МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація роботи органів Державної казначейської служби України, щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетівОдержувачікоштів місцевого бюджету подають до органу ДКСУ план використання бюджетних коштів. План використання бюджетних коштів є основним плановим документом, відповідно до якого одержувачі витрачають бюджетні кошти. За відсутності зазначеного документа видатки з рахунку одержувача не здійснюються. У період до затвердження кошторисів, планів асигнувань та планів використання бюджетних коштів(не більше одного місяця після затвердження річного розпису асигнувань та помісячного розпису асигнувань загального фонду відповідного місцевого бюджету) видатки розпорядникам і одержувачам коштів здійснюються згідно з проектами кошторисів, планів асигнувань та планів використання бюджетних коштів. Якщо місцевий бюджет не затверджено в установлений законодавством термін, фінансові органи та/або міські (міст районного значення), сільські, селищні ради або їх виконавчі органи направляють органам ДКСУ до 30 грудня відповідного бюджетного періоду тимчасовий розпис місцевих бюджетів, показники якого реєструються та відображаються на відповідних рахунках бухгалтерського обліку. Міністерство фінансів АР Крим, фінансові органи та/або міські (міст районного значення), сільські, селищні ради або їх виконавчі органи доводять до головних розпорядників коштів витяги із тимчасового розписумісцевих бюджетів. Видатки за рахунок власних надходжень розпорядників здійснюються в межах тимчасових індивідуальних кошторисів та наявних коштів на спеціальних реєстраційних рахунках розпорядників на підставі платіжних доручень та підтвердних документів на здійснення платежу. Органи ДКСУ здійснюють оплату рахунків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів відповідно до затверджених та взятих на облік показників кошторисів, планів асигнувань загального фонду, планів спеціального фонду (за винятком надходжень бюджетних установ та відповідних видатків), планів надання кредитів із загального фонду, зведення показників спеціального фонду та планів використання бюджетних коштів. З метою забезпечення здійснення контролю при прийнятті бюджетних зобов’язань розпорядниками і одержувачами коштів місцевих бюджетів, які перебувають на казначейському обслуговуванні, органи ДКСУ: - здійснюють реєстрацію бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів; - ведуть облік бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів; - відображають у звітності про виконання державного бюджету бюджетні зобов’язання розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів. При реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів органами ДКСУ здійснюється перевірка відповідності напрямів витрачання бюджетних коштів бюджетному асигнуванню. Розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов’язань минулих років. За умови взяття бюджетного зобов’язання розпорядники бюджетних коштів протягом 7 робочих днів з дати його виникнення подають до відповідного органу ДКСУ: - реєстр бюджетних зобов’язань; - оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання. Розпорядники коштів місцевих бюджетів протягом 7 робочих днів з дати виникненнябюджетного фінансового зобов’язання, але не пізніше останнього робочого дня місяця подають до відповідного органу ДКСУ: - реєстр бюджетних фінансових зобов’язань; - оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов’язання та бюджетного фінансового зобов’язання. Органи ДКСУ в бухгалтерському обліку обліковують бюджетні зобов’язання та фінансові зобов’язання розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів, яких вони обслуговують, на рахунках, відкритих за групою рахунків позабалансового обліку 942 «Зобов’язання розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за коштами місцевого бюджету». Читайте також:
|
||||||||
|