МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Принципи розміщення дільничних станцій на мережі залізницьПризначення дільничних станцій Призначення та класифікація дільничних станцій Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЛЬНИЧНИХ СТАНЦІЙ До дільничних станцій відносять станції, основним призначенням яких є обслуговування транзитних поїздів, зміна локомотивів і (або) локомотивних бригад, розформування і формування составів дільничних і збірних поїздів, виконання операцій по технічному обслуговуванню рухомого складу, а також виконання пасажирських, вантажних і комерційних операцій, обслуговування під'їзних колій промислових підприємств. На деяких дільничних станціях постачають пасажирські вагони водою і паливом, екіпірують ізотермічні вагони і виконують інші операції. Розміщення дільничних станцій на мережі залізниць залежить від роду тяги і засобу тягового обслуговування поїздів. Зростання швидкостей руху при електрифікації залізниць і широке впровадження тепловозної тяги дозволили організувати рух поїздів без зміни локомотивів на великих відстанях і ввести тягове обслуговування поїздів на подовжених ділянках обертання локомотивів. При цьому деякі дільничні станції втратили основні функції дільничних і перетворилися фактично в проміжні з великою місцевою роботою. Довжина ділянок обертання локомотивів визначається взаємним розташуванням станцій і вузлів, конфігурацією мережі і структурою вагонопотоків, а також необхідністю забезпечити технічне обслуговування ТО-2 локомотивів після певного пробігу, але не рідше ніж через 48 год. У багатьох випадках подовжена ділянка обертання досягає 600-1000 км і більш для електровозів і 500-800 км і більш для тепловозів. Концентрація ремонту електровозів і тепловозів на існуючих лініях передбачається в меншому числі пунктів, і тому використовується тільки частина з існувавших раніше основних депо, оскільки подовжуються ділянки обертання локомотивів. На подовженій ділянці обертання можуть працювати спільно локомотиви двох - трьох депо. На рис. 1.1 показана подовжена ділянка А-Д, щообслуговується локомотивами двох депо (А і В).
Для зручності контролю технічного стана локомотивів бажано мати депо по кінцях ділянки обертання або в одному кінці - основне депо, a в іншому - пункт обороту, що виконує технічне обслуговування ТО-2, а побіжні дільничні станції можуть здійснювати тільки зміну локомотивних бригад (див. рис. 1.1, станції Б и Г). Ці станції, як правило, є також пунктами розформування і формування дільничних і збірних поїздів. На них організується при необхідності екіпірування локомотивів транзитних поїздів. У систему тягового обслуговування поїздів на подовжених ділянках обертання локомотивів додатково до головного ходу включають і бічні напрямки (див. дільниця В-Е на рис. 1.1) якщо на головному ходу і бічному напрямку працюють локомотиви однієї серії. Таке вмикання особливо доцільно, якщо є транзитні поїздопотоки на бічний напрямок (у приведеному прикладі напрямки Д - Е і Д - Ж). У цих випадках утворюється зона або полігон тягового обслуговування поїздів локомотивами двох - трьох основних депо. Введення подовжених ділянок обертання й обслуговування локомотивів змінними бригадами підвищує маршрутну швидкість транзитних поїздів, середньодобовий пробіг локомотивів, зменшує їх необхідну кількість і знижує експлуатаційні витрати. Читайте також:
|
|||||||||
|