Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання для перевірки знань

Контрольні питання

1. Дайте визначення витрат та видатків бюджету.

2. Яким чином класифікуються видатки державного бюджету?

3. Як побудована функціональна класифікація видатків бюджету?

4. Назвіть стадії виконання бюджету за видатками.

5. Які функції виконують органи ДКСУ при виконанні державного бюджету за видатками?

6. Хто є головними розпорядниками бюджетних коштів?

7. Які повноваження мають головні розпорядники бюджетних коштів?

8. Наведіть порядок формування єдиної бази даних мережі розпорядників бюджетних коштів.

9. Які види затверджених розписів Міністерство фінансів України у визначений законодавством термін направляє ДКСУ?

10. Які складові частини має кошторис бюджетної установи?

11. Яким чином здійснюється порядок відкриття асигнувань розпорядникам бюджетних коштів із загального фонду державного бюджету?

12. Який порядок відкриття асигнувань розпорядникам бюджетних коштів за іншими надходженнями спеціального фонду державного бюджету?

13. Дайте визначення бюджетного фінансового зобов’язання.

14. У яких випадках органи ДКСУ не реєструють зобов’язання?

15. Назвіть випадки, у яких органи ДКСУ не реєструють фінансові зобов’язання?

1. Видатки державного бюджету діляться на:

а) видатки загального фонду;

б) видатки розподільчого фонду;

в) видатки регіонального фонду.

2. У складі видатків бюджету виділяються:

а) спеціальні видатки;

б) видатки споживання;

в) захищені видатки.

3. До видатків, що здійснюються за рахунок Державного бюджету України відносяться:

а) міжнародна діяльність;

б) проведення виборів та референдумів;

в) обидві відповіді вірні.

4. Функціями ДКСУ по виконанню державного бюджету за видатками є:

а) відкриття реєстраційних та спеціальних реєстраційних рахунків розпорядникам бюджетних коштів;

б) оплата витрат розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

в) обидві відповіді вірні.

5. До головних розпорядників бюджетних коштів відносяться:

а) Верховний Суд України та інші спеціалізовані суди;

б) фінансове управління;

в) контрольно-ревізійне управління.

6. До розпорядників бюджетних коштів другого рівня відносяться:

а) органи, уповноважені Верховною Радою України;

б) управління агропромислового комплексу;

в) промислові підприємства.

7. До розпорядників бюджетних коштів третього рівня відносяться:

а) Конституційний Суд України;

б) управління освіти;

в) госпрозрахункові підприємства.

8. Розпис Державного бюджету на відповідний рік включає:

а) розпис доходів державного бюджету;

б) розпис доходів місцевих бюджетів;

в) розпис доходів бюджету АРК.

9. З метою забезпечення контролю за цільовим спрямуванням бюджетних коштів органи ДКСУ в частині виконання державного бюджету за видатками здійснюють:

а) попередній контроль;

б) поточний контроль;

в) обидві відповіді вірні.

10. Термін, протягом якого ДКСУ узагальнює одержані від головних розпорядників дані та формує за територіями у розрізі розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних:

а) за 5 днів;

б) за 10 днів;

в) за 15 днів.

 

Література:

[1;2;3;4;6;7;8;10;11;12;13;14;15;17;18;19;20;21;24;25;27;29;31;32;35;36;37;38;40;41;42;43;44;45;47;48;49;50;51;53;56;57]



Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Завдання.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 729

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок обслуговування операцій з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету | Характеристика місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.