Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Операції з перерахування коштів розпорядникам (одержувачам) коштів місцевих бюджетів на здійснення видатків, передбачених у загальному фонді місцевих бюджетів

Відповідно до помісячного розпису асигнувань загального фонду місцевих бюджетів фінансові органи та/або міські (міст районного значення), сільські, селищні ради або їх виконавчі органи:

- проводять розподіл коштів загального фонду місцевих бюджетів, що зараховані на рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3142«Кошти загального фонду місцевого бюджету», з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань розпорядників коштів місцевого бюджету;

- подають органам ДКСУ розпорядження про виділення коштів загального фонду місцевих бюджетів у розрізі головних розпорядників коштів.

Органи ДКСУ відповідно до розпорядження про виділення коштів загального фонду місцевих бюджетів перераховують коштиз аналітичних рахунків, відкритих за балансовим рахунком3142«Кошти загального фонду місцевого бюджету», на аналітичні рахунки головних розпорядників коштів, відкриті:

- за балансовим рахунком 3531 «Особові рахунки розпорядників за коштами, отриманими із загального фонду місцевого бюджету», у разі, якщо головні розпорядники коштів відповідного місцевого бюджету мають мережу підвідомчих установ;

- за балансовим рахунком 3541«Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами загального фонду місцевого бюджету» - у разі, якщо головні розпорядники коштів відповідного місцевого бюджету не мають мережі підвідомчих установ.

Наступного дня, після зарахування коштів на аналітичні рахунки головних розпорядників коштів, відкриті за балансовим рахунком 3531,головному розпоряднику коштів надається виписка з цього особового рахунку.

На підставі виписки головний розпорядник з урахуванням зареєстрованих фінансових зобов’язань готує та подає органу ДКСУ розподіл виділених бюджетних асигнувань на перерахування коштів загального фонду місцевого розпорядникам коштів нижчого рівня.

Отриманий розподіл виділених бюджетних асигнувань на перерахування коштів перевіряється органом ДКСУ щодо відповідності вказаних у ньому сум залишкам на особових рахунках, залишкам невикористаних бюджетних асигнувань загального фонду підвідомчих установ у розрізі кодів економічної класифікації видатків та кодів класифікації кредитування бюджету.

На підставі розподілів виділених бюджетних асигнувань органи ДКСУ здійснюють зарахування коштів на реєстраційні рахунки підвідомчих установ (розпорядників коштів нижчого рівня).

Операції з перерахування коштів розпорядникам (одержувачам) коштів місцевих бюджетів на здійснення видатків, передбачених у спеціальному фонді місцевих бюджетів (крім власних надходжень розпорядників)

Відповідно до помісячного розпису спеціального фонду місцевих бюджетів фінансові органи та/або міські (міст районного значення), сільські, селищні ради або їх виконавчі органи:

- проводять розподіл коштів спеціального фонду місцевих бюджетів, що зараховані на рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3152«Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки»;

- подають органам ДКСУ розпорядження про виділення коштів спеціального фонду місцевих бюджетів у розрізі головних розпорядників коштів.

Органи ДКСУ відповідно до розпоряджень про виділення коштів спеціального фонду місцевих бюджетів перераховують коштиз аналітичних рахунків, відкритих за балансовим рахунком 3152«Кошти спеціального фонду місцевих бюджетів, які направляються на спеціальні видатки», на аналітичні рахунки розпорядників, відкриті:

- за балансовим рахунком 3532«Особові рахунки розпорядників за коштами, отриманими із спеціального фонду місцевого бюджету»- у разі, якщо головні розпорядники коштів відповідного місцевого бюджету мають мережу підвідомчих установ;

- за балансовим рахунком 3542 «Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами спеціального фонду місцевого бюджету» - у разі, якщо головні розпорядники коштів відповідного місцевого бюджету не мають мережі підвідомчих установ.

Наступного дня, після зарахування коштів на аналітичні рахунки головних розпорядників коштів, відкриті за балансовим рахунком 3532,головному розпоряднику коштів надається виписка з цього особового рахунку.

На підставі виписки головний розпорядник готує та подає органу ДКСУ розподіл виділених бюджетних асигнувань на перерахування коштів спеціального фонду місцевого бюджету розпорядникам коштів нижчого рівня.

Отриманий розподіл виділених бюджетних асигнувань перевіряється органом ДКСУ щодо відповідності вказаних у ньому сум залишкам на особових рахунках, залишкам невикористаних бюджетних асигнувань спеціального фонду підвідомчих установ у розрізі кодів економічної класифікації видатків та кодів класифікації кредитування бюджету.

На підставі розподілів виділених бюджетних асигнувань органи ДКСУ здійснюють зарахування коштів на спеціальні реєстраційні рахунки підвідомчих установ (розпорядників коштів нижчого рівня).


Читайте також:

  1. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  2. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  3. Активні операції банків
  4. Активні операції комерційних банків
  5. Алгебраїчні операції
  6. Алгоритм здійснення купівлі
  7. Амортизація основних фондів
  8. Амортизація основних фондів
  9. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації
  10. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації.
  11. Амортизація основних фондів, методи її нарахування.
  12. Аналіз грошових коштів




Переглядів: 792

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Організація роботи органів Державної казначейської служби України, щодо реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів | Порядок здійснення видатків розпорядниками та одержувачами коштів місцевих бюджетів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.