Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок обслуговування операцій з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету

Для отримання розпорядниками бюджетних коштів готівки з поточних рахунків органів ДКСУ, відкритих в установах банків за балансовими рахунками групи 257 «Кошти державного та місцевого бюджетів для виплат», розпорядникам бюджетних коштів видаються грошові чекові книжки.

Порядок виплати готівки розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів

Розпорядники бюджетних коштів за деякими напрямами витрат, встановленими законодавством, можуть проводити розрахунки в іноземній валюті.

Для здійснення операцій в іноземній валюті розпорядники бюджетних коштів відкривають рахунки в установах банків за відповідними балансовими рахунками згідно з вимогами нормативних актів НБУ.

Після відкриття в установах банків рахунку для здійснення операцій в іноземній валюті бюджетна установа подає до відповідного органу ДКСУ довідку банку про відкриття валютного рахунку на її ім’я.

При необхідності здійснення розрахунків за зобов’язаннями в іноземній валюті розпорядники бюджетних коштів узгоджують з Державною казначейською службою України питання щодо можливості перерахування наявних на рахунках ДКСУ коштів в іноземній валюті чи необхідності здійснення її закупівлі самостійно на міжбанківському валютному ринку України.

З метою виплати розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів готівки органи ДКСУ відкривають на своє ім’я в установах уповноважених банків поточні рахунки, за балансовими рахунками групи 257 «Кошти державного та місцевого бюджетів для виплат» Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України.

Для оформлення документів на отримання заробітної плати, стипендії, допомоги, видатків на службові відрядження та інших коштів, що видаються на видатки, які не можуть бути проведені безготівковою оплатою, розпорядники таодержувачі бюджетних коштів подають до органів ДКСУ заявку на видачу готівки та перерахування коштів на вкладні рахунки.

На підставі перевіреної заявки на видачу готівки відповідальні особи органів ДКСУ підписують розпорядникам бюджетних коштів грошові чеки на отримання готівки.

На підставі належно оформлених грошових чеків уповноважені особи розпорядників та одержувачів бюджетних коштів отримують готівку з поточних рахунків, відкритих в установах банків на ім’я органів ДКСУ за балансовими рахунками групи 257 «Кошти державного та місцевого бюджетів для виплат» Плану рахунків бухгалтерського обліку банків України.

Видача готівкових коштів під звіт:

- на закупівлю сільськогосподарської продукції, продуктів її переробки та заготівлю вторинної сировини, крім металобрухту, дозволяється на строк не більше 10 робочих днів від дня видачі готівкових коштів під звіт;

- на всі інші виробничі (господарські) потреби - на строк не більше двох робочих днів, уключаючи день отримання готівкових коштів під звіт.

Після отримання підприємством (установою, організацією) матеріальних цінностей або послуг, придбаних/отриманих за готівку, до органів ДКСУ подаються документи, які підтверджують здійснені видатки (акти придбання матеріальних цінностей чи послуг, рахунки-фактури тощо).

Кредитування - це операції, пов’язані з наданням коштів з державного бюджету на умовах повернення, платності та строковості, у результаті яких з’являються зобов’язання позичальника перед бюджетом (надання кредитів, бюджетних позичок та фінансової допомоги на поворотній основі), та операції, пов’язані з поверненням цих коштів до бюджету.

Кредитор - розпорядник бюджетних коштів відповідного рівня або одержувач бюджетних коштів, який отримує бюджетні асигнування з державного бюджету для здійснення операцій з надання кредитів з бюджету, бюджетних позичок та фінансової допомоги на поворотній основі позичальнику та забезпечує повернення цих коштів до бюджету.

Позичальник- юридична або фізична особа, яка отримує у тимчасове користування кошти державного бюджету на умовах повернення, платності та строковості на певну визначену мету відповідно до нормативно-правових актів.

Позичальники отримують кредитні ресурси на підставі укладених кредитних договорів та підтвердних документів.

Розпорядник бюджетних коштів (кредитор) спрямовує кошти за бюджетними програмами з кредитування виключно на визначені в установленому порядку мету, завдання та напрями цих бюджетних програм.

Позичальник забезпечує використання кредитних коштів за їх призначенням.

Кредитор та позичальник відповідають за: цільове використання коштів, наданих у вигляді кредиту із загального/спеціального фонду державного бюджету; за своєчасне та повне повернення кредиту до бюджету.

Формування мережі розпорядників бюджетних коштів з кредитування, облік бюджетних асигнувань та відкриття асигнувань в частині кредитування здійснюється ДКСУ та його органами в порядку аналогічному формуванню мережі розпорядників бюджетних коштів за видатками, обліку бюджетних асигнувань та відкриттю асигнувань за операціями по виконанню державного бюджету за видатками.

Операції з надання кредитів здійснюються шляхом проведення платежів з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків кредиторів, відкритих в органах ДКСУ, відповідно до кошторисів та планів надання кредитів із загального фонду державного бюджету, планів спеціального фонду державного бюджету (за винятком власних надходжень та відповідних видатків) або планів використання бюджетних коштів відповідно до умов кредитних договорів.

Підставою для здійснення операцій з кредитування розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів є: укладені кредитні договори; платіжні доручення, підготовлені власниками рахунків; інші підтвердні документи, передбачені бюджетним законодавством.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. III. Виконання бюджету
  3. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  4. POS -Інтелект - відеоконтроль касових операцій
  5. The peace – порядок
  6. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  7. Автоматизація касових операцій
  8. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру
  9. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  10. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  11. АДАПТАЦІЯ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ДО ЗМІНИ ЇЇ ЗАВАНТАЖЕННЯ.
  12. Аеродинамічний розрахунок




Переглядів: 806

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок здійснення видатків розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів | Тестові завдання для перевірки знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.