичне забезпечення і забезпечення продуктами харчування).

3 Учасникам спортивних заходів за наявності підтверджуючих документів відшкодовуються витрати на проживання, виплату добових, проїзд (1140).

4 Видатки на навчально-тренувальну роботу спортивних шкіл визначаються, виходячи із середньорічної кількості учнів спортивних шкіл усіх типів і середнього розміру витрат на одного учня.

У сучасних умовах більшість закладів та установ фізкультури, спорту, рекреації, туризму фінансують свою діяльність самостійно, за рахунок надання відповідних платних послуг, коштів спонсорів та меценатів.

 

10.3 Фінансування закладів соціального забезпечення.

 

Соціальне забезпечення — це надання фінансового забезпечення тим громадянам, які внаслідок певних об'єктивних причин не можуть мати достатніх власних доходів або не перебувають на чийомусь утриманні.

До системи соціального забезпечення належать:

1) будинки-інтернати для престарілих та інвалідів;

2) притулки для неповнолітніх;

3) дитячі заклади-інтернати (для дітей з різними відхиленнями у здоров'ї).

Фінансування зазначених закладів здійснюється у кошторисному порядку. В основу складання кошторису покладені показники кількості ліжок і ліжко-днів.

 

Видатки на соціальний захист населення і соціальну сферу включають: виплату пенсій та допомоги; пільги ветеранам війни і праці; допомогу сім'ям з дітьми; інші види соціальної допомоги; фінансування дитячих закладів-інтернатів; притулків для неповнолітніх; програм соціального захисту неповнолітніх; будинків-інтернатів для престарілих та інвалідів; інших закладів і заходів у галузі соціальної політики; молодіжних програм; а також кошти з бюджету, що передаються до Фонду соціального захисту інвалідів України.

Одним із видів державної соціальної допомоги є надання громадянам щомісячної адресної безготівкової грошової субсидії для відшкодування витрат на плату за користування житлом або його утримання та комунальні послуги (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також один раз на рік субсидії на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива. Житлова субсидія є безповоротною та її отримання не пов'язане і не тягне за собою зміни форми власності житла.

Видатки на соціальну сферу включають фінансування: освіти; охорони здоров'я; культури; засобів масової інформації (телебачення і радіомовлення; преса, книговидання); фізичної культури і спорту.

Відповідно до бюджетної класифікації за функціональною ознакою до закладів культури й мистецтва належать театри, філармонії, музичні колективи, ансамблі, творчі спілки, бібліотеки, музеї, заповідники, палаци і будинки культури, клуби, школи естетичного виховання дітей, заклади кінематографії, організації, які займаються архівною справою.

Установи культури можуть здійснювати свою фінансову діяльність як на основі кошторисного фінансування, так і комерційного розрахунку.

У кошторисному порядку фінансуються ті з них, які не мають реальних можливостей самостійно заробляти гроші та послуги яких повинні мати доступний характер, — бібліотеки, музеї, заповідники.

Клуби, палаци та будинки культури сьогодні фінансуються на мінімальному рівні.

Комерційний розрахунок може бути повним або частковим. Повний розрахунок передбачає повну самоокупність і отримання прибутку, частковий характеризується покриттям витрат як за рахунок бюджетних асигнувань, так і за рахунок надання платних послуг.

Фінансування фізичної культури й спорту здійснюється такими функціональними напрямами утримання національних збірних команд України; проведення навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань; підготовка та участь національних збірних в олімпійських параолімпійських іграх; навчально-тренувальна робота спортивних організацій; утримання апарату управління спортивних організацій; фінансова підтримка спортивних споруд; інші видатки (перепідготовка кадрів, міжнародне співробітництво, придбання медичного обладнання); фінансова підтримка громадських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості.

У сучасних умовах більшість закладів та установ фізкультури, спорту, рекреації, туризму фінансують свою діяльність самостійно, за рахунок надання відповідних платних послуг, коштів спонсорів та меценатів.

До системи соціального забезпечення належать будинки-інтернати для престарілих та інвалідів; притулки для неповнолітніх; дитячі заклади-інтернати (для дітей з різними відхиленнями у здоров'ї).

Фінансування зазаначених закладів здійснюється у кошторисному порядку. В основу складання кошторису покладені показники кількості ліжок і ліжко-днів.

 

1 Склад видатків бюджету на соціальний захист і соціальну сферу.

2 Які категорії населення і в яких випадках мають право на отримання субсидії?

3 На яку площу надаються житлові субсидії?

4 В якому розмірі від середньомісячного сукупного доходу сім’ї надаються житлові субсидії для більшості сімей?

5 Які документи потрібні для призначення субсидії?

6 Назвіть алгоритм розрахунку субсидії на житлово-комунальні послуги.

7 У чому складаються особливості фінансування культурно-освітніх закладів?

8 Як здійснюється фінансування будинків культури?

9 Який показник є вихідним при фінансуванні бібліотек?

10 Який показник є вихідним при фінансуванні музеїв?

11 Який показник є вихідним показником при фінансуванні будинків-інтернатів для осіб похилого віку та інвалідів?

 



Читайте також:

  1. IV. Питання самоконтролю.
  2. V. Питання для самоконтолю
  3. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  4. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  5. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  6. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  7. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  8. Бесіда за запитаннями.
  9. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.
  10. Виділення в природних комплексах незвичайних, унікальних ділянок і явищ і питання їх збереження.
  11. Висновок з 1 питання
  12. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.




Переглядів: 667

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад видатків на соціальний захист і соціальну сферу. Житлові субсидії населенню. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.