МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Касове виконання бюджетуОцінювати ефективність і коригувати її. Програму і фінансову ефективність треба постійно оцінювати і корегувати, щоб заохочувати наближення до цілей. Складові бюджетного процесу: • Оцінити потреби, пріоритети, ускладнення і можливості громади. • Визначити можливості і ускладнення щодо послуг, основних фондів та управління • Розробити та розповсюдити загальні цілі. • Затвердити фінансову політику. • Розробити програмні, оперативні та інвестиційні політику і плани. • Розробити програми і послуги, що узгоджуються з політикою і планами. • Розробити управлінські стратегії. • Розробити бюджет, що узгоджується з підходами до досягнення цілей. • Розробити процес підготовки і затвердження бюджету. • Розробити і оцінити фінансові варіанти. • Ухвалити варіанти, необхідні для затвердження бюджету. • Оцінювати ефективність та робити поправки. • Наглядати, виміряти та оцінювати ефективність. • Вносити відповідні зміни, коригувати.
Бюджетний кодекс запроваджує процедуру парламентських слухань з питань бюджетної політики на наступний бюджетний період. Проект Основних напрямів бюджетної політики на наступний бюджетний період ґрунтується на основних макропоказниках економічного та соціального розвитку України на наступний бюджетний період, аналізу виконання бюджету у поточному періоді, пріоритетів та програми уряду. Верховна Рада України або схвалює, або бере до відома зазначений документ. На підставі інструкції з підготовки бюджетних запитів та типовою формою, яких зобов'язані дотримуватися головні розпорядники коштів, власне і розробляються бюджетні запити. Місцеві фінансові органи на основі результатів аналізу приймають рішення про включення цих запитів до проекту бюджету. Бюджетний кодекс чітко встановлює граничні терміни прийняття відповідних рішень (табл. 8). Важливим елементом є те, що головні розпорядники бюджетних коштів можуть брати зобов'язання та витрачати бюджетні кошти лише в межах відповідних бюджетних асигнувань. У сфері муніципального управління касове виконання здійснюється двома шляхами: 1) «система єдиного казначейства» − тобто коли держава керує муніципальними коштами (Франція); 2) «система автономного управління» − коли на муніципалітет покладено цю функцію (Німеччина, Австрія); 3) змішані системи (Італія). • Держава збирає всі доходи і згідно розпису перераховує кошти незалежно від надходжень; також перераховує субсидії, залишки коштів інвестує. • Надійність управління грошовою масою, гнучкість і чіткий розподіл функцій. • Спрощується процедура контролю, зменшуються ризики, немає касових розривів. • Попередній контроль. • Наступний контроль. У режимі автономії фінансового управління кожен муніципалітет розглядається як незалежна одиниця. У разі негативного балансу потрібно залучати кошти банку, а це - сплата відсотків. У деяких країнах з метою управління місцевими коштами органи місцевого самоврядування можуть створювати місцеве казначейство за рахунок коштів місцевих бюджетів або заключати угоди з федеральним на обслуговування (Росія). Читайте також:
|
||||||||
|