МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок здійснення видатків розпорядниками та одержувачами коштів місцевих бюджетівОргани ДКСУ здійснюють розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів шляхом проведення платежів з реєстраційних, спеціальних реєстраційних рахунків розпорядників та рахунків одержувачів бюджетних коштів, відкритих в органах ДКСУ, відповідно до кошторисів, планів асигнувань загального фонду місцевих бюджетів, планів спеціального фонду місцевих бюджетів або планів використання бюджетних коштів, планів надання кредитів. Органи ДКСУ здійснюють видатки з рахунків розпорядників та одержувачів коштів місцевих бюджетів на підставі їх платіжних доручень у разі наявності в обліку відповідного бюджетного зобов’язання та фінансового зобов’язання у межах залишків коштів на рахунках розпорядників та одержувачів бюджетних коштів за відповідними кодами економічної класифікації видатків та класифікації кредитування. Підтвердні документи (договори, звіт про результати проведення процедури закупівлі тощо) надаються у разі потреби здійснення авансування, поетапної оплати зареєстрованих фінансових зобов’язань тощо. З метою забезпечення контролю за цільовим спрямуванням бюджетних коштів органи ДКСУ в частині виконання місцевих бюджетів за видатками здійснюють: попередній контроль - на етапі реєстрації бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; поточний контроль - у процесі оплати рахунків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів. Подані розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів платіжні доручення перевіряються органами ДКСУ щодо наявності всіх необхідних реквізитів, відповідності підписів відповідальних посадових осіб і відбитка печатки установи зразкам. Наступного дня після здійснення видатків шляхом проведення платежів з рахунків розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, орган ДКСУ надає розпоряднику, одержувачу бюджетних коштів виписки з рахунку. Платіжне доручення розпорядника (одержувача) коштів місцевого бюджету не приймається до виконання у разі: а) неправильного заповнення реквізитів та/або недотримання вимог щодо оформлення платіжного документа; б) відсутності в обліку органів ДКСУ відповідних бюджетних зобов’язань та фінансових зобов’язань; в) невідповідності платежу зареєстрованим бюджетним зобов’язанням та фінансовим зобов’язанням; г) невідповідності зазначеного коду економічної класифікації видатків та кредитування бюджету економічній характеристиці платежу; ґ) обмеження здійснення видатків, що встановлюється нормативно-правовими актами; д) накладення арешту на кошти, що перебувають на відповідному рахунку розпорядника; е) зупинення операцій з бюджетними коштами на відповідному рахунку розпорядника; є) надходження до органів ДКСУ відповідного рішення органу оскарження щодо порушення законодавства у сфері державних закупівель та/або копії рішення суду про визнання результатів процедури закупівлі недійсними, яке набрало законної сили; ж) відсутності або недостатності залишків коштів на відповідних рахунках бюджетних установ та організацій; з) перевищення показників, затверджених у кошторисах та інших планових документах; и) неподання документів, що підтверджують отримання товарів, робіт/послуг за договорами, згідно з умовами яких було здійснене авансування. Платіжне доручення, не прийняте до виконання, не пізніше наступного робочого дня повертається без виконання органами ДКСУ розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів, від яких воно надійшло. До платіжного доручення, не прийнятого у зв’язку із причинами, зазначеними у підпунктах «б»-»ґ», «є», «з» та «и» складається попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства з вимогою щодо усунення порушення бюджетного законодавства в письмовій формі. Читайте також:
|
||||||||
|