Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оскільки , матимемо

Згідно з другим законом Кірхгофа

. (15.1)

. (15.2)

У рівнянні (15.2) дві невідомі і . З допомогою одного рівняння знайти дві невідомі неможливо. Для розв’язування цієї задачі необхідно мати й друге рівняння. Ним є рівняння ВАХ нелінійногоелемента , яке, як правило, задається у вигляді графіка. Отже, маємо систему двох рівнянь з двома невідомими:

. (15.3)

Систему (15.3) доцільно розв’язувати графічним методом. Для цього графік ВАХ і рівняння прямої, яка є графіком залежності струму від напруги в лінійному опорі за першим рівнянням, зображують на одному рисунку.

Зауважимо, що рівняння законів Кірхгофа завджи лінійні відносно струмів і напруг, поки в них не підставлені рівняння нелінійних ВАХ.

При цьому перше рівняння вигідно звести до форми у відрізках на осях:

(15.4)

У точці перетину ВАХ нелінійного елемента і прямої матимемо сталі значення струму і напруги в колі .

Спад напруг і на елементах визначається за рис.15.2. Отже, на підставі викладеного порядок розрахунку такий.

1. На графіку в масштабі зображують ВАХ нелінійного елемента –.

2. На цьому самому графіку за двома точками (перша з кординатами , , друга – , ) креслять пряму.

3. Точка перетину прямої з ВАХ нелінійного елемента і є розв’язком задачі, тобто за графіком відразу визначають , і (рис. 15.2).

Рис.15.1 Рис.15.2

 

Нагадаємо, що пряма на графіку є нічим іншим, як ВАХ лінійного опору , нанесена на графік у дзеркальному відображенні відносно вертикалі, початок якої розміщено на осі абсцис на відстані від початку координат. Задачу розв'язано.

 


Читайте також:

  1. Документи виконують офіційну, ділову й оперативну функції, оскільки вони - писемний доказ, джерело відомостей довідкового характеру.
  2. Множина не є замкненим класом, оскільки замикання цієї множини містить константу .
  3. На основі результатів розрахунків робиться висновок про те, що проект А краще, оскільки він має менший дисконтований період окупності.
  4. Позначимо через ЕРС еквівалентного джерела, через –еквівалентний опір навантаження, через – внутрішній еквівалентний опір джерела енергії. Тоді матимемо
  5. При виявленні конкрементів жовчного міхура функціональні проби не проводяться, оскільки можливий розвиток жовчної кольки.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок нелінійних кіл при послідовному з’єднанні елементів | П Е Р Е Д М О В А

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.