МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
Формальна постановка задачіЗадача математичного програмування (МП) Методи перевірки адекватності моделі Ø Порівняння результатів моделювання з реальними результатами (тестування на реальних даних), або з результатами, отриманими на апробованих моделях. Ø Перевірка моделі на наборах параметрів, для яких результат моделювання відомий раніше. Ø Верифікація моделі – аналіз степені відображення в моделі основних елементів та процесів, коректності зроблених припущень, прийнятих гіпотез, використаних апроксимацій. Ø Перевірка достовірності початкових даних, розмірності та масштабування параметрів в рівняннях моделі. Ø Перевірка коректності моделі при виродженні умов моделювання. Ø Аналіз наявності в моделі кількісного відображення діалектичних категорій і законів реального процесу, що моделюється. Ø Метод зворотного переходу – повернення від кінцевих функціональних співвідношень моделі до прийнятих гіпотез, особливостей процесу та розгляданню реального процесу. Якщо такий підхід можливий, то він заводить адекватність аналітичної моделі реальному процесу з точністю прийнятих гіпотез (знань про процес, об’єкт, систему).
МП –область математики, що займається розробкою теорії та чисельних методів розв’язку багатомірних екстремальних задач з обмеженнями, тобто задач на екстремум функції багатьох змінних з обмеженнями на область змінювання цих змінних. Або, МП –це розділ прикладної математики, який вивчає задачі умовної оптимізації. Задача оптимізації –знайти найкращий варіант рішення в рамках визначеного критерію. Оптимальність за Парето: Допустимий стан системи є оптимальним за Парето, якщо не існує іншого допустимого стану, яке було б для всіх учасників не гірше і хоча б для одного – краще, ніж :
де - стан системи; - цільова функція для кожного учасника.
Формалізація задачі МП (оптимізації) При формалізації задачі МП основними виступають такі поняття: ·
· допустима множина - вектор інструментальних змінних, що задовольняє обмеженням задачі (умовам функціонування системи):
· цільова функція - математичний вираз цілі (мети) даної задачі (як правило, у вигляді функціонала). Задача МП формулюється таким чином: при заданих умовах знайти таке рішення , яке приводить показник ефективності (цільову функцію) до екстремального значення (або :
Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|