МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Загальна характеристика технології роботи дільничних станційОсновні станційні споруди. Основні операції та пристрої дільничних станцій. Класифікація дільничних станцій Дільничні станції в залежності від ролі в тяговому обслуговуванні поїздів діляться на: · станції з основним депо (для ремонту локомотивів); · станції з оборотним депо або пунктом обороту локомотивів наприкінці дільниці (якщо в цьому ж кінці немає основного депо); · станції зміни локомотивних бригад (тут, при необхідності, екіпіруються локомотиви транзитних поїздів). У залежності від числа колій на підходах розрізняють дільничні станції одноколійних, двоколійних і багатоколійних ліній. У залежності від числа підходів, що примикають, дільничні станції бувають: · невузлові, тобто розташовані на одній одноколійній або двоколійній лінії; · вузлові з трьома і більш підходами ліній; · тупикові. По взаємному розташуванню основних парків розрізняють дільничні станції таких типів: · поперечного; · поздовжнього; · напівпоздовжнього; · з послідовним розміщенням пасажирських пристроїв і приймально-відправних парків для вантажного руху. На дільничних станціях є: · приймально-відправні парки, колії яких призначені для прийому і відправлення поїздів (транзитних, що надходять у розформування і свого формування); їх технічного і комерційного обслуговування і безвідчепного ремонту вагонів; зміни локомотивів і бригад; · сортувальний парк для накопичення вагонів по призначеннях і формування составів; · витяжні колії і сортувальні гірки для розформування і формування составів; · локомотивне господарство для виконання ТО, ТР і екіпірування локомотивів; · маневрові локомотиви; · пасажирські будівлі і платформи; · багажне відділення; · вантажні райони на яких виконується навантаження-розвантаження вантажів; · пристрої зв'язку і СЦБ. На дільничні станції в дільничних поїздах прибувають вагони двох груп призначень: під розвантаження і навантаження на цю станцію і проміжні станції прилягаючих дільниць. З вагонів другої групи призначень формують збірні й інші багатогрупні поїзди з підбиранням їх в окремі групи по проміжних станціях дільниці. З вагонів, що прибувають у збірних поїздах і навантажених на станції, формують дільничні поїзди до дільничних або сортувальних станцій, а в деяких випадках і наскрізні поїзди. Вагони для формування дільничних і збірних поїздів накопичуються на коліях сортувального парку. Розформування і формування составів можуть виконувати один або два локомотиви на витяжних коліях, що влаштовуються з обох кінців сортувального парку, а при значному обсязі роботи - із використанням гірки малої потужності. Готові состави переставляють на коллії приймально-відправного парку для відправлення або відправляють безпосередньо з колій сортувального парку. Операції з пасажирами і багажем на дільничних станціях виконують звичайно у більших розмірах, ніж на проміжних станціях. Транзитні пасажирські поїзди, що мають зупинку на дільничній станції, приймають на головні або приймально-відправні пасажирські колії. Під час стоянки транзитних поїздів одночасно з посадкою-висадженням пасажирів провадиться навантаження і розвантаження багажу і пошти, технічний огляд составу, безвідчепний ремонт вагонів, на деяких станціях - постачання составів водою, а в зимовий час і паливом. Зміна пасажирських локомотивів або локомотивних бригад у даний час має місце тільки на окремих дільничних станціях. Швидкі поїзди, що не мають зупинки на даній дільничній станції, пропускаються по головних коліях. Вантажна робота дільничної станції включає: навантаження-розвантаження вагонів на вантажному районі й інших вантажних фронтах; обслуговування під'їзних колій підприємств, що примикають до станції; зважування на вагонних вагах вагонів із навалювальними вантажами власного навантаження і тих, що надходять із проміжних станцій, які не мають ваг. На деякі дільничні станції покладаються додаткові операції: сортування дрібних відправок, екіпірування ізотермічних вагонів, постачання водою вагонів із живністю, очищення і промивання порожних вагонів і ін.
Читайте також:
|
||||||||
|