МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||
Принципи розміщення дільничних станцій на мережі залізницьПризначення дільничних станцій Призначення та класифікація дільничних станцій Тема 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ДІЛЬНИЧНИХ СТАНЦІЙ До дільничних станцій відносять станції, основним призначенням яких є обслуговування транзитних поїздів, зміна локомотивів і (або) локомотивних бригад, розформування і формування составів дільничних і збірних поїздів, виконання операцій по технічному обслуговуванню рухомого складу, а також виконання пасажирських, вантажних і комерційних операцій, обслуговування під'їзних колій промислових підприємств. На деяких дільничних станціях постачають пасажирські вагони водою і паливом, екіпірують ізотермічні вагони і виконують інші операції. Розміщення дільничних станцій на мережі залізниць залежить від роду тяги і засобу тягового обслуговування поїздів. Зростання швидкостей руху при електрифікації залізниць і широке впровадження тепловозної тяги дозволили організувати рух поїздів без зміни локомотивів на великих відстанях і ввести тягове обслуговування поїздів на подовжених ділянках обертання локомотивів. При цьому деякі дільничні станції втратили основні функції дільничних і перетворилися фактично в проміжні з великою місцевою роботою. Довжина ділянок обертання локомотивів визначається взаємним розташуванням станцій і вузлів, конфігурацією мережі і структурою вагонопотоків, а також необхідністю забезпечити технічне обслуговування ТО-2 локомотивів після певного пробігу, але не рідше ніж через 48 год. У багатьох випадках подовжена ділянка обертання досягає 600-1000 км і більш для електровозів і 500-800 км і більш для тепловозів. Концентрація ремонту електровозів і тепловозів на існуючих лініях передбачається в меншому числі пунктів, і тому використовується тільки частина з існувавших раніше основних депо, оскільки подовжуються ділянки обертання локомотивів. На подовженій ділянці обертання можуть працювати спільно локомотиви двох - трьох депо. На рис. 1.1 показана подовжена ділянка А-Д, щообслуговується локомотивами двох депо (А і В).
Для зручності контролю технічного стана локомотивів бажано мати депо по кінцях ділянки обертання або в одному кінці - основне депо, a в іншому - пункт обороту, що виконує технічне обслуговування ТО-2, а побіжні дільничні станції можуть здійснювати тільки зміну локомотивних бригад (див. рис. 1.1, станції Б и Г). Ці станції, як правило, є також пунктами розформування і формування дільничних і збірних поїздів. На них організується при необхідності екіпірування локомотивів транзитних поїздів. У систему тягового обслуговування поїздів на подовжених ділянках обертання локомотивів додатково до головного ходу включають і бічні напрямки (див. дільниця В-Е на рис. 1.1) якщо на головному ходу і бічному напрямку працюють локомотиви однієї серії. Таке вмикання особливо доцільно, якщо є транзитні поїздопотоки на бічний напрямок (у приведеному прикладі напрямки Д - Е і Д - Ж). У цих випадках утворюється зона або полігон тягового обслуговування поїздів локомотивами двох - трьох основних депо. Введення подовжених ділянок обертання й обслуговування локомотивів змінними бригадами підвищує маршрутну швидкість транзитних поїздів, середньодобовий пробіг локомотивів, зменшує їх необхідну кількість і знижує експлуатаційні витрати. Читайте також:
|
|||||||||
|