Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація роботи органів ДКСУ щодо забезпечення обліку бюджетних асигнувань місцевих бюджетів

Процедури казначейського обслуговування місцевих бюджетів за видатками

Функції ДКСУ та її органів при казначейському обслуговуванні місцевих бюджетів за видатками:

· відкриття рахунків розпорядникам та одержувачам коштів місцевих бюджетів;

· ведення бази даних про мережу розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

· реєстрація та облік бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів;

· здійснення попереднього та поточного контролю за цільовим спрямуванням коштів місцевих бюджетів;

· оплата витрат розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів (розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів шляхом проведення платежів з їх рахунків, відкритих в органах ДКСУ);

· ведення бухгалтерського обліку та складання звітності за операціями по виконанню місцевих бюджетів за видатками.

· подання звітності про виконання місцевих бюджетів за призначенням.

Після затвердження місцевих бюджетів місцеві фінансові органи та/або Верховна Рада АР Крим, обласні, районні,міські, районні у містах, сільські, селищні ради або їх виконавчі органи чи міські, селищні, сільські голови (в разі, якщо відповідні органи не створені) подають за місцем обслуговування до органу ДКСУ рішення про затвердження місцевих бюджетів.

Формування мережі розпорядників коштів місцевих бюджетів.

Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів та розпорядники коштів нижчого рівня до початку бюджетного року визначають мережу розпорядників коштів нижчого рівня і одержувачів бюджетних коштів, складають та подають до органу ДКСУ за місцем обслуговування мережу (реєстр змін до мережі).

Орган ДКСУ перевіряє подану головним розпорядником (розпорядником коштів нижчого рівня) мережу (реєстри змін до мережі) на дотримання вимог порядку складання, затвердження та подання мережі і вносить інформацію до бази даних мережі розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів.

Після затвердження розпису місцевих бюджетів, але не пізніше ніж через місяць після затвердження бюджету, місцеві фінансові органи, міські, районні у містах, селищні, сільські ради або їх виконавчі органи надають розпис місцевих бюджетівдо відповідних територіальних органів ДКСУ.

Міністерство фінансів АР Крим, місцеві фінансові органи доводять до розпорядників коштів місцевих бюджетів витяги із затвердженого розпису місцевих бюджетів та змін до нього.

Головні розпорядники та розпорядники коштів нижчого рівня місцевих бюджетів, які мають підвідомчі установи, протягом трьох робочих днів після отримання витягу з розпису місцевих бюджетів подають органам ДКСУ, в яких вони обслуговуються у розрізі розпорядників коштів нижчого рівня та одержувачів коштів відповідно до мережі розподіл показників зведених кошторисів та інших планових документів.

Органи ДКСУ перевіряють зазначені документи на відповідність даним мережі та на правильність застосування економічної класифікації видатків бюджету.

Протягом п’яти робочих днів після затвердження розпорядники коштів місцевих бюджетів подають відповідним органам ДКСУ кошториси та інші планові документи.

Показники розпису місцевих бюджетів та показники планових документів, які затверджуються розпорядниками коштів місцевих бюджетів, відображаються органами ДКСУ в бухгалтерському обліку на відповідних рахунках позабалансового обліку.

Органи ДКСУ здійснюють контроль за відповідністю загальних сум, указаних в планових документах (кошторисах, планах асигнувань тощо), які затверджуються розпорядниками коштів місцевих бюджетів, сумам, зазначеним у розписі місцевих бюджетів.

Доведені обсяги бюджетних асигнувань є підставою для взяття розпорядниками та одержувачами коштів бюджету бюджетних зобов’язань на здійснення видатків, передбачених відповідними місцевими бюджетами.


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  5. II. Організація і проведення спортивних походів
  6. II. Організація перевезень
  7. II. Організація перевезень
  8. II.1 Програмне забезпечення
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  12. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.




Переглядів: 711

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Операції за іншими платежами, які тимчасово віднесені на доходи місцевого бюджету | Організація роботи органів Державної казначейської служби України, щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.