МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна характеристика технології роботи дільничних станційОсновні станційні споруди. Основні операції та пристрої дільничних станцій. Класифікація дільничних станцій Дільничні станції в залежності від ролі в тяговому обслуговуванні поїздів діляться на: · станції з основним депо (для ремонту локомотивів); · станції з оборотним депо або пунктом обороту локомотивів наприкінці дільниці (якщо в цьому ж кінці немає основного депо); · станції зміни локомотивних бригад (тут, при необхідності, екіпіруються локомотиви транзитних поїздів). У залежності від числа колій на підходах розрізняють дільничні станції одноколійних, двоколійних і багатоколійних ліній. У залежності від числа підходів, що примикають, дільничні станції бувають: · невузлові, тобто розташовані на одній одноколійній або двоколійній лінії; · вузлові з трьома і більш підходами ліній; · тупикові. По взаємному розташуванню основних парків розрізняють дільничні станції таких типів: · поперечного; · поздовжнього; · напівпоздовжнього; · з послідовним розміщенням пасажирських пристроїв і приймально-відправних парків для вантажного руху. На дільничних станціях є: · приймально-відправні парки, колії яких призначені для прийому і відправлення поїздів (транзитних, що надходять у розформування і свого формування); їх технічного і комерційного обслуговування і безвідчепного ремонту вагонів; зміни локомотивів і бригад; · сортувальний парк для накопичення вагонів по призначеннях і формування составів; · витяжні колії і сортувальні гірки для розформування і формування составів; · локомотивне господарство для виконання ТО, ТР і екіпірування локомотивів; · маневрові локомотиви; · пасажирські будівлі і платформи; · багажне відділення; · вантажні райони на яких виконується навантаження-розвантаження вантажів; · пристрої зв'язку і СЦБ. На дільничні станції в дільничних поїздах прибувають вагони двох груп призначень: під розвантаження і навантаження на цю станцію і проміжні станції прилягаючих дільниць. З вагонів другої групи призначень формують збірні й інші багатогрупні поїзди з підбиранням їх в окремі групи по проміжних станціях дільниці. З вагонів, що прибувають у збірних поїздах і навантажених на станції, формують дільничні поїзди до дільничних або сортувальних станцій, а в деяких випадках і наскрізні поїзди. Вагони для формування дільничних і збірних поїздів накопичуються на коліях сортувального парку. Розформування і формування составів можуть виконувати один або два локомотиви на витяжних коліях, що влаштовуються з обох кінців сортувального парку, а при значному обсязі роботи - із використанням гірки малої потужності. Готові состави переставляють на коллії приймально-відправного парку для відправлення або відправляють безпосередньо з колій сортувального парку. Операції з пасажирами і багажем на дільничних станціях виконують звичайно у більших розмірах, ніж на проміжних станціях. Транзитні пасажирські поїзди, що мають зупинку на дільничній станції, приймають на головні або приймально-відправні пасажирські колії. Під час стоянки транзитних поїздів одночасно з посадкою-висадженням пасажирів провадиться навантаження і розвантаження багажу і пошти, технічний огляд составу, безвідчепний ремонт вагонів, на деяких станціях - постачання составів водою, а в зимовий час і паливом. Зміна пасажирських локомотивів або локомотивних бригад у даний час має місце тільки на окремих дільничних станціях. Швидкі поїзди, що не мають зупинки на даній дільничній станції, пропускаються по головних коліях. Вантажна робота дільничної станції включає: навантаження-розвантаження вагонів на вантажному районі й інших вантажних фронтах; обслуговування під'їзних колій підприємств, що примикають до станції; зважування на вагонних вагах вагонів із навалювальними вантажами власного навантаження і тих, що надходять із проміжних станцій, які не мають ваг. На деякі дільничні станції покладаються додаткові операції: сортування дрібних відправок, екіпірування ізотермічних вагонів, постачання водою вагонів із живністю, очищення і промивання порожних вагонів і ін.
Читайте також:
|
||||||||
|