Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Касове виконання бюджету

Оцінювати ефективність і коригувати її. Програму і фінансову ефективність треба постійно оцінювати і корегувати, щоб заохочувати наближення до цілей.

Складові бюджетного процесу:

• Оцінити потреби, пріоритети, ускладнення і можливості громади.

• Визначити можливості і ускладнення щодо послуг, основних фондів та управління

• Розробити та розповсюдити загальні цілі.

• Затвердити фінансову політику.

• Розробити програмні, оперативні та інвестиційні політику і плани.

• Розробити програми і послуги, що узгоджуються з політикою і плана­ми.

• Розробити управлінські стратегії.

• Розробити бюджет, що узгоджується з підходами до досягнення цілей.

• Розробити процес підготовки і затвердження бюджету.

• Розробити і оцінити фінансові варіанти.

• Ухвалити варіанти, необхідні для затвердження бюджету.

• Оцінювати ефективність та робити поправки.

• Наглядати, виміряти та оцінювати ефективність.

• Вносити відповідні зміни, коригувати.

 

  1. Бюджетний календар

Бюджетний кодекс запроваджує процедуру парламентських слухань з питань бюджетної політики на наступний бюджетний період. Проект Основ­них напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період ґрун­тується на основних макропоказниках економічного та соціального розвит­ку України на наступний бюджетний період, аналізу виконання бюджету у поточному періоді, пріоритетів та програми уряду. Верховна Рада України або схвалює, або бере до відома зазначений документ.

На підставі інструкції з підготовки бюджетних запитів та типовою формою, яких зобов'язані дотримуватися головні розпорядники коштів, власне і розробляються бюджетні запити. Місцеві фінансові органи на основі результатів аналізу приймають рішення про включення цих запитів до про­екту бюджету. Бюджетний кодекс чітко встановлює граничні терміни прийняття відповідних рішень (табл. 8).

Важливим елементом є те, що головні розпорядники бюджетних коштів можуть брати зобов'язання та витрачати бюджетні кошти лише в ме­жах відповідних бюджетних асигнувань.

У сфері муніципального управління касове виконання здійснюється двома шляхами:

1) «система єдиного казначейства» − тобто коли держава керує муніципальними коштами (Франція);

2) «система автономного управління» − коли на муніципалітет покла­дено цю функцію (Німеччина, Австрія);

3) змішані системи (Італія).
Переваги:

• Держава збирає всі доходи і згідно розпису перераховує кошти неза­лежно від надходжень; також перераховує субсидії, залишки коштів інвестує.

• Надійність управління грошовою масою, гнучкість і чіткий розподіл функцій.

• Спрощується процедура контролю, зменшуються ризики, немає касо­вих розривів.

• Попередній контроль.

• Наступний контроль.

У режимі автономії фінансового управління кожен муніципалітет роз­глядається як незалежна одиниця. У разі негативного балансу потрібно залучати кошти банку, а це - сплата відсотків.

У деяких країнах з метою управління місцевими коштами органи місцевого самоврядування можуть створювати місцеве казначейство за раху­нок коштів місцевих бюджетів або заключати угоди з федеральним на обслу­говування (Росія).


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  6. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  7. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  8. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
  9. Безпека виконання робіт.
  10. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  11. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.
  12. Бюджетна класифікація видатків та кредитування бюджету




Переглядів: 586

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стадії бюджетного процесу на місцевому рівні | Бюджетний календар

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.