МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 1 ЕЛЕКТРИЧНІ КОЛА ПОСТІЙНОГО СТРУМУЗміст ВСТУП. КИЇВ НУХТ 2011 КУРС ЛЕКЦІЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІКА ТА ЕЛЕКТРОМЕХАНИКА О.Г. МАЗУРЕНКО П.М. КАНДИБКА НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ
для студентів за напрямом підготовки 6.050202 „Автоматизація та комп’ютерно інтегровані технології” денної та заочної форм навчання
ЧАСТИНА І «Електротехніка»
П.М. Кандибка, О.Г. Мазуренко. Електротехніка та електромеханіка: Курс лекцій з дисципліни для студентів за напрямом підготовки 6.050202„Автоматизація та комп’ютерно інтегровані технології’’ денної та заочної форм навчання.Частина І. Електротехніка. – К.: НУХТ, 2011.– с. 210
Рецензент В.Ф.Резцов, д-р техн. наук, проф.
П.М. Кандибка,канд. техн. наук, доцент О.Г.Мазуренко, д-р техн. наук, проф.
© П.М. КАНДИБКА © О.Г. МАЗУРЕНКО © НУХТ, 2011 Електротехніка – галузь науки і техніки, яка вивчає взаємозумовлені і безперервно пов’язані електричні і магнітні явищя та їх використання із практичною метою. Ця наука вирішує багато енергетичних проблем, пов’язаних із перетворенням різних видів енергії на електричну. Електротехніка також розробляє способи застосування електричних та магнітних явищ у технологічних цілях, що забезпечує провадження інтенсивних і автоматизованих процесів. Вона дозволяє вирішити багато задач з отримання, збереження, оброблення і передавання електричних сигналів і інформації із широким застосуванням обчислювальній та комп’ютерній техніці. Перевагами електричної енергії є те, що: 1) на електричну енергію легко перетворюються інші види енергії (теплова, атомна, механічна, хімічна, променева, енергія водного потоку) і, навпаки, електричну енергію можна легко перетворити на будь-який інший вид енергії (механічну – електродвигуни, теплову – плавильні печі, хімічну – електроліз, для очищення металів і газів; телеграф, телефон, радіо, телебачення, обчислювальна техніка і т.ін.); 2) електричну енергію можна передавати практично на будь- які відстані (до кількох тисяч кілометрів); 3) електричну енергію легко розподіляти на будь-які частини. Потужність електроприймачів (споживачів) може бути від кількох часток вата до тисяч кіловат; 4) процеси здобування, передавання, розподілу та споживання електричної енергії просто й ефективно автоматизувати; 5) керування процесами, в яких використовується електрична енергія, як правило, дуже просте: натискання на кнопки, поворот важеля вимикача і т.д.; 6) використання електричної енергії сприяє створенню комфортних умов праці. Головним недоліком електричної енергії є неможливість її накопичення, тобто не можна заготовити електроенергію про запас. Запасати й зберігати електричну енергію протягом довгих термінів людство ще не навчилось. Запаси електроенергії в акумуляторних батареях, гальванічних елементах і конденсаторах достатні тільки для роботи порівняно малопотужних установок, причому строки зберігання цих запасів дуже обмежені. Тому електрична енергія має бути вироблена у той час і в такій кількості, коли і скільки її потребує споживач (приймач).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|